Мой список блогов

понедельник, 8 октября 2012 г.

Մայքլ Ջեկսոն.....

Մայքլ Ջեկսոն.....
                                                                          Կամ .«Անապատի մեջ կանչողի ձայնը» ))))


Մարդկանց թվում է ,թե գիտեն ինձ,իսկ ինձ թվում է,որ նրանք սխալվում են:


Ես երբեք չեմ վախեցել դուրս գալ բեմ:Ես այնտեղ ինձ զգում եմ շատ ավելի լավ,քան ցանկացած այլ տեղ:
Այո,ես մենակ եմ,դա ճիշտ է:Ցավեցնելու աստիճան մենակ եմ.......Դուք նույնիսկ չեք պատկերացնում թե ինչքան......

Իմ հայրը հանճարեղ մենեջեր էր:Իսկ ես ուզում էի,որ նալիներ պարզապես հայր:
Երբ հազարավոր ֆանատներ գոռում են քեզ ողջունելով ու սեր խոստովանելով,ահա այդ պահին քո ներսում ինչ-որ բան տանջալից կծկվում է միայնությունից......


Նկ.Ֆրանսիս Պիկաբիա,Հայացք

Աշխարհում՝լի ատելությամբ,պետք է կարողանալ հուսալ,
Աշխարհում ՝լի չարությամբ,պետք է կարողանալ ներել
Աշխարհում՝լի անհուսությամբ,պետք է կարողանալ երազել,
Աշխարհում՝լի կասկածներով,պետք է կարողանալ հավատալ:

Եթե մարդկանց մեղամասնությունն ինչ-որ բան սխալ է համարում,պարտադիր չէ,որ դա այդպես լինի:

Եթե գալով այս աշխարհ դու զգում ես ,որ սիրված ես,և աշխարհը թողնելուց զգում ես նույնը,ապա այն ամենը,ինչ եղել է այդ երկու իրադարձությունների միջև,ուղղելի է:

Ես երբեք չեմ ասել.«Ես Հիսուսն են«: Բայց երևի թե իմ և Քրիստոսի միջև կան որոշ զուգահեռներ:Միգուցե ինձ ուղարկել են այստեղ,որպեսզի պարի միջոցով ինչ-որ աստվածային բան հաղորդեմ:

Եթե Հոլլիվուդի բոլոր այն բնակիչները,որոնք պլաստիկ վիրահատության են ենթարկվել,որոշեին նույն պահին արձակուրդի գնալ,քաղաքում չէր մնա ոչ մի կենդանի շունչ:
Նկ.Պիկաբիա,Դեղին Մարդիկ


Երեխաները ինձ չեն դավաճանել,չեն խաբել ու չեն կեղծել:Իսկ մեծահասակները դավաճանել են:
Մեծահասակները և ողջ աշխարհը դավաճանել են:

Տանը ,որ լիքն է մարդկանցով,ամենից ավելի հեշտ է քեզ միայնակ զգալ:

Ես սիրում եմ կենդանիներին նրանց բնական  մաքրության ու անկեղծության համար:Նրանք չեն դատում քեզ,չեն բամբասում,նրանք ուղղակի ուզում են լինել քո ընկերները և չեն թաքցնում իրենց իսկական մտադրությունները:

Ինչո՞ւ դուք չեք ասում մարդկանց,որ ես եկել եմ Մարսից:Գրեք,որ ես խժռում եմ կենդանի հավեր և ամեն երեկո  կազմակերպում վուդու պարեր:Մարդիկ կհավատան այն ամենին ,ինչ դուք կասեք,որովհետև դուք լրագրող եք:
Բայց եթե  ես ՝Մայքլ Ջեքսոնս,ասեմ.«Ես Մարսից եկած եմ,խժռում եմ կենդանի հավեր ու ամեն երեկո ինձ մոտ վուդու պարեր են լինում»,մարդիկ կասեն.«Գրողը տանի,այդ Մայքլ Ջեքսոնը խելագար է:Նա լրիվ խելքը թռցրել է:Հիմա ընդհանրապես նրա ոչ մի բառին հավատալ չի կարելի»:

Ես արվեստի մարդ եմ ու երազող:Աստված ինձ տաղանդ է տվել:Ատում եմ այս անալոգիան,բայց ես ինչ-որ չափով նման եմ Ուոլտ Դիսնեյին - ես տաղանդավոր եմ,բայց չեմ կարողանում գլուխ հանել գործերից(ֆինանսական):

Ես երաժշտության մեջ վետերան դարձա դեռևս  այն ժամանակ ,երբ երեխա էի:Բոլոր նրանք ,ովքեր աստղ են դարձել մանուկ հասակում ,անցնում են տառապանքների նույն շրջանը:
Գալիս է մի պահ,երբ դու այլևս այն հիասքանչ երեխան չես,որ եղել ես մի քանի ամիս առաջ:Դու մեծանում ես,և դա դուր չի գալիս նրանց ,ովքեր շրջապատում են քեզ:Որովհետև նրանք ուզում են ,որ դու փոքր լինես հավերժ:

Ես մանկուց մտածում էի երաժշտական ստեղծագործության կառուցվածքի մասին:Թերևս ամենամեծ ազդեցությունն ինձ վրա գործել է Պյուտր Չայկովսկին:Եթե վերցնենք «Շելկունչիկը»,ապա կտեսնեք ,որ այնտեղ յուրաքանչյուր  մեղեդի հիթ  է,բոլորն անխտիր:Եվ ես մտածեցի.«Իսկ ինչո՞ւ փոփ-երաժշտության մեջ չի կարող լինել այնպիսի մի ալբոմ ,որտեղ յուրաքանչյուր երգ հիթ լինի»:

Ես միշտ ցանկացել եմ ստեղծել այնպիսի երաժշտություն,որն ազդեցություն կգործի հաջորդ սերունդների վրա և կոգևորի նրանց:Եվ,իրոք,ո՞ւմ է հետաքրքիր հասարակ մահկանացու լինելը:

Ես այնպիսին եմ ,ինչպես և բոլորը:Մատս կտրեմ՝արյուն կգա:

Իմ երաժշտական կարիերան աշխարհում  ամենաերկարներից է:Եվ ես չափազանց ուրախ եմ,որ դարձել եմ այն ընտրյալը,որին անխոցելիություն են պարգևել:
Նկ.Պիկաբիա,Կնոջ դիմանկար


Սովորելու ամենալավ եղանակը ՝դա նայելն է,թե ինչպես է աշխատում Վարպետը:

Ինչքան մեծ է աստղը ,այնքան շատ է սուտը:

Ինչ լավ է կենդանի լինելը.....

Աշխարհի ամենահզոր բանը մարդն է և նրա աղոթքը......




P.S. Այո...ճիշտ նկատեցիք ...մեր Բարեկամ Լեոի բլոգից էր (MyWay.am) այս նյութը..
 Պահել էի հեռախոսիս մեջ... այսօր հիշեցի ...
որոշեցի ներկայացնել
  ու կրկին  ասել՝«ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ»


 Ինչո՞ ւ «անապատի մեջ կանչողի ձայնը»։
Ասեմ ինչու..))Գիտեմ. ինչպես նախորդ գրառումներիս ,սրան էլ չի արձագանքի մեր բարեկամը)))))
Թեկուզ...))))
Հոգ չէ...))))

Պարզապես....

Ամուր է հիշողությունս,որին էլ վստահորեն «հենվել եմ » ...))
 Իմ այս բլոգի համար ( որն ,ի դեպ , իմ ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔՆ  է Աշխարհին ու Ձեզ) պարտական եմ Լեոին ու Նրա  «մոտիվացնող» գրառումներին....))))))

2 комментария:

  1. Լեոն, մինչև հիմա կարոտում եմ ու էդպես էլ չհասկացա՝ ինչու աննկատ անհետացավ...
    Իսկ այս նյութը շատ լավ եմ հիշում : Հրաշալի է տպավորվել, որովհետև Ջեքսոնի մեծ սիրահար եմ ու Ջեքսոնի այս բառերը շատ անգամ են ինձ լույս տվել))))
    Շնորհակալ եմ, սիրելի Լիլի, որ հիշեցրիր այս գրառման մասին)))
    Ուզում եմ նաև ասել, որ ակտիվությունդ նկատում եմ, գրառումներիդ հետևում եմ, նույնիսկ հասցնում եմ մի քանի անգամ ընթերցել))))Ու ինչպես միշտ քեզ շատ-շատ սիրում եմ!)))
    Սպասում եմ նորանոր գրառումների)))

    ОтветитьУдалить
  2. Սյունիկ ջան...բոլորս եք կարոտում...լուսավոր զգացմունք է կարոտը...նաև ՝ապացույցն այն բանի ,որ մեր միջբլոգային բարեկամությունը հորինվածք չէ...))))ոչ էլ մենք մտացածին.... արհեստածին «գեղեցիկ էներգետիկ ստեղծագործություն»......))))
    իսկ Լէոն կարծում եմ այցելում է մեզ....Այլ կերպ չի էլ կարող լինել...Նա ԼԱՎ Ընկեր է...«
    դե,թող հերքի,որ չի այցելում մեզ...))))))))) իհարկէ,«դարձյալ լռությամբ»))))))

    ОтветитьУдалить