Мой список блогов

четверг, 16 мая 2013 г.

Ջորջ Ֆարկեր-Աննա Օլդֆելդ





  • Հատվածներ Մեծերի սիրային նամակներից ...


  • Ջորջ Ֆարկեր-Աննա Օլդֆելդ

    «Ես եկա,ես տեսա ու ես նվաճված եմ:Ես միշտ գիտեմ ինչ ասել:Սակայն այսօր լեզուս հրաժարվում է հնազանդվել  ինձ:Այնտեղ ,ուր ուրիշները գալիս են ,որպեսզի փրկեն իրենց հոգիները,ես կորցրի իմը.հուսամ,Տերը,որը իրավամբ կոչված է արդար լինելու,գտել է այն:Բայց ես պետք է ջանք գործադրեմ ,որպեսզի մի պահ  կանգնեցնեմ հիացմունքիս պայթյունն ու  հանգիստ  խոսեմ Ձեզ հետ:

    Ոչինչ երկրի վրա, տիկին,չի կարող գերել այնպես,ինչպես Ձեր սրամտությունն ու գեղեցկությունը: Չսիրել Ձեզ ՝նշանակում է հայտարարել  ինքնիրեն հիմար:Ասել Ձեզ,որ սիրում եմ ու մտածել մի այլ  բան ,նշանակում է ՝լինել ստահակ:Եթե որևէ մեկը ինձ համարձակվի կոչել այդպես,ես կզայրանամ:Բայց եթե Դուք վատը մտածեք իմ մասին,ապա իմ սիրտը կփշրվի:
    Դուք արդեն բավականին ծանոթ եք ինձ,մադամ,որպեսզի իմանաք համակրանք եք տածում իմ հանդեպ,թե հակակրանք:Ձեր խելքը բարձր է Ձեր սեռից:Թող որ Ձեր վարքն էլայդպիսին լինի:Ասեք ինձ պարզ՝ինչ կարող եմ հուսալ:Երբ ես գնահատում եմ իմ արժանիքները, իմ համեստությունը ինձ անգամ հույսի ստվեր թույլ  չի տալիս:Բայց արժի ինձ նայել Ձեր  բարի ժպիտով փայլող դեմքին ու ես զգում եմ ,թե որքան անարդար եմ,երբ կասկածում եմ  Ձեզ անսրտության մեջ:
    Աղաչում եմ,թույլ տվեք ինձ կա՛մ Լոնդոնում ապրել ու լինել երջանիկ,կա՛մ ես կհեռանամ անապատ ,որպեսզի զսպեմ իմ փառասիրությունը,որն   այստեղ հետամուտ է ինձ: Աղաչում եմ,թույլ տվեք դատավճիռը լսել Ձեր շուրթերից,որպեսզի ես կարողանամ միաժամանակ վայելել Ձեր խոսքն ու տեսնել Ձեր հայացքը ,նախքան կդառնամ դժբախտ,եթե այդպես է վիճակված:

    Եթե դուք այն տիկինն եք ,որը առավոտյան  եկեղեցում նստած էր իմ աջ կողմում ,ապա կարող եք գնալ գրողի ծոցը: Քանի որ վստահ եմ՝Դուք վհուկ եք»:

    P.S. )))) «հետաքրքիր» ավարտ էր ,չէ՞.բան չհասկացա...))) ուղղակի մեռնում եմ ծիծաղից ....))))))))))

    Նկ. Յուրի Օբուխովսկի

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий