Мой список блогов

четверг, 14 июня 2012 г.

Իսկ կարոտս հասունացավ ու ավելի լուսավոր դարձավ,,,))))

Մ. Ցվետաևա    
Я не знала, где Вы, но была там же, где Вы, а так как не знала, где Вы, то не знала, где я — но я знала, что я с Вами.)))                                                                                 
    Գուցե չծնվեր այս գրառումը( սակայն անպայման  կլիներ ինձ հետ, իմ մտքում ) ,եթե չլիներ Սարգիսի   շատ անկեղծ ու գեղեցիկ մեկնաբանությունը ...
    Լեո,Բարեկամս,
կարծում ես ներե՞լ եմ քեզ... Ոչ,բոլորովին էլ ՝ոչ..ինչպես կարող եմ ներել ,երբ  ձեռքի անտարբեր ու անհոգի մի  շարժումով ոնչնչացրիր  գեղեցիկ  ,տարբեր ,ոչինչ չպարտադրող ,շատ Բարի  ,անչափ լուսավոր ,միշտ բարյացկամ ,հյուրընկալ   մեր Սիրելի  myway.am -ը՝ 
Անհատի զարգացում, Հաջողություն, Նպատակ....
ուր այցելում էինք  առանց «ինտելեկտուալ տրտունջներ կամ  ապտակներ ստանալու  վախի »   ...այցելում էինք  ու  հաղորդակից լինում   Բարուն ,Գեղեցիկին.. Ընթերցում էինք առանց լեզվական ճոռոմաբանությունների ու «արհեստական կեցվածքի» ,շիտակ, ,հետաքրքիր,անմիջական,անակնկալ ու գեղեցիկ  խոսքդ, նյութերդ,հոդվածներդ...ու դա բավական էր թարմանալու,մաքրվելու  և,իհարկե,քեզնով լուռ հիանալու համար...
Դու  Մտերմիկ  Զրուցում էիր մեզ հետ ..... 
     Քո շնորհիվ կենդանի ու ներդաշնակ մտերմություն էր ստեղծվել ընթերցողներիս միջև...
   Բարեկամս,եթե հավատանք ֆրեյդին,ապա մենք հանիդպոււմ ենք միայն նրանց ,ովքեր եղել են  ու կան մեր ենթագիտակցության մեջ....
Եթե այսպես է ,ուրեմն Շնորհակալ եմ  իմ այսքան գեղեցիկ ու բարի ենթագիտակցությանը ,որ «ստեղծեց »քեզ ....ու մենք հանդիպեցինք... http://myway.am  -ում ))



....Գիտեմ ,եթե թողնեի ու ավելի ուշ գրեի ՝ կստացվեր  գեղեցիկ,կոկիկ,հղկված,հարդարված , սակայն սինթետիկ  ու  ոչ « առաջին թարմության» խոսք  :)) 
 Այսպես ավելի ճիշտ է  ու ազնիվ...)հանպատրաստից է ... «նախաստեղծ մաքրության»... ))
 Լեո,բարեկամս , մի բան էլ կա  ,որն անպայման պիտի իմանաս դու ...
   Քեզ հիշում , կարոտում և սպասում են  բոլորը ...

5 комментариев:

  1. Ответы
    1. Syunik jan,isk es hishumem,erb bacahayteci leoi blog@ duq arden lavvv barekamutyun eiq anum,,,)))) u es miaca dzez,,,

      Удалить
  2. եզակի բլոգներից է համաձայն եմ Լիլի Յանա ջան

    ОтветитьУдалить
  3. Համաձայն եմ բոլորիդ հետ,լավագույներից է Լեոի բլոգը,միշտ հաճույքով այցելել ու ընթերցել եմ բոլոր նյութերը:
    Նարինե

    ОтветитьУдалить