Мой список блогов

вторник, 9 апреля 2013 г.

Կարավաջիզմ





  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Կարավաջիզմ-Անունը գալիս է հիմնադրի՝Մերիզի դա Կարավաջոի անունից(Արևմտյան Եվրոպայի  գեղանկարչության  մեծագույն ռեֆորմատոր էր    Կարավաջոն) ...
    եվրոպական գեղանկարչության ոճ բարոկկոի շրջանում...Աշխատանքի նպատակն է արտացոլել իրականությունը...

    пятница, 5 апреля 2013 г.

    «Տղամարդուն կինն է ստեղծել , նա էլ նրան կոչնչացնի »

    Նապոլեոն Բոնապարտ և Մարիա -Լուիզա ... 
     նկ. Դելարոշ
    «Տղամարդուն   կինն է ստեղծել  , նա էլ նրան կոչնչացնի » ,-ասում է հին կորսիկական ասացվածքը...

         Նապոլեոնի ճակատագիրը լավագույնս է հաստատում այս ժողովրդական իմաստությունը...

    среда, 3 апреля 2013 г.

    Շիլլեր-Շարլոտտա




  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...


  • Շիլլեր-Շարլոտտա

    Արյոք ճիշտ է սա,սիրելի  Lotte,կարող եմ հույս ունենալ ,որ Քերոլայնը կարդացել է Ձեր հոգում ու փոխանցել  Ձեր սրտի խորքերից այն ,ինչ ես նույնիսկ չէի համարձակվում խոստովանել ինքս ինձ:Օ՜հ,որքան ծանր էր թվում ինձ այդ գաղտնիքը,որը պետք է պահեի ամբողջ ժամանակ ,սկսած այն պահից ,երբ մենք հանդիպեցինք...

    понедельник, 1 апреля 2013 г.

    Գեղանկարչության գլուխգործոցներ...

    Самые известные картины мира
                                                 

     Բար «Ֆոլի Բերժեր»-ում

      
                                                                  Էդուարդ  Մանե

    Չորեքշաբթի օրվա մանուշակները...

    Նկ.Էդուարդ Մանե


    Անդրե Մորուա.ցիտատներ




    Նետել դիմակնե՞րը:Դուք լրջորեն կարծո՞ւմ եք,որ մարդիկ պետք է հաճախ դեն նետեն դիմակները:Իսկ ես ,ընդհակառակը,կարծում եմ,որ ողջ մարդկային

    Ես ուզում էի աշխարհին մի բառ ասել, բայց քանի որ չկարողացա `դարձա գրող....


    -Ես լսել եմ ,որ աշխարհը գեղեցիկ է,-ասաց կույրը:
    -Թվում է ,-պատասխանեց տեսնողը :

    Մեծերը պետք է   երկինքը թեքեն  մարդկանց, առանց նվազեցնելու նրա մակարդակը :

    Քամելիազարդ Տիկինը...«La Dame aux Camélias»


    Camellia japonica, beautiful flower!...Նա միշտ փորձում էր ինչ-որ լավ բան տեսնել  ընկած և կյանքի մեջ խճճված մարդկանց մեջ,որի համար էլ նրան հաճախ  կոչում էին « անառակների ու լքված կանանց փաստաբան»:

       
        Նա  ֆրանսիացի գրող Ալեքսանդր Դյումայի և աղքատ դերձակուհու որդին էր...Արկածների մեծ  սիրահարը լքում է երեխայի  մորը ,իսկ տղայի հայրությունը ճանաչում է միայն մի քանի տարի անց...

    Սերն ու Սիրահարվածությունը զրուցում էին....

    foto
    Նկ. Պինո









    -Օ՜հ,Սեր , ես երազոււմ եմ լինել այնպիսին,ինչպիսին դու ես,-հիացական կրկնում էր Սիրահարվածությունը:
    -Իսկ դու գիտե՞ս  ,թե ինչում է իմ ուժը,-մտնահոգ  պատասխանեց Սերը...
    -Որովհետև դու անհրաժե՞շտ ես մարդկանց...
    -Ո՛չ,սիրելիս,ոչ այդ պատճառով,-քնքշորեն պատասխնեց Սերը,- ես կարող եմ Ներել...

    Նռան ծաղիկ ...նռան հատիկ..)))

    d761fe83b1871 (640x480, 65Kb)











            Արևելյան ժողովորրդները դեռ հնագույն ժամանակներից  համարում են նուռը հարստության,լիության,պտղաբերության ,ինչպես նաև անխախտ ամուսնության խորհրդանիշ...

    Իմպրեսիոնիզմ















  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ



  • Կլոդ Մոնե «Խոտի դեզը,Մայրամուտ » 


    Մոնե «Խոտի դեզը, ամռան վերջը »

    Իմպրեսիոնիզմ-(ֆր.  impressionnisme - impression-տպավորություն) 19-րդ  եվրոպական արվեստի ուղղություն,հիմնականում՝ֆրանսիական:1894 գարնանը «մերժված» ֆրանսիացի  գեղանկարիչների մի խումբ ,որոնց աշխատանքները չէին ընդունվել փարիզյան  պաշտոնական Սալոնի կողմից , 
    ցուցահանդես  կազմակերպեց Փարիզում :Մասնակցում էին  Մոնեն ,Դեգան,Մորիզոն,Պիսարոն,Սեզանը ...Բոլորին արվեստի մեջ ակադեմիզմի ու պահպանողականության չընդունելն էր միավորել... և ձգտումը արտացոլելու արագ փոփոխվող կյանքի անմիջական տպավորությունները....Այդ ցուցահանդեսում Մոնեի  անորոշ բովանդակությամբ նկարներից մեկը անվանման դժվարություն առաջացրեց...Այդ ժամանակ ,հեղինակի խորհրդով ,Ռենուարը կատալոգի մեջ գրեց«Տպավորություն ,Ծագող արև» «Impression. Soleil levant" ...




    (լատ.«Nomen est omen»)-Անունն արդեն բովանդակություն է...)))
    Իպրեսիոնիստները բնությունն ընկալում էին  այնպես,որ նա ստացվում էր ինչպես ասես(վաղանցիկ ...եթերային ,արագ ու հեշտ  ) ,միայն ոչ ձանձրալի ու տափակ...))  Նրանք վերատադրում էին ոչ թե բնապատկերը,այլ նրանից ստացած տպավորությունը  :
     Իմպրեսիոնիստները  չէին ձգտում ճշգրիտ վերարտադրության,այլ սահմանափակվում էին ընդհանուր ընկալմամբ...առանձնահատուկ թեթևությամբ  «արձանագրելով » ու  հանձնելով   կտավին  գեղեցիկ ակնթարթները կյանքի  ...իրենց տպավորություններն ու զգացողությունները  ...
    Իմպրեսիոնիստներն օգտագործում էին գեղանկարչական նոր տեխնիկա ..մեթոդներ...նրանք  գույները չէին խառնում , այլ առանձին վրձնահարվածներով միանգամից դնում էին կտավի վրա ...այդպիսի հնարքը հնարավորություն էր տալիս փոխանցել   օդի թեթևակի տատանումերի ,ծառի տերևների ու  գետի ջրի շարժման զգացողությունը... իսկ լույսի և ստվերի  խաղը   , արևի շողի թրթիռները պատկերներին անսովոր, աշխույժ  տեսք էին տալիս ...
    Իմպրեսիոնիստները սիրում էին աշխատել   բնական լույսի ներքո .... բնության գրկում ,որպեսզի տեսնեին ու  փոխանցեին օրվա տարբեր ժամերին բնապատկերներում   կատարվող  բոլոր փոփոխությունները ...


    հ.գ. ֆրանսիացի հայտնի նկարիչ Մորիս Բյուսսեն իր « Գեղանկարչության ժամանակակից տեխնիկան»  գրքում գրում է,որ իմպրեսինիստներն օգտագործում էին գույների շատ քիչ հավաքածու ,իսկ նրանցից ոմանք սահմանափակվում էին չորսով՝ ուլտրամարին  ,կադմիում դեղին ,կադմիում կարմիր և զմրուխտյա կանաչ... 


    Պիսարո




    Պիսարո




    File:Cézanne, Paul - Still Life with a Curtain.jpgՍեզան


    Կլոդ Մոնե



    Մոնե

    «Իմ վատ տեսողությունը  նշանակում է,որ ես  ամեն ինչ տեսնում եմ մշուշի մեջ,-գրում է Մոնեն,-«Բայց նույնիսկ այդպես աշխարհն այնքան գեղեցիկ է ,և հենց այդպես էլ ես փորձում եմ  պատկերել այն »
    1908թ ,68 տարեկան հասակում Մոնեն սկսեց կուրանալ:




     
    Կատարակտի պատճառով գույների ընկալումը աղավաղվեց-սպիտակը դարձավ դեղին ,կանաչը ՝ կարմիր, նարնջագույն...կապույտն ու մանուշակագույնը փոխարինեցին կարմրին և նարնջագույնին ...մանրամասներն անհետացան ...ձևերը վերածվեցին  լղոզված կետերի..այնուամենայնիվ  ,նույնիսկ վատ տեսողությամբ ,Մոնեն շարունակում էր նկարել..1911թ նա գրում է ընկերոջը.«Երեք օր առաջ ես սարսափով գիտակցեցի,որ այլևս  չեմ տեսնում աջ աչքով»:
    1922թ նկարիչը կուրացավ...նա դադարեց նկարել...
    Բարեբախտաբար ,նրա ընկերը՝Կլամենսոնը,համոզեց Մոնեին   վիրահատել աչքը..... Վիրահատեցին աջ աչքը...մի փոքր սկսեց տեսնել..կրում էր հատուկ կանաչ ակնոց...հրաժարվեց ձախ աչքի վիրահատությունից...Վերադարձավ գեղանկարչությանը...«The House Seen from the Roses Garden» շարքում զգացվում էր վիրահատության ազդեցությունը գույների ընկալման վրա ...






    Նա գրում է.« Ես տեսնում եմ միայն կապույտ 
    գույնը,այլևս չեմ տեսնում ոչ նարնջագույնը ,ոչ կարմիրը ,ահավոր անհանգստանում եմ... քանզի ես գիտեմ ,որ այդ գույները գոյություն ունեն ,որովհետև ես գիտեմ,որ իմ պալիտրան ունի կարմիր ,նարնջագույն, յուրահատուկ կանաչ և հազվադեպ մանուշակագույն ...ես այլևս չեմ տեսնում գույներն այնպես ,ինչպես առաջ էի տեսնում ,թեև ես դեռ հիշում եմ,թե ինչպես էին  նրանք երևում ...»:


    Մաքուր սև գույն իմպրեսիոնիստները հազվադեպ էին օգտագործում...Մոնեն նույնպես...նույնիսկ ստվերների համար  սև գույն չէր կիրառվում ...Սևի փոխարեն նկարիչը խառնում էր մի քանի գույն-կարմիր,կանաչ և կապույտ...
    Մոնեն շարունակեց նկարել մինչև 1926թ...
    .....ընկերը՝Կլեմենսոնը  տեսնելով դագաղի վրա գցված սև կտորը ,բացականչում է.«Ոչ մի սև Մոնեի համար» ,և փոխարինում է  սև կտորը  գունավոր ծածկոցով...
    Մոնեն չէր սիրում սև գույնը...



    Клод Моне, «Мост Ватерлоо, Лондон», 1901 год

    Կ. Մոնեի «Վաթերլոի կամուրջը, մառախուղի էֆեկտը»  նկարը մոտիկից նայելուց, բացի կտավի վրա հաստ  ու յուղոտ վրձնահարվածներից,ուրիշ ոչինչ չենք տեսնի...Նկարի ամբողջ հմայքը բացվում է ,երբ մենք աստիճանաբար հեռանում ենք  կտավից...մեծ հեռավորության վրա արդեն կտեսնենք անհասկանալի օղակներ ,որոնք անցնում են նկարի մեջտեղով...հետո կտեսնենք   նավակների հստակ ուրվագծերը,և միայն երկու մետր հեռավորությունից  հետո մեզ համար ակնհայտ է դառնում նկարի ողջ տրամաբանական շղթան... 


    Water Lilies - Claude Monet




    Մոնե «Vetheuil in Summer »





                                                                        (())
    Олимпия
    Է.Մանե «Օլիմպիա»





    Վերջին Ձյունը

    Կյանքի իմաստի մասին,Զրուցել կարողանալու մասին...Գովասանքը.... Պարզություն ...Համեստություն...


    Կյանքի իմաստի մասին


    Կյանքը ո՛չ տառապանք է և ո՛չ էլ հաճույք,այլ մի գործ,որը մենք պարտավոր ենք անել և ազնվորեն այն հասցնել մինչև վերջ:

    Ա. Տոկվիլ

    Ինչպես առակը ,այնպես էլ կյանքը գնահատվում է ոչ թե երկարությամբ ,այլ բովանդակությամբ:

    Սենեկա

    Հ. Թումանյան

    նկ.Արշիլ Գորկի (ուղղությունը՝աբստրակտ էքսպրեսիոնիզմ)



                   Մի որոնիր

    Մի որոնիր՝մի ժամանակ
    Արհամարածդ՝ այս կրծքի տակ,
    Հառաչանքով  դուրս թըռավ նա
    Ու դատարկ է տեղը հիմա...

    Էլ մի կանչիր,մի լար իզուր.
    Քո արցունքից միայն տըխուր 
    Հին-հին հուշեր պիտի զարթեն,
    Եվ ին՜չ օգուտ...ո՜ւշ է արդեն...


    суббота, 30 марта 2013 г.

    «Մենք չենք զգում ոչ ծարավ,ոչ հոգնածություն,և չենք համարում մեզ մահկանացու ,քանի դեռ մենք ունենք նման թագավոր »

    Ալեքսանդր Մակեդոնացի....(ոչ թե ըստ Լիլիի ,այլ Ըստ Պլուտարքոսի ))))

    Դեպի Պարսկաստան ռազմարշավից  առաջ աստվածներին հարցում անելու համար Ալեքսանդրը գնաց Դելփիոս : Բայց  ,«թարսի պես»  ))), քրմուհու մոտ  «կրիտիկական օրեր» էին ,որի ժամանակ  չէր թույլատրվում  գուշակություն անել...)))) Ալեքսանդրը մարդ ուղարկեց քրմուհու հետևից:Նա հրաժարվեց գալ՝վկայակոչելով օրենքը:Լսելով պատասխանը՝ նա ինքը բարձրացավ նրա մոտ և քարշ տվեց քրմուհուն  տաճար....

    Յուպիտերի սիրային արկածները...կամ՝երբեմն սերն «անասնացնում է» )))

     18+   :))

    Ինչի՞
     է ընդունակ սիրահարված « տղամարդ աստվածը» հանուն երկրային   կնոջ ....Ամեն ինչի ... և նպատակին հասնելու համար լավ են բոլոր միջոցները... )))  Կարելի է  առանց խորշելու վերածվել  որևէ կենդանու,օրինակ

    Ֆովիզմ






  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Ֆովիզմ-(ֆր.fauvisme,  fauve-ից, վայրի,գիշատիչ): Ուղղություն ֆրանսիական գեղանկարչության մեջ:Պոստիմպրեսիոնիզմի հոսանք:
    Աչքի է ընկնում գույների արտասավոր պայծառությամբ  և կանխամտածված կոպիտ ձևերով:
    Մի հետաքրքիր պատմություն կա անվան հետ կապված: Մի անգամ սրահներից մեկում ցուցադրվում էր ֆրանսիացի գեղանկարիչների կտավները:Նույն սրահում էր գտնվում նաև իտալական Վերածննդի դարաշրջանի քանդակագործ Դոնատելլոյի արձանիկը:Քննադատ Վոկսելը ցնցված կոպիտ,ագրեսիվ գեղանկարչությունից բացականչել է.«Դոնատելլոն վայրենիների մեջ»  ))))) 
  • surrealisme
















  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Սյուռեալիզմ-(ֆր. surrealisme բառից-ռեալիզմից դուրս... գերիրապաշտություն)Սյուռեալիզմը ծագել է Ֆրանսիայում ,20-րդ :Նկարիչները ֆոտոգրաֆիկ ճշգրտությամբ ստեղծում էին սովորական առարկաների անտրամաբանական,վախեցնող նկարներ ՝օգտագործելով  գեղանկարչության ոչ ստանդարտ տեխնիկա...արտահայտելով ենթագիտակցականը:
    Հայտնի սյուրռեալիստներ-Սալվադոր Դալի ,Ռենե Մագրիտտ,Խուան Միրո,Լուի Արագոն...
    Ռենե Մագրիտտ, բելգիացի սյուրռեալիստ, հայտնի է իր խորհրդավոր և սրամիտ,սկանդալային  նկարներով...
    Նա երբեք «չի շշմեցրել» հասարակությանը իր արտաքնով և վարքով ,ինչես Սալվադոր Դալին...և երբեք չի նկարել խենթ ու անիրական պատկերներ ,ինչպես Մաքս Էռնստը... 
    Նա «կառուցում էր » իր նկարները կոնտրաստային խաղի վրա...

     (398x331, 127Kb)


    Մագրիտտը սերտորեն համգործակցում էր սյուրռեալիստների հետ...խնդրում նրանց  կոչել իրեն «մոգական ռեալիստ»...Նրա աշխատանքներն  արթանցնում  են ակտիվ մտորումներ  և  հավերժական հարցերի որոնումներ...




    Նա ասել է.« Տեսանելի իրերը կարող են լինել անտեսանելի ...օրինակ,եթե ձիավորներ անցնեն անտառի միջով ,նախ ՝ դուք կտեսնեք նրանց ,հետո չեք տեսնի...բայց դուք գիտեք ,որ նրանք այդտեղ են...
    «Carte Blanche » նկարում ձիավարուհին  ծածկում է ծառերը ,և ծառերն են փակում  նրան :Սակայն մեր մտածողության ուժը ընգրկում է և տեսանելին ,և անտեսանելին,և ես գեղանկարչության օգնությամբ մտքերը տեսանելի եմ դարձնում...»:

    Чистый бланк

    Հոգեվերլուծողները միշտ կասկածանքով են վերաբերվել Ռենե Մագրիտտին ու նրա արվեստին...Սակայն ,ի պատասխան նրանց հարձակումների,նա սարկազմով պնդում էր ,որ հոգեվերլուծաբանի լավագույն հիվանդը մեկ ուրիշ հոգեվերլուծաբան է...)))





    Рене Магритт (Rene Magritte). Заблудившийся жокей (The Lost Jockey)

    Շախմատն ու նոտաները....  նկարչի  մանկական ընկալման մեջ դրանք  սարսափելի են եղել...« Ես հիշում եմ  իմ զարմանքը ,երբ առաջին անգամ տեսա շախմատի տախտակն ու ֆիգուրները :Վախեցնող տպավորություն էր...Իսկ նոտաների թղթերը,որտեղ խորհրդավոր նշանները ներկայացնում էին հնչյուններ, և խոսքեր չէին»:
    «Մոլորված ձիավարժը» կտավում   պատկերված է հսկայական  շախմատային ֆիգուրների (որոնց վրա նոտաներ են փորագրված) մեջ մոլորված  փոքրիկ ձիավոր... 







    «Սիրահարները»
    Նկարը գոյություն  ունի  երկու տարբերակով...
    Առաջին տարբերակ-  կին և տղամարդ , նրանց գլուխները փաթաթված է սպիտակ կտորով ...նրանք համբուրվում են...
     Մյուսի տարբերակով -նրանք «նայում են» հանդիսատեսին ..Նկարը զարմացնում  է ու կախարդում...
    Մագրիտտը ակնարկում է Կույր Սիրո մասին...  կուրության մասին ՝բոլոր առումներով.չէ՞ որ սիրահարները ոչինչ չեն տեսնում  ,ոչ ոքի չեն նկատում...մենք նույնպես չենք տեսնում նրանց իրական դեմքը...սիրահարների գաղտնիք են նաև միմյանց համար...
    Մագրիտտի գրեթե բոլոր նկարները հանելուկներ են ,որոնք մինչև վերջ  լուծված չեն ... 





    Մագրիտտի նկարներում առանձնահատուկ տեղ ունեն դեմքերը ,ավելի ճիշտ ,դեմքերի բացակայությունը...Հաճախ դեմքը ծածկված է կողմնակի առարկայով ,կտորով կամ դեմքի փոխարեն մարմնի  այլ մասեր կարող են լինել ...
    Ըստ հոգեվերլուծաբանների, պատճառը Ռենեի գեղեցիկ ու երիտասարդ մոր ինքնասպանությունն է, որը մեռնելուց առաջ կտորով փակել էր դեմքը ,որպեսզի մեռնելուց հետո այլանդակված  չերևա...»:
    Ամեն դեպքում ,նկարչի «Սիրահարները» աշխատանքը ասոցացվում է  հանգուցյալ մոր հիշողության հետ ...




    «Կեղծ հայելի»


    50-60թթ ցուցահանդեսներում ցուցադրվում էր միայն Մագրիտտի աշխատանքները ...Նրա աշխատանքները  ցնցել էին Արտ-շուկան...Փողերը թափվում էին ինչպես  «առատության եղջյուրից »...Սակայն նա մնաց հավատարիմ ինքն իրեն ...ոչ մի բոհեմական կյանք...Նա պարզ , հասարակ կյանք էր վարում...Իսկ միակ սիրելի փոխադրամիջոցը  դարձյալ տրամվայն էր...)))





    «Սև Մագիա» 





    «Վտանգավոր կապեր» 








    «Բուդուարի փիլիսոփայությունը»1948












    «Մարդկության որդին»
    Այս կերպարը «շահագործում են » բոլորը...սկսած Apple-ի արտադրանքի երկրպագուներից (որոնք անծանոթին  փոխարինել են Սթիվ Ջոբսի կերպարով),մինչև գովազդատուներն ՝իրենց  անհեթեթ գոգազդներով...






    Ինքնանկար . «Խորաթափանցություն»


    Սիրում եմ Մագրիտտ...Կարծում եմ ,հոգեվերլուծաբաններն ինձ «հանգիստ» կթողեն  չեն « վերլուծի» հարգանքս նրա արվեստի հանդեպ...։))



    հասկացա.
    սյուռեալիզմը գերիրականությունն է,իսկ սյուռեալի՞ստը...
    գերիրականի՞ստ...գերիրականապա՞շտ)))

    пятница, 29 марта 2013 г.

    Սոխակն ու Վարդը


    -Նա ասաց,որ կպարի ինձ հետ ,եթե բերեմ կարմիր վարդեր,-բացականչեց երիտասարդ ուսանողը,-բայց իմ պարտեզում չկա ոչ մի վարդ....
    Նրան լսեց Սոխակն ու զարմացած դուրս նայեց սաղարթներից:
    -Ոչ մի կարմիր վարդ չկա  իմ պարտեզում,-շարունակեց տրտնջալ ուսանողն  ու նրա գեղեցիկ աչքերը լցվեցին արցունքով...

    Ես Ընտրում եմ....

    Վաղ առավոտ է ... Շուրջս լռություն է...Ձեռքիս -մի  գավաթ տաք սուրճ...Երկինքը դեռ սև է....Քնած է աշխարհը... Մի քիչ էլ...ու կբացվի նոր օրը..և  նա արևի հետ միասին  փոթորկի նման կպոռթկա իմ կյանք...
    Առավոտի լռությանը փոխարինում է  օրվա աղմուկը...
    Շուտով վաղ առավոտի  անդորրը  կխախտվի  որոշումներ կայացնելու անհրաժեշտությունից և  օրվա  մոտակա տասերկու ժամերը   կներկայացնեն   իրենց  պահանջները...

    четверг, 28 марта 2013 г.

    Ջորջ Բայրոն-Թերեզա Գվիչչոլի



  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...

  • Ջորջ Բայրոն-Թերեզա Գվիչչոլի
    «Թանկագին Թերեզա...
    Այս գիրքը ես կարդացի քո այգում:Սիրելիս,դու իմ կողքին չէիր,այլապես ես չէի կարողանա կարդալ այն:Սիրելիս,դա քո սիրած գիրքն է,իսկ հեղինակը իմ լավագույն ընկերներից մեկն է:Դու չես հասկանա անգլերեն այս բառերը,ուրիշներն էլ չեն հասկանա...ահա,այդ պատճառով էլ իտալերեն չեմ խզբզել դրանք:Բայց դու կճանաչես  ձեռագիրը նրա ,ով սիրում է քեզ կրքոտ,և կհասկանաս  մի գրքից ,որը պատկանում է քեզ ,նա կարող էր մտածել միայն սիրո մասին...

    среда, 27 марта 2013 г.

    Այո,լեզուն կրակ է,,,,


    ....Պետք չէ ,որ շատերս ուսուցիչներ դառնանք՝իմանալով,որ մենք ավելի խիստ դատաստան ենք ստանալու:Քանի որ բոլորս էլ շատ ենք սայթաքում :Եթե մեկը խոսքով չի սայթաքում նա կատարյալ մարդ է,որը կարող է սանձել նաև իր ամբողջ մարմինը:Եթե մենք ձիերի բերանին սանձ ենք դնում ,որ նրանք հնազանդվեն մեզ ,ապա կառավարում ենք նաև նրանց ամբողջ մարմինը: Տեսեք ,նույնիսկ նավերը ,որ թեպետ այդքան մեծ են ու քշվում են սաստիկ քամիներից ,սակայն մի փոքր ղեկով ուղղվում են դեպի այն կողմը,ուր որ ղեկի մոտ եղողը   ցանկանա:

    Չայկովսկի-բարոնուհի ֆոն Մեկք




  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...
  • Չայկովսկի-բարոնուհի ֆոն Մեկք


    «Դա այն ճակատագրական ուժն է,որը խանգարում է երջանկության պոռթկմանը հասնելու նպատակին ,որը խանդոտությամբ  դարանում է որպեսզի հաջողությունն ու հանգստությունը չլինեն ամբողջական ու անամպ...որն անշեղորեն,մշտական թունավորում է հոգին...Մեր  ամբողջ կյանքը-մեզ ցավ պատճառող իրականության , վաղանցիկ,ակնթարթորեն թռչող  երազների ու պատրանքային  երջանկության հաջորդականությունն է»:
  • Չեմ կարող հասկանալ,թե ինչպես եմ ապրել առանց քեզ առաջ.....

    Նապոլեոն և Ժոզեֆինա  
        
    Չեմ կարող հասկանալ,թե ինչպես եմ ապրել առանց քեզ .....
    «Ես սիրում եմ քեզ...
    Ամեն գիշեր մտովի գրկում եմ քեզ...շոյում քո մետաքսե կուրծքը...ավելի ներքև...գրկում եմ քեզ ամբողջովին.....
     Ես առանց քեզ ոչինչ եմ .....Չեմ կարող հասկանալ,թե ինչպես եմ ապրել առանց քեզ ...
    Իմ բոլոր մտքերը գամված են քո ննջասենյակին...քո անկողնուն...քո սրտին...

    вторник, 26 марта 2013 г.

    Նրա օժիտը՝առաքինությունն էր միայն

    Լյուդովիկոս 15-րդի   դեսպանորդը  արքայադուստր Իզաբելայի  ձեռքը խնդրելու նպատակով մեկնում է Իսպանիա:
    Անցնելով Էլզասը նա կանգ է առնում  մի համեստ պալատում ,  որտեղ իր դստեր հետ ապրում էր վտարանդի լեհ արքա՝Բոլեսլավ Լեշինցկին:Այն ,ինչ տեսավ դեսպանորդը ապշեցրեց նրան...

    Սալվադոր Դալիի ամենահայտնի գործերից մի քանիսը...









  • ՍԱԼՎԱԴՈՐ ԴԱԼԻ


  • Самые знаменитые произведения Сальвадора Дали (24 фото)


    Մեյ Ուեսթի(դերասանուհի) դեմքը,1935թ

    Դալիի «կատակ» աշխատանքներից մեկը...

    пятница, 22 марта 2013 г.

    Վ.Տերյան- Տրիոլետներ Նվարդին


    նկ.Ա.Ռազումովսկայա
    «Ես մի քանի տրիոլետ եմ գրել Ձեզ համար,իմ սիրելի ,իմ լավ Նվարդ,բայց ուղղելու կարիք կա,ուստի չղրկեցի:Ուզում էի,որ «տրիոլետների մանյակ»լինի դա,բայց ամեն անգամ  երբ նստում էի Ձեզ գրելու,միտս էին ընկնում այդ կիսատ մնացած տրիոլետներս և գրելու տրամադրությունս փախչում էր......
    Ահա, սիրելի Նվարդ,իմ տրիոլետներից երեքը:Պետք է լինի յոթը,բայց մնացյալները դեռ շատ են անմշակ:Գլուխս սաստիկ խառն է զանազան գործերով ու կողմնակի

    среда, 20 марта 2013 г.

    Անվան նշանակության ու բնութագրի մասին ...))))




    Հարգելիներս, Ձեր անվան նշանակությունը իմանալու համար փնտրեք այսպես ))
    Происхождение и значение имени ..
    (անունը) կամ էլ՝Толкование имени(գրեք անունը)))

    Ազգանվան ծագումն ու նշանակությունը՝
    Происхождение фамилии (գրեք Ձեր ազգանունը)։
    Պա՞րզ է)))



    Սիրելիներս....կա  մարդկանց անունները՝անտրոպոնիմները ուսումնասիրող մի  այսպիսի գիտություն՝անտրոպոնիմիկա(հունարենից թարգմանաբար՝անտրոպոս-մարդ,օնոմա-անուն ...անձնանուն):

    понедельник, 18 марта 2013 г.

    Բեթհովեն-Անմահ սիրեցյալին











  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...

  • Բեթհովեն-Անմահ   սիրեցյալին 
    Moonrise at Mount Rainier National Park, Washington.

    Իմ հրեշտակ,իմ կյանք ,իմ երկրորդ  «ես»...կգրեմ այսօր մի քանի բառ,այն էլ քո նվիրած մատիտով...Վաղվանից ինձ համար պետք է բնակարան փնտրեմ...
    Ինչ անիմաստ ժամանակի  կորուստ,ո՞ւմ են պետք այդ բոլոր բաները..

    Կուբիզմ







  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Կուբիզմ- ամբողջական « գեղարվեստական հեղափոխություն »... ուղղություն արվեստի մեջ... ծննունդ է առել 20-րդ դ...Կուբիզմի լեզուն է՝աղավաղել, դեֆորմացնել ,մասնատել առարկան երկրաչափական հարթության վրա...կուբիզմի ձևավորման աղբյուրներից մեկն է    նախնադարյան ,աֆրիկական արվեստը...

    четверг, 14 марта 2013 г.

    Վան Գոգը գրում է եղբորն իր դժբախտ սիրո մասին


    Van Gogh, Vase with Honesty,1884





  •  ԻՐՎԻՆԳ ՍԹՈՈՒՆ «Կյանքի ծարավը»







  • ԻՐՎԻՆԳ ՍԹՈՈՒՆ « Հանդիպում ճակատագրի հետ»







  • Վան Գոգ







  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...

  • Վան Գոգը գրում է եղբորն իր դժբախտ սիրո մասին 



    «Կյանքն ինձ համար շատ թանկ է դարձել ու ես երջանիկ եմ,որ սիրում եմ :Իմ սերն ու իմ կյանքը մեկ  ամբողջ են,-գրել էր Վինսենթն ու համեմատել իր սերը մի կտոր սառույցի հետ ,որը նա սեղմում է իր կրծքին ,որպեսզի հալեցնի....»:

    «Ամենասկզբից այդ սիրո մեջ ես զգացի,որ եթե չնետվեմ նրա մեջ գլխովին ,չտրվեմ ամբողջությամբ և ընդմիշտ, ապա բացարձակապես որևէ  շանս չեմ ունենա...Բայց ի՞նչ տարբերություն ինձ համար ,այդ հնարավորությունը մեծ կլինի ,թե փոքր...
    Ես ուզում եմ ասել. պե՞տք է կամ կարո՞ղ  եմ  ես դա ի նկատի ունենալ,երբ սիրում եմ ...
    Չկա որևէ  միտք հաղթանակի մասին...Դու սիրում ես ՝որովհետև սիրում ես...

    вторник, 12 марта 2013 г.

    Կյանքը պայքար է



    Ռուբենս,Կլեոպատրա


  • Խոսքի պատմություն...-ից

  • Կյանքը պայքար է 

    Դե, իհարկե , կյանքը փորձություն է...պայքար  ,անհավասար պայքար ,որը շատ հաճախ դատապարտված է ձախողման ... պարտության .... մի կողմից մինչև ատամները  հազարամյակների իմաստությամբ,խարդավանքներով,որոգայթներով,խորամանկությամբ ,ծուղակներով ու էլի շատ ու շատ «առաքինություններով » զինված կյանք  ,իսկ մյուս կողմից մենք՝  «հողմաղացների » դեմ  մարտնչող  անմարտունակ,անպաշտպան,թույլ,անզոր  ու  երբեմն  էլ շատ  վախկոտ մարտիկներ ...))))
    Այո...կյանքը   պայքար է ...Եվ ,եթե նույնիսկ  չենք պարտվում այդ  դաժան պայքարում  ՝չի նշանակում ,որ հաղթել ենք (կարևորը ՝չհանձնվենք)...կամ էլ ՝ հակառակը...)))
    Լավ ,ինչևէ .... նոր բան չասեցի... բավական է նայել ,թե ինչ է կատարվում համաշխարհային «պոռնկանոցում»՝քաղաքականության  մեջ ....և ամեն ինչ պարզ է դառնում......
        Բացի «հողմաղացներից », սրտանց պատերազմել,պայքարել  ես ուզում «արևի տակ քո տեղի» ...  անարդար օրենքների,ներքին թշնամիների ու բռնակալների ,իշխանավորների կամայականությունների...արտաքին թշնամիների .....ու էլի շատ ու շատ   երևույթների դեմ...)) 

        

    Էյնշտեյն- Մարի Վինթելեր




  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...

  • Էյնշտեյն- Մարի Վինթելեր    

    «Մեծ շնորհակալություն քո անչափ հմայիչ նամակների համար ,որոնք ինձ անսահման ուրախացնում են...ինչ երանություն է սեղմել սրտին թղթի կտորը,որին քնքշորեն նայել են ինձ համար այդքան թանկ քո գեղեցիկ

    понедельник, 11 марта 2013 г.

    Լևոն ( Լեոն) Թութունջյան...Աբրահամ Սահակյան...

    Ճանաչենք Մերոնց ...)))

    Աբրահամ Սահակյան ...մեր ժամանակակիցը...սյուրռեալիստ...

    художник Абрахам Саакян фото

    Հիասքանչ...տաքուկ...նրբագեղ ստեղծագործություններ...գեղեցիկ ,քաղցր հեքիաթ...պարզապես վայելեք...

    Բարոկկո

    Բարոկկո-(իտալ.barocco- վատ ,փչացած,տարօրինակ,ոչ ճիշտ),գեղարվեստական ոճ ուշ Վերածննդի արվեստում... արվեստի պատմության մեջ ամենաբարդ ու բազմանշանակ տերմինն է համարվում... ի սկզբանե «բարոկկո» ժարգոնային բառը  գործածել են պորտուգալացի նավաստիները  ցույց տալու համար մարգարիտների ոչ ճիշտ ձևերն ու փչացած լինելը...իսկ 16-րդ դարի իտալերենում այս բառը հայտնվեց որպես հոմանիշ ամեն կոպիտի,կեղծի ,սխալի... Բարոկկո են անվանում   17-18-րդ դդ եվրոպական արվեստի 

    среда, 6 марта 2013 г.

    Այդ մասին ուղիղ չեն խոսում...Բուդդայական առակ...Ձեզ ոչինչ չի օգնի


    Այդ մասին ուղիղ չեն խոսում...

     Բուդդայի մոտ մի մարդ հարցմունքով.
     կա՞ Աստված .....   Հավերժական հարց...

    Ռեալիզմ








  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Ռեալիզմ (լատ. realis-իրեղեն ,իրական)-էսթետիկ դիրքորոշում արվեստում,որի նպատակն է առավել օբյեկտիվ ,ճշմարիտ և ամբողջական  ֆիքսել,արտացոլել  իրականությունը ... Ցույց տալ  շրջապատող աշխարհն ու առօրյա կյանքը էսթետիկական սկզբունքների տեսանկյունից... ...ինչպես նաև իրատեսորեն ներկայացնել հոգեբանական,սոցիալական և այլ երևույթներ...

    вторник, 5 марта 2013 г.

    Հյուգո-Ջուլիետտ ( ժյուլիետ)




  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...

  • Հյուգո-Ջուլիետտ
    «Այո,ես գրում եմ քեզ...ինչպես կարող եմ չգրել...Եվ ինչ կլինի ինձ հետ գիշերը,եթե չգրեմ քեզ այս երեկո...Իմ Ջուլիետ,ես սիրում եմ քեզ: Միայն դու կարող ես որոշել իմ ապրել-մեռնելու ճակատագիրը...Սիրիր ինձ...Ջնջիր սրտիցդ այն ամենն ,ինչը կապված չէ սիրո հետ...որպեսզի նա  դառնա նույնը ,ինչպիսին իմնն է...

    понедельник, 4 марта 2013 г.

    Օնորե դ 'Բալզակ-Էվելինա Հանսկայա



  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ..
  • Օնորե դ 'Բալզակ-Էվելինա Հանսկայա

    «Որքան եմ ուզում անցկացնել օրս քո ոտքերի մոտ...դնել գլուխս ծնկներին քո..անրջել գեղեցիկի մասին...երանության  ու զմայլանքի մեջ հաղորդակից անել Ձեզ իմ մտքերին...Իսկ երբեմն-ոչինչ չխոսել...լռել...սեղմվելով շուրթերով Ձեր հագուստի  եզրին...
    Օ՜, իմ սեր,Եվա,ուրախություն իմ կյանքի,իմ լույս գիշերի,իմ հույս,իմ հիացմունք,իմ սեր,իմ անգին ,երբ կտեսնեմ Ձեզ....Թե ,դա պատրանք է...?Արդյոք տեսել եմ ես Ձեզ...?
  • Ամպիր

    Ամպիր-(ֆր.empire style-կայսերական...իմպերիալ  ոճ)...

    Ամպիր տերմինով ի սկզբանե սահմանել են  Նապոլեոնի  կայսրության շրջանի արվեստը Ֆրանսիայում:Համաձայն ավանդույթի ՝արվեստում գեղարվեստական ոճի զարգացումը թագավորների ու կառավարման ձևերի անունով կոչելով.... Ամպիրը արտահայտում էր

    пятница, 1 марта 2013 г.

    Ձյունի կաթիլ...))) Ձնծաղիկ

    Весна, весенние пейзажи. Фото

    Նրբագեղ ու քնքուշ «խենթուկն» այս  համարձակորեն   մարտահրավեր է նետում ձմռանը,«քաջաբար պայքարի»  նետվում ...և հաղթում :

    среда, 20 февраля 2013 г.

    Պանիկա ...




  • Խոսքի պատմություն...
  •  Պանիկա ...Պանիկական վախ ...
    Երբ ծնվեց անտառների ու նրա մեջ ապրող բոլոր  արարածների  հովանավոր Պանը ,մայրն այնպես սարսափեց նրա տեսքից, որ նետեց երեխային...

    вторник, 19 февраля 2013 г.

    Ֆլոբեր-Ժորժ Սանդ



  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...
  • Ֆլոբեր-Ժորժ Սանդ

    «Դուք տխո՞ւր եք ,իմ խեղճ սիրելի ընկեր...
    Ձեր մեկնելուց հետո ես ամբողջովին կոտրված եմ:Ինձ թվում է Ձեզ չեմ տեսել արդեն տաս տարի:Ինչ աստղի տակ եք Դուք ծնվել,ասեք,որ կարողացել եք համատեղել Ձեր մեջ այդքան անհամատեղելի որակներ,այդքան շատ և այդքան հազվադեպ:

    Ակադեմիզմ






  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Ակադեմիզմ-(ֆր.academisme) 16-19 դդ եվրոպական գեղանկարչության ուղղություն:Հիմնվել է դասական արվեստի արտաքին ձևերի դոգմատիկ պահպանման վրա:Հետևորդները այն բնութագրում էին որպես  դատողություններ՝ կառուցված  անտիկ աշխարհի և Վերածծնդի արվեստի ձևերի վրա...Ակադեմիզմն իր մեջ կրում է անտիկ արվեստի ավանդույթները,որը իդեալականացնում էր բնորդի գեղեցկությունը ,կերպարը...
    Այդ ոճով նկարել են - Annibale,Agostino ,Ludovico Carracci.....Կաբանել,Բուգրո....

    четверг, 14 февраля 2013 г.

    Ավանգարդիզմ



    Ավանգարդիզմ-(ֆր.avant-garde) 20-րդ դարի արվեստի մեջ գեղարվեստական ուղղությունների  ընդհանուր անվանումը,որոնց  համար բնորոշ էր գեղարվեստական արտահայտման  նոր ձևերի ու միջոցների որոնումը:Բացարձակ նորարություն...ավանդույթների թերագնահատում կամ ամբողջական մերժում...
    Արտյուր Ռեմբոի խոսքերով ասած .«Il faut etre absolument moderne»-«հարկավոր է լինել բացարձակ ժամանակակից...»

    понедельник, 11 февраля 2013 г.

    Ռոկոկո





  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ                      
  •  Ռոկոկո- (ֆր.rococo,  rocaille -ց ,նշ. է -նման խեցու) ոճ արվեստի մեջ..ծագել է 18-դ առաջին կեսին,ֆրանսիայում :Ռոկոկո ոճի առաջատար նկարիչներ.Վատտո ,Ժիլո,Լանկրե,Բուշե, Օ. Ֆրագոնար...    
  • пятница, 8 февраля 2013 г.

    Պաստորալ-ֆր.pastorale




  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • նկ.Hans Zatzka-Հանս Զացկա
    Պաստորալ-ֆր.pastorale-(գյուղական ,հովվերգություն) պոետիկանացնում է խաղաղ ,պարզ գյուղական կյանքը...  գեղանկարչության (նաև՝ գրականության,երաժշտության ,թատրոնի )ժանր...

    среда, 30 января 2013 г.

    Գիյոմ Ապոլիներ...(ինձ համար...)))


    «Прощай любовь моя прощай моя беда»

    Прощай любовь моя прощай моя беда
    Ты вырвалась на волю
    Недолгая любовь омыла синевою
    И смерклось навсегда
    Взгляд моря как и твой был теплым и зеленым
    Стелили миндали
    Нам под ноги цветы И снова зацвели
    А я под Мурмелоном
    Названье местности где пьяный от тоски
    Я глохну в артобстреле
    О Лу ты зла еще и смотрят как смотрели
    Свинцовые зрачки?

    вторник, 29 января 2013 г.

    Մարկ Տվեն-Լիվիին 30-ամյակի կապակցությամբ




  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...
  • Մարկ Տվեն-Լիվիին 30-ամյակի կապակցությամբ

    «Լիվի,սիրելիս,վեց տարի է անցել այն պահից,երբ հասա իմ կյանքի առաջին հաջողությանը՝նվաճեցի քեզ և երեսուն տարի այն պահից,երբ Նախախնամությունն արեց անհրաժեշտ նախապատրաստություններ այս երջանիկ օրվա առիթով ՝ուղարկելով քեզ այս