Мой список блогов

пятница, 3 мая 2013 г.

Սե՜ր իմ .... ))))


«Գեղեցիկ ես դու, ինչպես բոլորը,
Որոնց սիրում են....»)))













Սե՜ր իմ թանկագին...)))


«Զգո՞ւմ ես արդյոք թե ինչպես հոգիս բարձրանում է վեր
Կառչելու լույսիդ...»))



Фотофакт: Любовь в мире животных




«Եվ եթե հանկարծ քո գեղեցկությունն իսպառ չքանար...
Երդվում եմ նորից կսիրեի քեզ....»)))



Весна, цветы, любовь (44 фото)

))))))    «Կ’ըսեն, թե համբույրներ կան, որ վա՜րդ կծըլեցնեն..... »








...քնքուշ սիրուհիս ,դու  սովորեցրիր սիրել ...)))


Любовь и нежность в мире животных




bear love



«Ի՞նչ է համբույրը....))))

Ա՜հ ,քաղցրություն,քաղցրություն ու վերստին քաղցրություն...»)))








«Ի՞նչ է համբույրը,եթե ոչ խոստում առավել որոշ.
Մի երդում՝տրված ավելի մոտից,
Մի վկայություն՝ որ հաստատում է հենց ինքը իրեն.
Ի՞նչ է համբույրը....Դա մի գաղտնիք է թաքնված սրտում,
Որ ականջի տեղ բերնին է ասվում...
Դարձնում է վայրկյանն  այդ հավերժական...
Ի՞նչ է համբույրը...Դա այն է ՝ինչ որ
Մեղմիկ բզզյունով մեղուն նստում է ծաղկի առեչին
Քաղելու նրա հյութը քաղցրածոր...
Դա հենց արևի շողն է առաջին,
Որ խենթի նման փարվում է ցողոտ վարդի կոկոնին ....
Դա մեր հոգին է,որ բարձրացել է շրթունքի վըրա՝
Լուռ ճաշակելու....»


Вот это ЛЮБОВЬ!!! Фото животных

«Դու ինձ արբեցրիր...ես քոնն եմ հիմա...
Ես քեզ սիրու՜մ եմ -ես քեզ սիրու՜մ եմ...»))))


...Սիրելի՛ս,սիրիր ինձ,ա՜խ,սիրիր ինձ,պարզապես սիրիր ...))))










))))   «Ի՞նչ...մի՞թե...երկի՜նք...կարելի՞ բան է...
 ...Այո ,սիրում եմ...»











Это любовь (53 фото)

«Մի համբու՜յր...բայց դա այնքան գերազնիվ մի բան է...))))

Օ՜,որքա՜ն քաղցր է ....»))) 




Весна, цветы, любовь (44 фото)





giraffe love

«Այդպես ամաչկոտ շուռ մի եկ ինձնից,
Բայց շիկնիր, շիկնի՜ր...»)))


belkaz love



Весна, цветы, любовь (44 фото)

«Ես ուզում եմ կողքիդ լինել և ուրիշ ինձ ոչինչ հարկավոր չէ...»)))


Весна, цветы, любовь (44 фото)

«Մի՞թե բավ չէ ինձ այս երանավետ պահը երջանիկ...)))


Դու պետք է զգաս,որ ես միշտ կլինեմ  քեզ հետ ,և քո կյանքում այլևս երբեք  չի լինի միայնություն.... »)))









«Դե ի՞նչ , կգա՞ս...
Կուզե՞ս կուրծքս  կրծքիդ վրա,
Զրուցելով,
Քայլենք դանդաղ, մտնենք ապա
Անտառը զով… » )))))


«Կկռանամ ես քո  դեմքին,
Քեզ պինդ գրկած,
Ինչպես քնած երեխային...»)))





«Կգա՜ս,կգա՜ս, սիրո'ւմ եմ քեզ,
Իմ բարձրահո′ն...»)))




   Սեր... զուսպ  և չափավոր...)))


alpacas animal love



Քաղցր է այնպես...)))





Вот это ЛЮБОВЬ!!! Фото животных


Գրկի՜ր ինձ...)))





Вот это ЛЮБОВЬ!!! Фото животных













«Եղիր լքուն, հեշտասուն , գգվանք ըրե քնաբեր...»)))

Kissing Animals


Kissing Animals

Սիրելի՛ս...սիրելի՛ս...)))


Kissing Animals





«Հանդիպում ենք մենք ու ... տրվում իրար...:

  Բախտին հանձնած վեհանձնություն,պատիվ ,ամոթ ու շիկնանք..

Չգիտեմ, իմ արածը լա՞վ է, թե վատ...»)))


Animal Love
Գայլերը նույնպես ընդունակ են քնքշության...))))

\
_Քեզ սերըս տա՞մ:
_Տո՜ւր...

10 комментариев:

  1. Hiasqanch e...u sranic heto asenq , vor nranq mardu nman sirel chen karogh )) karogh en, nuynisk aravel )))
    nranq erbeq chen toghni...(
    Shnorhakal em, barekams)

    ОтветитьУдалить
  2. Այնքան վատ տրամադրությամբ էի արթնացնել ..որոշեցի ինձ ուրախացնել ...մտա ինետ ,հավաքեցի այս նկարներն ու ֆոտոշարք կազմեցի...
    Հիմա նայում եմ հմայված ու ժպտում... ժպտում ...ժպտում...))) ես ինձ ուրախացրի...
    Ուրախ եմ ,որ նաև ՝Ձեզ...)))
    Շնորհակալ եմ ,Անահիտ ջան...)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Xndrem , Lili jan...Lili, isk qez karogh em blog-ic durs <>...aysinqn baci plus.google-ic qez vorove ayl kayqum karogh em gtnel?

      Удалить
    2. Անահիտ ջան ,միայն facebook-ում կամ ,չնայած այն բանին որ շատ եմ սիրում և կարոտում ընկերներիս,այնուամենայնիվ հազվադեպ եմ լինում այնտեղ ,,,,մի քանի վայրկյանով...չեմ սիրում էդ «ինտելեկտուալ դարբնոցն » ու «ակունքը իմաստության»))) համ էլ՝ ինֆորմացիայի առատությունից գլխապտույտ եմ ունենում ..)))
      Բարեկամս,կարող ես գրել mail-is ))))

      Удалить
    3. O~...facebook shat em siruum...isk Mail-d ete imanam anpayman kgrem )) kases che, barekams?

      Удалить
    4. Անահիտ ջան ,գրել եմ արդեն ...google+ տես ,նամակ եմ թողել )))

      Удалить
  3. Ափսոս որ մարդիկ նման կերպ իրար սիրել չեն կարող:

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Մարի ջան ,հավատա,կարող են ,մարդիկ էլ կարող են Սիրել ....չնայած այն բանին, որ մարդը միակ « կենդանին է» բնության մեջ ,որը սիրելով հանդերձ կարող է անտանելի տառապանք պատճառել իր նմանին ...)))
      Շնորհակալ եմ,Մարի ջան....)))

      Удалить
  4. "Սիրո հակառակն ամենևին էլ չսիրելը չէ, մահն է պարզապես... Բարև,Լիլի ջան...ինչպես ես...էս ոնց ենք կորցրել իրար.չենք գրում, չենք զրուցում...Լիլի ջան,անկեղծ ասած, Ժամանակը`էդ փնթփնթան ծերուկը,ինձ էնքան էլ չի սիրում,անընդհատ պատժում է... Ինչ սիրուն , բարի նկարներ են,ուրախացա շատ,դրական լիցքերի շատրվան ուղղակի...Շնորհակալ եմ...

    ОтветитьУдалить