Мой список блогов

воскресенье, 10 июня 2012 г.

Շարունակելի...)))

   Ծանր   է... երբ աննկատ ,առանց հրաժեշտի, լուռ շրջվում ու հեռանում է  հարազատ  մեկը ( կամ էլ ՝ որոշում է  « փայլել  բացակայությամբ»)) ...երբ անսպասելիորեն   քո իրականությունից  պակասում է մի լուսավոր  շողիկ ,որի կարևորությունը  հասկանում  ես շատ արագ.....Տագնապում ես այդ ժամ  ...Շփոթվում ...  Ցավից   սեղմվում է սիրտդ...  սկսում ես  տառապել:....Իսկ հետո՞... հետո շատ տխուր մի բան է կատարվում... Կամաց-կամաց  այդ կարևոր մարդը սկսում է վերածվել  երազատիպ ,բայց անջնջելի հիշողության  և ...ամեն ինչ փոխվում է , բացի նրա հանդեպ ունեցած քո  անտանելի  ԼԱՎ վերաբերմունքից  ու ԿԱՐՈՏԻՑ )))» ( և աստված չանի ,որ մի « գեղեցիկ օր»  դադարես կարոտել...առանց կարոտի՝ հիշողությունը «տկար է... »,բա՜ն չասող  )   :))
      Լա՛վ...կարոտս թող հանգիստ  մնա ,հասունանա ու ավելի լուսավոր դառնա :)))) Իսկ մինչ այդ ես ասեմ ամենակարևորը.....Շնորհակալ եմ Ձեզանից ,սիրելի Բարեկամներս  ...  Հենց այնպես, առանց  որևէ «ակնկալիքի » Ձեր այցելությամբ ինձ պատվելու համար ...)))


     Ժպտում եմ ....ու կրկին հայտնում երախտագիտությունս....
Գիտեմ,որ չէիք սպասում..... գիտեմ նաև ,որ երախտագիտությունը պարտք է գեղեցիկ , որն անպայման  պիտի վճարես առանց «մնացորդաց» ակնկալելու))))Ահա և «վճարեցի»....«сдач-ի»  հարկավոր չէ ))))))))))))


... Իսկ  կարոտս անհասցե չէր...նա հասցեատեր ունի ,որին նույնպես անչափ շնորհակալ եմ....)))


Գուցե շարունակե՞մ...)))
   Միգուցե....

6 комментариев:

  1. Իմ անգին բարեկամ, ես չգիտեմ, թե ով է գրառման մեջ նշված կարոտի կարոտի հասցեատերը, սակայն Ձեր խոսքն այնքան հարազատ է ու սիրելի, որ անկարող եղա չգրելու այն մասին, ինչն ամենից լավ Դուք գիտեք. ես հարգում եմ Ձեզ, հիանում Ձեր խելքով ու իմացությամբ, խոնարհվում Ձեր իմաստությամբ լի խորունկ հոգու առաջ...
    Շնորհակալ եմ...
    Հասմիկ

    Հ.Գ. անանուն եմ գրում մինչև ակուանտ կբացեմ նորից, հնով չեմ կարողանում քոմենթ թողնել:

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Hasmik,im lav barekam,,,qo xosqi mej shattttttttt Gexecik informacia ka ,,,ev ayn lur vkayum e QO DEM ,..patmum Qo masin ,,,)))

      uremn Karotis hasceater@, ha?? nran shat el lavvv haytni e )))))))
      Hasmik jan ,Karots havaqakan hayc e,,,,jamanaki miavori mej `paycar,lusavor,gexecik խճանկար...)) gites,es erbeq chem sandzum Huyzers,,,))))
      isk grarums hanpatrastic er,,, cnvec eraxtagituyunic,,,gites,vor arden erku amis e chkan nor grarumner,,sakayn aycelum en,,aycelum eq,,,u chka dranic aveli mec gnahatakan,,,u indz iskapes artasvelu chap huzum e ayd iroxutyun@,,,SHNORHAKAL EM,,,

      Удалить
  2. Չնայած համոզված եմ, որ եթե անունս էլ չգրեի, անպայման կճանաչեիք ինձ :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Գիտեմ, վստահ եմ, բարեկամս, "թեորեման" ապացուցված է, ավելին` նույնիսկ փորձվա~ծ :)))))
      Հասմիկ

      Удалить
  3. Lili jan ches patkeracni inchqan urakhaca ,erb tesa,vor blog@ tarmacvac e.Shat urakh em vor veradardzel es,vor kas,,,Khndrum em sharunakir grel@, vorovhetev,uxxaki qo kariq@ ka,,,,,
    kuzenayi Leoin(myway.am) nuynpes shnorhavorel {veradardzi} kapakcutyuamb,bayc inchpes erevum e,aveli chisht arden kaskac chka,vor Leon @ndmisht e lrel. Incheve,hacheli e qez noric tesnel blogsferayum.Shnorhakal em,,,,,,.

    ОтветитьУдалить
  4. Lili jan Urakh em vor veradardzel es.Es el mtaceci Leoi nman lrelu es,,, Ankexc asac shat urakhaca erb verjapes tesa blog@ tarmacvac...incheve ,shnorhakal em ,vor veradardzel es,shnorhakal em ,vor kas.
    P.S. kneres ,vor amboxj@ -ov em grel,uxxaki ays @ntacqum aynqan harazat es dardzel inc,vor uxxaki ayl kerp chi stacvum)))))))))

    ОтветитьУдалить