Мой список блогов

понедельник, 1 апреля 2013 г.

Նռան ծաղիկ ...նռան հատիկ..)))

d761fe83b1871 (640x480, 65Kb)











        Արևելյան ժողովորրդները դեռ հնագույն ժամանակներից  համարում են նուռը հարստության,լիության,պտղաբերության ,ինչպես նաև անխախտ ամուսնության խորհրդանիշ...

Իմպրեսիոնիզմ















  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ



  • Կլոդ Մոնե «Խոտի դեզը,Մայրամուտ » 


    Մոնե «Խոտի դեզը, ամռան վերջը »

    Իմպրեսիոնիզմ-(ֆր.  impressionnisme - impression-տպավորություն) 19-րդ  եվրոպական արվեստի ուղղություն,հիմնականում՝ֆրանսիական:1894 գարնանը «մերժված» ֆրանսիացի  գեղանկարիչների մի խումբ ,որոնց աշխատանքները չէին ընդունվել փարիզյան  պաշտոնական Սալոնի կողմից , 
    ցուցահանդես  կազմակերպեց Փարիզում :Մասնակցում էին  Մոնեն ,Դեգան,Մորիզոն,Պիսարոն,Սեզանը ...Բոլորին արվեստի մեջ ակադեմիզմի ու պահպանողականության չընդունելն էր միավորել... և ձգտումը արտացոլելու արագ փոփոխվող կյանքի անմիջական տպավորությունները....Այդ ցուցահանդեսում Մոնեի  անորոշ բովանդակությամբ նկարներից մեկը անվանման դժվարություն առաջացրեց...Այդ ժամանակ ,հեղինակի խորհրդով ,Ռենուարը կատալոգի մեջ գրեց«Տպավորություն ,Ծագող արև» «Impression. Soleil levant" ...




    (լատ.«Nomen est omen»)-Անունն արդեն բովանդակություն է...)))
    Իպրեսիոնիստները բնությունն ընկալում էին  այնպես,որ նա ստացվում էր ինչպես ասես(վաղանցիկ ...եթերային ,արագ ու հեշտ  ) ,միայն ոչ ձանձրալի ու տափակ...))  Նրանք վերատադրում էին ոչ թե բնապատկերը,այլ նրանից ստացած տպավորությունը  :
     Իմպրեսիոնիստները  չէին ձգտում ճշգրիտ վերարտադրության,այլ սահմանափակվում էին ընդհանուր ընկալմամբ...առանձնահատուկ թեթևությամբ  «արձանագրելով » ու  հանձնելով   կտավին  գեղեցիկ ակնթարթները կյանքի  ...իրենց տպավորություններն ու զգացողությունները  ...
    Իմպրեսիոնիստներն օգտագործում էին գեղանկարչական նոր տեխնիկա ..մեթոդներ...նրանք  գույները չէին խառնում , այլ առանձին վրձնահարվածներով միանգամից դնում էին կտավի վրա ...այդպիսի հնարքը հնարավորություն էր տալիս փոխանցել   օդի թեթևակի տատանումերի ,ծառի տերևների ու  գետի ջրի շարժման զգացողությունը... իսկ լույսի և ստվերի  խաղը   , արևի շողի թրթիռները պատկերներին անսովոր, աշխույժ  տեսք էին տալիս ...
    Իմպրեսիոնիստները սիրում էին աշխատել   բնական լույսի ներքո .... բնության գրկում ,որպեսզի տեսնեին ու  փոխանցեին օրվա տարբեր ժամերին բնապատկերներում   կատարվող  բոլոր փոփոխությունները ...


    հ.գ. ֆրանսիացի հայտնի նկարիչ Մորիս Բյուսսեն իր « Գեղանկարչության ժամանակակից տեխնիկան»  գրքում գրում է,որ իմպրեսինիստներն օգտագործում էին գույների շատ քիչ հավաքածու ,իսկ նրանցից ոմանք սահմանափակվում էին չորսով՝ ուլտրամարին  ,կադմիում դեղին ,կադմիում կարմիր և զմրուխտյա կանաչ... 


    Պիսարո




    Պիսարո




    File:Cézanne, Paul - Still Life with a Curtain.jpgՍեզան


    Կլոդ Մոնե



    Մոնե

    «Իմ վատ տեսողությունը  նշանակում է,որ ես  ամեն ինչ տեսնում եմ մշուշի մեջ,-գրում է Մոնեն,-«Բայց նույնիսկ այդպես աշխարհն այնքան գեղեցիկ է ,և հենց այդպես էլ ես փորձում եմ  պատկերել այն »
    1908թ ,68 տարեկան հասակում Մոնեն սկսեց կուրանալ:




     
    Կատարակտի պատճառով գույների ընկալումը աղավաղվեց-սպիտակը դարձավ դեղին ,կանաչը ՝ կարմիր, նարնջագույն...կապույտն ու մանուշակագույնը փոխարինեցին կարմրին և նարնջագույնին ...մանրամասներն անհետացան ...ձևերը վերածվեցին  լղոզված կետերի..այնուամենայնիվ  ,նույնիսկ վատ տեսողությամբ ,Մոնեն շարունակում էր նկարել..1911թ նա գրում է ընկերոջը.«Երեք օր առաջ ես սարսափով գիտակցեցի,որ այլևս  չեմ տեսնում աջ աչքով»:
    1922թ նկարիչը կուրացավ...նա դադարեց նկարել...
    Բարեբախտաբար ,նրա ընկերը՝Կլամենսոնը,համոզեց Մոնեին   վիրահատել աչքը..... Վիրահատեցին աջ աչքը...մի փոքր սկսեց տեսնել..կրում էր հատուկ կանաչ ակնոց...հրաժարվեց ձախ աչքի վիրահատությունից...Վերադարձավ գեղանկարչությանը...«The House Seen from the Roses Garden» շարքում զգացվում էր վիրահատության ազդեցությունը գույների ընկալման վրա ...






    Նա գրում է.« Ես տեսնում եմ միայն կապույտ 
    գույնը,այլևս չեմ տեսնում ոչ նարնջագույնը ,ոչ կարմիրը ,ահավոր անհանգստանում եմ... քանզի ես գիտեմ ,որ այդ գույները գոյություն ունեն ,որովհետև ես գիտեմ,որ իմ պալիտրան ունի կարմիր ,նարնջագույն, յուրահատուկ կանաչ և հազվադեպ մանուշակագույն ...ես այլևս չեմ տեսնում գույներն այնպես ,ինչպես առաջ էի տեսնում ,թեև ես դեռ հիշում եմ,թե ինչպես էին  նրանք երևում ...»:


    Մաքուր սև գույն իմպրեսիոնիստները հազվադեպ էին օգտագործում...Մոնեն նույնպես...նույնիսկ ստվերների համար  սև գույն չէր կիրառվում ...Սևի փոխարեն նկարիչը խառնում էր մի քանի գույն-կարմիր,կանաչ և կապույտ...
    Մոնեն շարունակեց նկարել մինչև 1926թ...
    .....ընկերը՝Կլեմենսոնը  տեսնելով դագաղի վրա գցված սև կտորը ,բացականչում է.«Ոչ մի սև Մոնեի համար» ,և փոխարինում է  սև կտորը  գունավոր ծածկոցով...
    Մոնեն չէր սիրում սև գույնը...



    Клод Моне, «Мост Ватерлоо, Лондон», 1901 год

    Կ. Մոնեի «Վաթերլոի կամուրջը, մառախուղի էֆեկտը»  նկարը մոտիկից նայելուց, բացի կտավի վրա հաստ  ու յուղոտ վրձնահարվածներից,ուրիշ ոչինչ չենք տեսնի...Նկարի ամբողջ հմայքը բացվում է ,երբ մենք աստիճանաբար հեռանում ենք  կտավից...մեծ հեռավորության վրա արդեն կտեսնենք անհասկանալի օղակներ ,որոնք անցնում են նկարի մեջտեղով...հետո կտեսնենք   նավակների հստակ ուրվագծերը,և միայն երկու մետր հեռավորությունից  հետո մեզ համար ակնհայտ է դառնում նկարի ողջ տրամաբանական շղթան... 


    Water Lilies - Claude Monet




    Մոնե «Vetheuil in Summer »





                                                                        (())
    Олимпия
    Է.Մանե «Օլիմպիա»





    Վերջին Ձյունը

    Կյանքի իմաստի մասին,Զրուցել կարողանալու մասին...Գովասանքը.... Պարզություն ...Համեստություն...


    Կյանքի իմաստի մասին


    Կյանքը ո՛չ տառապանք է և ո՛չ էլ հաճույք,այլ մի գործ,որը մենք պարտավոր ենք անել և ազնվորեն այն հասցնել մինչև վերջ:

    Ա. Տոկվիլ

    Ինչպես առակը ,այնպես էլ կյանքը գնահատվում է ոչ թե երկարությամբ ,այլ բովանդակությամբ:

    Սենեկա

    Հ. Թումանյան

    նկ.Արշիլ Գորկի (ուղղությունը՝աբստրակտ էքսպրեսիոնիզմ)



                   Մի որոնիր

    Մի որոնիր՝մի ժամանակ
    Արհամարածդ՝ այս կրծքի տակ,
    Հառաչանքով  դուրս թըռավ նա
    Ու դատարկ է տեղը հիմա...

    Էլ մի կանչիր,մի լար իզուր.
    Քո արցունքից միայն տըխուր 
    Հին-հին հուշեր պիտի զարթեն,
    Եվ ին՜չ օգուտ...ո՜ւշ է արդեն...


    суббота, 30 марта 2013 г.

    «Մենք չենք զգում ոչ ծարավ,ոչ հոգնածություն,և չենք համարում մեզ մահկանացու ,քանի դեռ մենք ունենք նման թագավոր »

    Ալեքսանդր Մակեդոնացի....(ոչ թե ըստ Լիլիի ,այլ Ըստ Պլուտարքոսի ))))

    Դեպի Պարսկաստան ռազմարշավից  առաջ աստվածներին հարցում անելու համար Ալեքսանդրը գնաց Դելփիոս : Բայց  ,«թարսի պես»  ))), քրմուհու մոտ  «կրիտիկական օրեր» էին ,որի ժամանակ  չէր թույլատրվում  գուշակություն անել...)))) Ալեքսանդրը մարդ ուղարկեց քրմուհու հետևից:Նա հրաժարվեց գալ՝վկայակոչելով օրենքը:Լսելով պատասխանը՝ նա ինքը բարձրացավ նրա մոտ և քարշ տվեց քրմուհուն  տաճար....

    Յուպիտերի սիրային արկածները...կամ՝երբեմն սերն «անասնացնում է» )))

     18+   :))

    Ինչի՞
     է ընդունակ սիրահարված « տղամարդ աստվածը» հանուն երկրային   կնոջ ....Ամեն ինչի ... և նպատակին հասնելու համար լավ են բոլոր միջոցները... )))  Կարելի է  առանց խորշելու վերածվել  որևէ կենդանու,օրինակ

    Ֆովիզմ






  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Ֆովիզմ-(ֆր.fauvisme,  fauve-ից, վայրի,գիշատիչ): Ուղղություն ֆրանսիական գեղանկարչության մեջ:Պոստիմպրեսիոնիզմի հոսանք:
    Աչքի է ընկնում գույների արտասավոր պայծառությամբ  և կանխամտածված կոպիտ ձևերով:
    Մի հետաքրքիր պատմություն կա անվան հետ կապված: Մի անգամ սրահներից մեկում ցուցադրվում էր ֆրանսիացի գեղանկարիչների կտավները:Նույն սրահում էր գտնվում նաև իտալական Վերածննդի դարաշրջանի քանդակագործ Դոնատելլոյի արձանիկը:Քննադատ Վոկսելը ցնցված կոպիտ,ագրեսիվ գեղանկարչությունից բացականչել է.«Դոնատելլոն վայրենիների մեջ»  ))))) 
  • surrealisme
















  • Գեղանկարչություն....ոճեր և ուղղություններ
  • Սյուռեալիզմ-(ֆր. surrealisme բառից-ռեալիզմից դուրս... գերիրապաշտություն)Սյուռեալիզմը ծագել է Ֆրանսիայում ,20-րդ :Նկարիչները ֆոտոգրաֆիկ ճշգրտությամբ ստեղծում էին սովորական առարկաների անտրամաբանական,վախեցնող նկարներ ՝օգտագործելով  գեղանկարչության ոչ ստանդարտ տեխնիկա...արտահայտելով ենթագիտակցականը:
    Հայտնի սյուրռեալիստներ-Սալվադոր Դալի ,Ռենե Մագրիտտ,Խուան Միրո,Լուի Արագոն...
    Ռենե Մագրիտտ, բելգիացի սյուրռեալիստ, հայտնի է իր խորհրդավոր և սրամիտ,սկանդալային  նկարներով...
    Նա երբեք «չի շշմեցրել» հասարակությանը իր արտաքնով և վարքով ,ինչես Սալվադոր Դալին...և երբեք չի նկարել խենթ ու անիրական պատկերներ ,ինչպես Մաքս Էռնստը... 
    Նա «կառուցում էր » իր նկարները կոնտրաստային խաղի վրա...

     (398x331, 127Kb)


    Մագրիտտը սերտորեն համգործակցում էր սյուրռեալիստների հետ...խնդրում նրանց  կոչել իրեն «մոգական ռեալիստ»...Նրա աշխատանքներն  արթանցնում  են ակտիվ մտորումներ  և  հավերժական հարցերի որոնումներ...




    Նա ասել է.« Տեսանելի իրերը կարող են լինել անտեսանելի ...օրինակ,եթե ձիավորներ անցնեն անտառի միջով ,նախ ՝ դուք կտեսնեք նրանց ,հետո չեք տեսնի...բայց դուք գիտեք ,որ նրանք այդտեղ են...
    «Carte Blanche » նկարում ձիավարուհին  ծածկում է ծառերը ,և ծառերն են փակում  նրան :Սակայն մեր մտածողության ուժը ընգրկում է և տեսանելին ,և անտեսանելին,և ես գեղանկարչության օգնությամբ մտքերը տեսանելի եմ դարձնում...»:

    Чистый бланк

    Հոգեվերլուծողները միշտ կասկածանքով են վերաբերվել Ռենե Մագրիտտին ու նրա արվեստին...Սակայն ,ի պատասխան նրանց հարձակումների,նա սարկազմով պնդում էր ,որ հոգեվերլուծաբանի լավագույն հիվանդը մեկ ուրիշ հոգեվերլուծաբան է...)))





    Рене Магритт (Rene Magritte). Заблудившийся жокей (The Lost Jockey)

    Շախմատն ու նոտաները....  նկարչի  մանկական ընկալման մեջ դրանք  սարսափելի են եղել...« Ես հիշում եմ  իմ զարմանքը ,երբ առաջին անգամ տեսա շախմատի տախտակն ու ֆիգուրները :Վախեցնող տպավորություն էր...Իսկ նոտաների թղթերը,որտեղ խորհրդավոր նշանները ներկայացնում էին հնչյուններ, և խոսքեր չէին»:
    «Մոլորված ձիավարժը» կտավում   պատկերված է հսկայական  շախմատային ֆիգուրների (որոնց վրա նոտաներ են փորագրված) մեջ մոլորված  փոքրիկ ձիավոր... 







    «Սիրահարները»
    Նկարը գոյություն  ունի  երկու տարբերակով...
    Առաջին տարբերակ-  կին և տղամարդ , նրանց գլուխները փաթաթված է սպիտակ կտորով ...նրանք համբուրվում են...
     Մյուսի տարբերակով -նրանք «նայում են» հանդիսատեսին ..Նկարը զարմացնում  է ու կախարդում...
    Մագրիտտը ակնարկում է Կույր Սիրո մասին...  կուրության մասին ՝բոլոր առումներով.չէ՞ որ սիրահարները ոչինչ չեն տեսնում  ,ոչ ոքի չեն նկատում...մենք նույնպես չենք տեսնում նրանց իրական դեմքը...սիրահարների գաղտնիք են նաև միմյանց համար...
    Մագրիտտի գրեթե բոլոր նկարները հանելուկներ են ,որոնք մինչև վերջ  լուծված չեն ... 





    Մագրիտտի նկարներում առանձնահատուկ տեղ ունեն դեմքերը ,ավելի ճիշտ ,դեմքերի բացակայությունը...Հաճախ դեմքը ծածկված է կողմնակի առարկայով ,կտորով կամ դեմքի փոխարեն մարմնի  այլ մասեր կարող են լինել ...
    Ըստ հոգեվերլուծաբանների, պատճառը Ռենեի գեղեցիկ ու երիտասարդ մոր ինքնասպանությունն է, որը մեռնելուց առաջ կտորով փակել էր դեմքը ,որպեսզի մեռնելուց հետո այլանդակված  չերևա...»:
    Ամեն դեպքում ,նկարչի «Սիրահարները» աշխատանքը ասոցացվում է  հանգուցյալ մոր հիշողության հետ ...




    «Կեղծ հայելի»


    50-60թթ ցուցահանդեսներում ցուցադրվում էր միայն Մագրիտտի աշխատանքները ...Նրա աշխատանքները  ցնցել էին Արտ-շուկան...Փողերը թափվում էին ինչպես  «առատության եղջյուրից »...Սակայն նա մնաց հավատարիմ ինքն իրեն ...ոչ մի բոհեմական կյանք...Նա պարզ , հասարակ կյանք էր վարում...Իսկ միակ սիրելի փոխադրամիջոցը  դարձյալ տրամվայն էր...)))





    «Սև Մագիա» 





    «Վտանգավոր կապեր» 








    «Բուդուարի փիլիսոփայությունը»1948












    «Մարդկության որդին»
    Այս կերպարը «շահագործում են » բոլորը...սկսած Apple-ի արտադրանքի երկրպագուներից (որոնք անծանոթին  փոխարինել են Սթիվ Ջոբսի կերպարով),մինչև գովազդատուներն ՝իրենց  անհեթեթ գոգազդներով...






    Ինքնանկար . «Խորաթափանցություն»


    Սիրում եմ Մագրիտտ...Կարծում եմ ,հոգեվերլուծաբաններն ինձ «հանգիստ» կթողեն  չեն « վերլուծի» հարգանքս նրա արվեստի հանդեպ...։))



    հասկացա.
    սյուռեալիզմը գերիրականությունն է,իսկ սյուռեալի՞ստը...
    գերիրականի՞ստ...գերիրականապա՞շտ)))

    пятница, 29 марта 2013 г.

    Սոխակն ու Վարդը


    -Նա ասաց,որ կպարի ինձ հետ ,եթե բերեմ կարմիր վարդեր,-բացականչեց երիտասարդ ուսանողը,-բայց իմ պարտեզում չկա ոչ մի վարդ....
    Նրան լսեց Սոխակն ու զարմացած դուրս նայեց սաղարթներից:
    -Ոչ մի կարմիր վարդ չկա  իմ պարտեզում,-շարունակեց տրտնջալ ուսանողն  ու նրա գեղեցիկ աչքերը լցվեցին արցունքով...