Мой список блогов

понедельник, 24 декабря 2012 г.

Ձմեռային գեղեցիկ հեքիաթ ..)))))

Мерцающая снежная ёлочка



Թող Ձմեռային հեքիաթն այս գեղեցիկ մտնի ամեն
տուն...)))












Փակիր աչքերդ ու լսիր սրտով,թե երկնքում ինչպես ու ինչ են երգում հրեշտակները
քեզ  համար...))))) 

Առաջին բացիկը հատուկ մեր սիրելի Հասմիկի համար է....Չնայած այն բանին ,որ ցուրտ է դրսում,գիտեմ, իմ հրաշք բարեկամի սիրտը լի է ջերմությամբ ... երջանկությամբ...)))) իսկ հոգում ուրախ գարնանային օր է... ինչու ...?? այդ մասին թերևս կասի Հասմիկը ,երբ ժամանակ ունենա...)))) Շնորհավորում եմ,սիրելի բարեկամս..))))))) 

                         

зимняя картинкаՍա մեր Լեոի համար է.... մտքով չանցնի,որ մոռացել եմ... զուր տեղը նման «շքեղություն» թող թույլ չտա իրեն մեր Բարեկամը...)))))
 մեր Էդվարդին...

Новогодние обои для рабочего стола
Բարեկամիս՝ Սարգիսին...


Սարգիսին...)))



Իրինային... սիրելի Իրինային))))»

Անուշիկ Սյունիկին....)))»

















Վահեին...))))



красивая зимняя анимация новый год

Տաթևին...))))


Տաթևին...))))
Տաթևին...))))
Էդիտային...)))))))



Новогодняя открытка


Ա
Աննային...
Елочная игрушка
Էլիզայիս...))))

 
С Новым годом анимашка в телефонМультяшная детская лошадка


Со старым новым годом анимация



Էլիզայիս...))))




Новогодний вечер










Սալվիին...)))) ինչպես ես...??ուր ես բարեկամս...???)))))))














Նոյեմին....))))

Արային ...)))) 








Սիրելիներս, թող Ձեր հոգում միշտ ապրի հեքիաթների ու հրաշքների հավատացող և սպասող Երեխան...)))
анимационные картинки

Իմ Քնքուշ ու Բարի Անահիտ Ղազախեցյանին...)))իմ փոքրիկ ԸՆԿԵՐ,
դու ֆանտաստիկ անձնավորություն ես ...)))))»






Սիրելի Մարիին...)))




Ում սիրում եմ ՝ցանկանում եմ առողջություն ... իսկ բոլոր նրանց ,ով ինձ է սիրում ՝հարստություն....երկու դեպքում էլ շահում եք Դուք...)))) Կարծում եմ ,այս հայտարարությունից հետո ինձ ավելի շատ կսիրեք...դե .... իհարկե,բոլորն էլ ուզում են հարուստ լինել...))) իսկ ես ,միևնույնն է, առողջություն եմ ցանկանում-մնացածը կլինի...))



Բարեկամներս,թող գալիք նոր տարին այնքան Նոր ու Հաջողակ լինի,որ հաճելիորեն զարմացնի Ձեզ...)))»
Իսկ ինչ կբերի նոր տարին ինձ....??? ճիշտն ասած չեմ էլ ուզում իմանալ ...պարզապես մտովի կվերապրեմ այն գեղեցիկն ու լավը ,որ կատարվեց ինձ հետ այս տարում ...և դա ինձ ուժ և  վստահություն  կտա համարձակ ,առանց վախի նայելու ապագայի աչքերին...)))))











մի տարի անց...))) 
2014 )))))


)))))
Зимние Анимашки, анимационные картинки с кодами для дневников и блогов












2015...է՜հ...ի՞նչ ասեմ...  :))















2016



                   
2016-ին շա՜տ արև ...լույս...ջերմություն ...ներդաշնակություն հարաբերությունների մեջ ...Գեղեցիկ օրեր .... հրաշալի ակնթարթներ ....
և չարությունից գոնե մի քիչ  ազատագրված աշխարհ ...բոլորիս...))))






















15 комментариев:

  1. Շնորհակալություն բացիկի համար :))
    ...Ինչ-ինչ հանգամանքներ ամբողջ սրտով չսիրել տվեցին ինձ էս նոր տարին, բայց դա էլ չի խանգարի , հուսով եմ)
    գիտեմ, ավելի շուտ))

    ***

    Գիտես, ինձ թվում է ամեն բանի մեջ էլ պետք է գտնել լավն ու բարին, ինչպես դու ես ասում, եթե կա ներդաշնակություն` ներքին ու արտաքին աշխարհների:
    Այ հենց դա էլ քեզ ցանկանում եմ:))

    ОтветитьУдалить
  2. ա՜հ,բարեկամս,կարծում ես ես եմ սիրում քո ասած այդ նոր տարին.... բնավ...
    գիտես ,երբեմն ամայության...դառնության մի առհելի տարածություն հաղթահարելու համար հարկավոր է կառուցել հարթակ...ստեղծել ուրախություն ... ուրիշների համար ...)))) հիանալի միջոց է ...հրաշալի զգացողություն ... և գերում է պարզապես ,երբ հաջողվում է...ստացվում է...))) ուժ է հաղորդում ,որի պատճառն ի դեպ ,հայտնի չէ գիտնականներին...իսկ ես գիտեմ արդեն...)))))» և այս ամենի հանրագումարից հնչում է ասես սիրտդ լուսավոր բարեհնչյունությամբ...)))»ու գալիս է ուրախությունը...ուրեմն սրտում է ծնվում այն..սիրտն է աղբյուրը ուրախության...
    Է՜հ ,Նոյեմ ջան ,ճշմարիտ ուրախությունը շատտտտտտ լուրջ բան է...)))) ու մինչ այն ձեզ նվիրելը -պարգևեցի ինձ ....)))

    ОтветитьУдалить
  3. P.S.մոռացա Շնորհակալ լինել...))))))Շնորհակալ եմ,Նոյեմ ջան...))))

    ОтветитьУдалить
  4. Գուցե Ամանորը միշտ չէ, որ խոստանում է կյանքի նոր ընթացք ու գլխապտույտ փոփոխություններ, բայց այն միշտ հնարավորություն է տալիս բոլորին գնահատելու և վերապրելու այն, ինչ արդեն իսկ ունեն: Լիլի, բարեկամս, թող այս տարին ամենամեծ հնարավորությունն ընձեռի ձեզ ճաշակելու ու առավելագույնս զգալու այն բոլոր մարդկանց սերը, որ ինքներդ եք սերմանել, ու անսահման ջերմություն ձեզ,,
    շնորհակալ եմ բացիկի համար,, անչափ

    ОтветитьУдалить
  5. Անչափ շնորհակալ եմ իմ հրաշք բարեկամ:)))))

    ОтветитьУдалить
  6. Ինչպիսի հաճելի անակնկա~լ: Դուք իրավացի եք, սիրելի Լիլի, իմ հոգում հիմա գարուն է, և այս գարնանային ջերմ ու գեղեցիկ տրամադրությունն ու շունչը մաղթում եմ մեր մյուս բոլոր ընկերներին: :))))

    ՇՆՈՐՀԱՎՈՐ ԱՄԱՆՈՐ և ՍՈՒՐԲ ԾՆՈՒՆԴ;

    Շնորհակալ եմ բարեկամս: * ***

    ОтветитьУдалить
  7. Լիլի ջաննննննննն, թեպետ նոր եմ միայն ալցելության եկել ու տեսել, բայց գիտեի, զգում էի, որ այս անգամ ևս ոչ մեկին չես մոռանա ու յուրահատուկ կլինես:
    Ապրես բարեկամս, շատ ապրես:
    Ջերմություն ստացա այս ցուրտ եղանակին:
    Դու արդեն ունես քո ՀՐԱՇՔԸ, ՔՈ ՓՈՔՐԻԿ ՀՐԱՇՔԸ ու գիտեմ, որ հիմա ՆԱ է քո լույսի աղբյուրը: Գիտես ինչ եմ ուզում... որ նա ժառանագի մայրիկի բարությունը, քնքշությունը և անսահման սերը...
    Պաչիկներ Ձեզ:

    ОтветитьУдалить
  8. apres lili jan.shnorhakal em du Hrashk es Lili jan,ba ur es 4kas in4 e patahel karotum enk

    ОтветитьУдалить
  9. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Anahit Ghazakhecyan прокомментировал(а) ваше сообщение "Ձմեռային գեղեցիկ հեքիաթ ..)))))":

      Լիլի ջան...առաջին անգամ Լիլիի էջ մտա երկու օր առաջ...ու կարդացի բոլոր գրառումներդ...կլանված կարդաց...կցանկանայի մտերմանանք...
      Հ.Գ.
      Քո նման գրողը դժվար թե վատ մարդ լինի...չնայած չկան վատ մարդիկ, վատը բարու պակասից է...

      Удалить
    2. aha,sxalmamb jnjvac meknabanutyun@....vori hamar anchap cavum em...(((((

      Удалить
  10. SIRIR MERDZAVORID goralu poxaren Lilin Pordzum er Tal Ashxarhin avelin,qan tesaneli Gexeckutyunn er...ev SERN IMACYAL.........,....HISHUM EM...KAROTUM EM....SHNORHAKAL EM...KHANDIPENQ MI OR...:))

    ОтветитьУдалить
  11. Anahit jan,ancanotuhis,xndrum em ,nerir...ditavorutyun cher...patahabar stacvec...ches havatum?)))tes im Amorf datarkutyun grarum@...ayntex indz erku angam e "hajoxvel" anel nuyn sxal@....im meknabanutyunner@ jnjelu poxaren -hakarakn em anum... ...mexavor em....aha,aysqan sxal mard em...))) shat anushadir u anzguysh .patjar@ heraxosov greln e....amot indz.vor patjarner em pntrum...inch asem...es verjers shat sxalner em anum.....husov em,khaskanas,kneres......erb veradarnam anpayman kmtermananq...lav?noren em xndrum -NERIR

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Սիրելի Լիլի...ներողության կարիք չկա ընդհանրապես...հասկանալի է...պատահում է բոլորի հետ...ամպայման կմտերմանանք))))տպավորություններս շատ մեծ են...քո գրածները շատ հագեցած և միաժամանակ նաև հետաքրքիր են...))))

      Удалить
    2. իհարկե ...)))
      Շնորհակալություն,Անահիտ ջան...

      Удалить