Մի անգամ պրոֆեսորը հարցրեց իր ուսանողներին,
-Աստվա՞ ծ է արարիչն ամեն բանի...
Ուսանողներից մեկը համարձակորեն պատասխանեց.
-Այո՛:
-Այսինքն ՝ դուք համարում եք,որ Աստվա՞ ծ է ստեղծել ամեն բան....
-Այո՛,կրկնեց ուսանողը:
-Եթե Աստված է ստեղծել ամեն ինչ,այդ դեպքում Չարն էլ է նա ստեղծել.... Եվ համապատասխան հայտնի սկզբունքի ,որը հաստատում է,թե մեր վարքի ու գործերի միջոցով կարելի է դատել ,թե ով ենք մենք ,ապա մենք պետք է եզրակացնեք,որ Աստված Չար է....,-պատասխանեց պրոֆեսորը :
Ուսանողը լռեց...նա չգտավ փաստարկներ պրոֆեսորի «երկաթյա տրամաբանության» դեմ...Իսկ դասախոսը գոհ էր,որ նրան հաջողվեց ևս մեկ անգամ ապացուցել,որ կրոնը առասպել է ,հորինվածք...
Բայց ,այդ պահին մի ուրիշ ուսանող ձեռք բարձրացրեց ու ասաց.
-Թույլ կտա՞ ք մի հարց :
-Իհարկե՛:
-Պրոֆեսո՛ր,ցուրտը գոյություն ունի՞ :
-Այդ ի՞ նչ հարց է...Իհարկե՝ունի...Ինչ է,դուք երբեք չե՞ ք մրսել:
Ուսանողներից շատերը ծիծաղեցին իրենց ընկերոջ պարզունակ հարցի վրա...
Իսկ նա շարունակեց .
-Իրականում ցուրտ չկա ...համաձայն ֆիզիկայի օրենքի այն,ինչ մենք համարում ենք ցուրտ ,ջերմության բացակայությունն է...և միայն այն օբյեկտը ,որը ջերմություն է արձակում, տրվում է ուսումնասիրության ...Ջերմությունը այն է,որը ստիպում է մարմնին կամ նյութին արձակել էներգիա...բացարձակ 0(-273)ջերմության լիակատար բացակայությունն է ,և ցանկացած նյութ այս ջերմաստիճանում դառնում է իներտ ,արձագանքելու անընդունակ ....«Սառը» բնության մեջ գոյություն չունի.....Մարդիկ են հորինել այդ բառը որպեսզի նկարագրեն իրենց զգացողությունները ջերմության բացակայության ժամանակ:
Այնուհետև ուսանողը շարունակեց.
-Պրոֆեսո՛ր ,խավարը գոյություն ունի՞ :
-Իհարկե՝ ունի և դա ինքներդ էլ լավ գիտեք,-պատասխանեց պրոֆեսորը
-Այստեղ էլ եք սխալվում,-պատասխանեց ուսանողը,-խավարը բնության մեջ գոյություն չունի ,խավարը լույսի լիակատար բացակայությունն է...Մենք կարող ենք ուսումնասիրել լույսը ,բայց ոչ խավարը:Մենք կարող ենք օգտագործել Նյուտոնի պրիզման, որպեսզի տեղադրենք լույսը ըստ նրա բաղադրամասերի և չափենք յուրաքանչյուր ալիքի երկարությունը :Սակայն խավարը դուք չեք կարող չափել...Լույսի ճառագայթը կարող է լուսավորել խավարը ...Բայց ինչպե՞ ս կարելի է որոշել խավարի մակարդակը....մենք չափում ենք միայն լույսի քանակը,այդպես չէ՞ ...
Խավարը բառ է ,որը նկարագրում է մի վիճակ ,երբ բացակայում է լույսը...
Ուսանողը մարտական էր տրամադրված ,չէր խաղաղվում...
-Ասացե՛ք ,խնդրեմ,այսպիսով ,գոյություն ունի՞ չարը,որի մասին դուք խոսում էիք...
Պրոֆեսորն անորոշ պատասխանեց.
-Իհարկե,արդեն բացատրեցի ,եթե ուշադիր լսեիք ինձ երիտասարդ,ապա կիմանայիք
-Մենք ամեն օր ականատես ենք լինում չարին,այն արտահայտվում է մարդու հանդեպ՝մարդու դաժանությամբ....ամենուր կատարվող բազմաթիվ հանցագործություննրով ,այնպես որ ,չարը գոյություն ունի...
Ուսանողը դարձյալ հակաճառեց դասախոսին
-Չարը նույնպես չկա,ավելի ճիշտ այն գոյություն չունի ինքնիրեն...Չարությունը զուտ բացակայությունն է Աստծո.......
Նման նրան , ինչպես խավարն ու ցուրտը լույսի ու ջերմության բացակայության ժամանակ ... ...Չարը բառ է,որն օգտագործում է մարդը, որպեսզի նկարագրի Աստծո բացակայությունը:Աստված չի ստեղծել Չարը...
Չարը արդյունքն է այն բանի,որը պատահում է մարդու հետ ,որի սրտի մեջ Աստված չկա...
Դա նման է ցրտի ,որը վրա է հասնում ջերմության պակասի ժամանակ ,կամ խավարի՝ լույսի բացակայության դեպքում...
Պրոֆեսորը լռեց.....
Ասում են իբր այդ ուսանողը Էյնշտեյն է եղել....:»)
Комментариев нет:
Отправить комментарий