Мой список блогов

пятница, 5 апреля 2013 г.

«Տղամարդուն կինն է ստեղծել , նա էլ նրան կոչնչացնի »

Նապոլեոն Բոնապարտ և Մարիա -Լուիզա ... 
 նկ. Դելարոշ
«Տղամարդուն   կինն է ստեղծել  , նա էլ նրան կոչնչացնի » ,-ասում է հին կորսիկական ասացվածքը...

     Նապոլեոնի ճակատագիրը լավագույնս է հաստատում այս ժողովրդական իմաստությունը...

среда, 3 апреля 2013 г.

Շիլլեր-Շարլոտտա




  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...


  • Շիլլեր-Շարլոտտա

    Արյոք ճիշտ է սա,սիրելի  Lotte,կարող եմ հույս ունենալ ,որ Քերոլայնը կարդացել է Ձեր հոգում ու փոխանցել  Ձեր սրտի խորքերից այն ,ինչ ես նույնիսկ չէի համարձակվում խոստովանել ինքս ինձ:Օ՜հ,որքան ծանր էր թվում ինձ այդ գաղտնիքը,որը պետք է պահեի ամբողջ ժամանակ ,սկսած այն պահից ,երբ մենք հանդիպեցինք...

    понедельник, 1 апреля 2013 г.

    Գեղանկարչության գլուխգործոցներ...

    Самые известные картины мира
                                                 

     Բար «Ֆոլի Բերժեր»-ում

      
                                                                  Էդուարդ  Մանե

    Չորեքշաբթի օրվա մանուշակները...

    Նկ.Էդուարդ Մանե


    Անդրե Մորուա.ցիտատներ




    Նետել դիմակնե՞րը:Դուք լրջորեն կարծո՞ւմ եք,որ մարդիկ պետք է հաճախ դեն նետեն դիմակները:Իսկ ես ,ընդհակառակը,կարծում եմ,որ ողջ մարդկային

    Ես ուզում էի աշխարհին մի բառ ասել, բայց քանի որ չկարողացա `դարձա գրող....


    -Ես լսել եմ ,որ աշխարհը գեղեցիկ է,-ասաց կույրը:
    -Թվում է ,-պատասխանեց տեսնողը :

    Մեծերը պետք է   երկինքը թեքեն  մարդկանց, առանց նվազեցնելու նրա մակարդակը :

    Քամելիազարդ Տիկինը...«La Dame aux Camélias»


    Camellia japonica, beautiful flower!...Նա միշտ փորձում էր ինչ-որ լավ բան տեսնել  ընկած և կյանքի մեջ խճճված մարդկանց մեջ,որի համար էլ նրան հաճախ  կոչում էին « անառակների ու լքված կանանց փաստաբան»:

       
        Նա  ֆրանսիացի գրող Ալեքսանդր Դյումայի և աղքատ դերձակուհու որդին էր...Արկածների մեծ  սիրահարը լքում է երեխայի  մորը ,իսկ տղայի հայրությունը ճանաչում է միայն մի քանի տարի անց...

    Սերն ու Սիրահարվածությունը զրուցում էին....

    foto
    Նկ. Պինո









    -Օ՜հ,Սեր , ես երազոււմ եմ լինել այնպիսին,ինչպիսին դու ես,-հիացական կրկնում էր Սիրահարվածությունը:
    -Իսկ դու գիտե՞ս  ,թե ինչում է իմ ուժը,-մտնահոգ  պատասխանեց Սերը...
    -Որովհետև դու անհրաժե՞շտ ես մարդկանց...
    -Ո՛չ,սիրելիս,ոչ այդ պատճառով,-քնքշորեն պատասխնեց Սերը,- ես կարող եմ Ներել...

    Նռան ծաղիկ ...նռան հատիկ..)))

    d761fe83b1871 (640x480, 65Kb)











            Արևելյան ժողովորրդները դեռ հնագույն ժամանակներից  համարում են նուռը հարստության,լիության,պտղաբերության ,ինչպես նաև անխախտ ամուսնության խորհրդանիշ...

    Իմպրեսիոնիզմ















  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ



  • Կլոդ Մոնե «Խոտի դեզը,Մայրամուտ » 


    Մոնե «Խոտի դեզը, ամռան վերջը »

    Իմպրեսիոնիզմ-(ֆր.  impressionnisme - impression-տպավորություն) 19-րդ  եվրոպական արվեստի ուղղություն,հիմնականում՝ֆրանսիական:1894 գարնանը «մերժված» ֆրանսիացի  գեղանկարիչների մի խումբ ,որոնց աշխատանքները չէին ընդունվել փարիզյան  պաշտոնական Սալոնի կողմից , 
    ցուցահանդես  կազմակերպեց Փարիզում :Մասնակցում էին  Մոնեն ,Դեգան,Մորիզոն,Պիսարոն,Սեզանը ...Բոլորին արվեստի մեջ ակադեմիզմի ու պահպանողականության չընդունելն էր միավորել... և ձգտումը արտացոլելու արագ փոփոխվող կյանքի անմիջական տպավորությունները....Այդ ցուցահանդեսում Մոնեի  անորոշ բովանդակությամբ նկարներից մեկը անվանման դժվարություն առաջացրեց...Այդ ժամանակ ,հեղինակի խորհրդով ,Ռենուարը կատալոգի մեջ գրեց«Տպավորություն ,Ծագող արև» «Impression. Soleil levant" ...




    (լատ.«Nomen est omen»)-Անունն արդեն բովանդակություն է...)))
    Իպրեսիոնիստները բնությունն ընկալում էին  այնպես,որ նա ստացվում էր ինչպես ասես(վաղանցիկ ...եթերային ,արագ ու հեշտ  ) ,միայն ոչ ձանձրալի ու տափակ...))  Նրանք վերատադրում էին ոչ թե բնապատկերը,այլ նրանից ստացած տպավորությունը  :
     Իմպրեսիոնիստները  չէին ձգտում ճշգրիտ վերարտադրության,այլ սահմանափակվում էին ընդհանուր ընկալմամբ...առանձնահատուկ թեթևությամբ  «արձանագրելով » ու  հանձնելով   կտավին  գեղեցիկ ակնթարթները կյանքի  ...իրենց տպավորություններն ու զգացողությունները  ...
    Իմպրեսիոնիստներն օգտագործում էին գեղանկարչական նոր տեխնիկա ..մեթոդներ...նրանք  գույները չէին խառնում , այլ առանձին վրձնահարվածներով միանգամից դնում էին կտավի վրա ...այդպիսի հնարքը հնարավորություն էր տալիս փոխանցել   օդի թեթևակի տատանումերի ,ծառի տերևների ու  գետի ջրի շարժման զգացողությունը... իսկ լույսի և ստվերի  խաղը   , արևի շողի թրթիռները պատկերներին անսովոր, աշխույժ  տեսք էին տալիս ...
    Իմպրեսիոնիստները սիրում էին աշխատել   բնական լույսի ներքո .... բնության գրկում ,որպեսզի տեսնեին ու  փոխանցեին օրվա տարբեր ժամերին բնապատկերներում   կատարվող  բոլոր փոփոխությունները ...


    հ.գ. ֆրանսիացի հայտնի նկարիչ Մորիս Բյուսսեն իր « Գեղանկարչության ժամանակակից տեխնիկան»  գրքում գրում է,որ իմպրեսինիստներն օգտագործում էին գույների շատ քիչ հավաքածու ,իսկ նրանցից ոմանք սահմանափակվում էին չորսով՝ ուլտրամարին  ,կադմիում դեղին ,կադմիում կարմիր և զմրուխտյա կանաչ... 


    Պիսարո




    Պիսարո




    File:Cézanne, Paul - Still Life with a Curtain.jpgՍեզան


    Կլոդ Մոնե



    Մոնե

    «Իմ վատ տեսողությունը  նշանակում է,որ ես  ամեն ինչ տեսնում եմ մշուշի մեջ,-գրում է Մոնեն,-«Բայց նույնիսկ այդպես աշխարհն այնքան գեղեցիկ է ,և հենց այդպես էլ ես փորձում եմ  պատկերել այն »
    1908թ ,68 տարեկան հասակում Մոնեն սկսեց կուրանալ:




     
    Կատարակտի պատճառով գույների ընկալումը աղավաղվեց-սպիտակը դարձավ դեղին ,կանաչը ՝ կարմիր, նարնջագույն...կապույտն ու մանուշակագույնը փոխարինեցին կարմրին և նարնջագույնին ...մանրամասներն անհետացան ...ձևերը վերածվեցին  լղոզված կետերի..այնուամենայնիվ  ,նույնիսկ վատ տեսողությամբ ,Մոնեն շարունակում էր նկարել..1911թ նա գրում է ընկերոջը.«Երեք օր առաջ ես սարսափով գիտակցեցի,որ այլևս  չեմ տեսնում աջ աչքով»:
    1922թ նկարիչը կուրացավ...նա դադարեց նկարել...
    Բարեբախտաբար ,նրա ընկերը՝Կլամենսոնը,համոզեց Մոնեին   վիրահատել աչքը..... Վիրահատեցին աջ աչքը...մի փոքր սկսեց տեսնել..կրում էր հատուկ կանաչ ակնոց...հրաժարվեց ձախ աչքի վիրահատությունից...Վերադարձավ գեղանկարչությանը...«The House Seen from the Roses Garden» շարքում զգացվում էր վիրահատության ազդեցությունը գույների ընկալման վրա ...






    Նա գրում է.« Ես տեսնում եմ միայն կապույտ 
    գույնը,այլևս չեմ տեսնում ոչ նարնջագույնը ,ոչ կարմիրը ,ահավոր անհանգստանում եմ... քանզի ես գիտեմ ,որ այդ գույները գոյություն ունեն ,որովհետև ես գիտեմ,որ իմ պալիտրան ունի կարմիր ,նարնջագույն, յուրահատուկ կանաչ և հազվադեպ մանուշակագույն ...ես այլևս չեմ տեսնում գույներն այնպես ,ինչպես առաջ էի տեսնում ,թեև ես դեռ հիշում եմ,թե ինչպես էին  նրանք երևում ...»:


    Մաքուր սև գույն իմպրեսիոնիստները հազվադեպ էին օգտագործում...Մոնեն նույնպես...նույնիսկ ստվերների համար  սև գույն չէր կիրառվում ...Սևի փոխարեն նկարիչը խառնում էր մի քանի գույն-կարմիր,կանաչ և կապույտ...
    Մոնեն շարունակեց նկարել մինչև 1926թ...
    .....ընկերը՝Կլեմենսոնը  տեսնելով դագաղի վրա գցված սև կտորը ,բացականչում է.«Ոչ մի սև Մոնեի համար» ,և փոխարինում է  սև կտորը  գունավոր ծածկոցով...
    Մոնեն չէր սիրում սև գույնը...



    Клод Моне, «Мост Ватерлоо, Лондон», 1901 год

    Կ. Մոնեի «Վաթերլոի կամուրջը, մառախուղի էֆեկտը»  նկարը մոտիկից նայելուց, բացի կտավի վրա հաստ  ու յուղոտ վրձնահարվածներից,ուրիշ ոչինչ չենք տեսնի...Նկարի ամբողջ հմայքը բացվում է ,երբ մենք աստիճանաբար հեռանում ենք  կտավից...մեծ հեռավորության վրա արդեն կտեսնենք անհասկանալի օղակներ ,որոնք անցնում են նկարի մեջտեղով...հետո կտեսնենք   նավակների հստակ ուրվագծերը,և միայն երկու մետր հեռավորությունից  հետո մեզ համար ակնհայտ է դառնում նկարի ողջ տրամաբանական շղթան... 


    Water Lilies - Claude Monet




    Մոնե «Vetheuil in Summer »





                                                                        (())
    Олимпия
    Է.Մանե «Օլիմպիա»





    Վերջին Ձյունը

    Կյանքի իմաստի մասին,Զրուցել կարողանալու մասին...Գովասանքը.... Պարզություն ...Համեստություն...


    Կյանքի իմաստի մասին


    Կյանքը ո՛չ տառապանք է և ո՛չ էլ հաճույք,այլ մի գործ,որը մենք պարտավոր ենք անել և ազնվորեն այն հասցնել մինչև վերջ:

    Ա. Տոկվիլ

    Ինչպես առակը ,այնպես էլ կյանքը գնահատվում է ոչ թե երկարությամբ ,այլ բովանդակությամբ:

    Սենեկա

    Հ. Թումանյան

    նկ.Արշիլ Գորկի (ուղղությունը՝աբստրակտ էքսպրեսիոնիզմ)



                   Մի որոնիր

    Մի որոնիր՝մի ժամանակ
    Արհամարածդ՝ այս կրծքի տակ,
    Հառաչանքով  դուրս թըռավ նա
    Ու դատարկ է տեղը հիմա...

    Էլ մի կանչիր,մի լար իզուր.
    Քո արցունքից միայն տըխուր 
    Հին-հին հուշեր պիտի զարթեն,
    Եվ ին՜չ օգուտ...ո՜ւշ է արդեն...