Мой список блогов

вторник, 2 октября 2012 г.

Սիրտ եմ ուզում շահել..և ոչ թե վեճ)))

Երեկ   facebook-ում   զրուցում էի ընկերներիցս մեկի  հետ: Նա գրում է.
 «Լիլի ,դու մի գրառում ունեիր «Մի սիրո պատմություն» շարքից,դա copy paste էին արել ու տեղադրել .....-ում առանց աղբյուրը նշելու:Չես ուզում գրանցել բլոգդ էդ հարթակում:Ուղղակի մի քիչ ճանաչվելու համար ,ես քո բլոգի մասին  MyWay.am- ի մեկնաբանություններից իմացա»:(Նկատեք՝անուններ չեմ տալիս, քանզի իմ ուզածը վեճ շահել չէ,այլ՝սիրտ)  :))))

Շատերն են զգուշացրել( մի անգամ  Հասմիկը  նույնիսկ ցանկացավ «միջմոլորակային աղմուկ բարձրացնել» այս կապակցությամբ-ես հրաժարվեցի...ճիշտ է, Հասմիկ ջան ???))))   , որ այս կամ ՝այն հեղինակավոր բլոգում կամ վեբ կայքում իմ այս շարքի գրառումներից կան...Ինչ ասեմ  ...Ես միայն ուրախ եմ)))) Թող հայտնվեն...կարևորը - կարդալու բան  եմ ներկայացնում,մարդիկ էլ վերցնում են...միայն թե ,խնդրում եմ կրկին, ինձ  բնավ հարկավոր չեն Ձեր  հղումները .. ինձ ճանաչում էլ հարկավոր չէ...Ես ունեմ իմ Ընթերցողը ..իմ Հավատարիմ Ընթերցողները..ավելին հարկավոր էլ չէ...պարզապես մի փոքր հարգանք ցուցաբերեք ու ..... շատտտտտտ փոքրիկ  տառերով գրեք.«սիրով տրամադրեց Լիլին»... Կլինի ???...պայմանավորվեցինք??? (սա միայն իմ ընկերների համար,որ «կասկածներ» չունենան ,մտածելով,թե «ով՝ումից»   ))))»
Իսկ իմ բարեկամին պատասխանեցի հետևյալ կերպ.«Գիտեմ :
Նկատել ես ,բարեկամս,ես «ազատատենչ» եմ :))) առանձին ,միայնակ ,առանց որևէ տեղ գրանցվելու ու ինքնաներկայացման եմ «յոլա» գնում...)))) առաջնորդվելով այս «կարգախոսով»- «փնտրողը կգտնի»... Դե,եթե որոնման համար պիտանի նյութեր չունենամ ,ում են  պետք գրանցումններն ու «ինքնամատուցումները»...)))))
Ուղիղ այսպես...ու այսքանը ...Սիրով՝Ձեր Լիլի  ))))



4 комментария:

  1. Այո, իմ բարեկամ ընկեր, երբ տեսա Ձեր գրառումը մեկ այլ տեղում /Ձեր ցանկությամբ հղումը չեմ գրի/, ընդ որում` ամեն տառով ու ստորակետով, հեղինակային բազմակետերով... լրիվ նույնությամբ...գիտեի նաև, որ Դուք այն թարգմանել էիք, ժամանակ ու էներգիա ծախսել... միանգամից պատրաստվեցի գրառում պատրաստել: «Միջմոլորակային աղմուկ» բարձրացնելու միտք ունեի, իսկապես... բայց հասցրեցիք «բռնել ձեռքիցս», ինչպես ասում են... :)))

    Հիանում եմ Ձեր յուրահատուկ բնավորությամբ, խաղաղ ու անվրդով վերաբերմունքով... Լավագույն օրինակը ծառայեցիք, ահավասիկ: )))))

    ОтветитьУдалить
  2. Հասմիկ ջան ,թերևս դու բոլորից լավ գիտես,որ այս բլոգը հիանալի միջոց է ինձ համար հաղորդակցվելու.....առնչվելու Բարուն ,Գեղեցիկին,...))))
    Այս բլոգը պարզապես իմ վերաբերմունքն է աշխարհին ու Ձեզ..դե ,կարծում եմ պարզ երևում է ,թե ինչպիսին է այն ...))))

    ОтветитьУдалить
  3. Լիլի,,,,,բարությունդ անսահման է,,, ավելի լավ պատասխան հնարավոր էլ չէր))))

    ОтветитьУдалить
  4. Շնորհակալ եմ,Միքայել ջան.....Բնությունից «այլընտրանք» չի տրվել ))))))))

    ОтветитьУдалить