Мой список блогов

понедельник, 10 декабря 2012 г.

Կեղծանուն կամ« անո՞ւնն է ,որ պիտի գեղեցկացնի քեզ» ))))

Վերջերս   facebook-ում կարդացի մի օգտատիրոջ կարգախոս.« Ինձ ընկերության առաջարկ չուղարկեն կեղծանուն կրողները»:
   Ի՞նչ է կեղծանունը...  և ինչո՞ւ են մարդիկ «կեղծում  » ,թաքցննում իրենց իսկական անունը...  ինչո՞ւ են  «պատսպարվում»   կեղծ անվան տակ ...
Գո՞ւցե տարրական պրագմատիզմ է սա...կամ կոնսպիրացիա ...կամ  պարզապես մարդն ուզում է ցույց տալ իր էության «ձեռնտու»  կողմը...ինչևէ ,պատճառները բազմազան են...և  չմոոանանք ,որ « անունը  չէ որ գեղեցկացնում  է մարդուն ,այլ մարդն  է գեղեցկացնում իր անունը»  ,եթե անգամ այդ անունը կրում է «կեղծ» նախածանցը... միայն մարդուց է կախված ,թե ինչպես կընդունեն ,կընկալեն նրան  ...նաև նրանից ,թե ինչ արարքներ է կատարել,ինչպես է մտածում ,ի՞նչ զգացմունքներ է արտահայտում ...
  Լավ մարդ ես ՝անունդ էլ լավ կլինի :Վատ մարդ ես՝ կփչացնես  հնչեղ ԱԶԳԴ էլ  ,անունդ էլ  ...)))
    
     Արևմտյան մշակույթում կեղծանուններից առավել հաճախ օգտվել  են գրականության ու արվեստի բնագավառի գործիչները,իսկ արևելյան մշակույթում (հատկապես ճապոնական ու չինական) պարտադիր էր սոցիալական կարգավիճակի փոփոխման զուգընթաց  փոխել նաև անունը:
Օգտագործել կեղծանուն չի նշանակում հրաժարվել իսկական անունից ,սակայն կեղծանվան գործածումը շատ հաճախ դուրս է մղում իսկական անունը : Շատ անվանի մարդկանց ճանաչում ենք սոսկ կեղծանուններով:

Իսկ հիմա   հարց .
Արդյոք այդ օգտատերը կմերժեր գրեթե միայն  կեղծանուններով  մեզ   հայտնի հերևյալ  անվանի մարդկանց  ընկերության առաջարկը.... ))))))))

Ստենդալ- Անրի մարի Բեյլ Պելե-Էդսոն Արանտեսա Դու Նասիմենտու(մինչև սպորտային մեկնաբանը հնչեցներ Պելեի իսկական անունը- խաղը կավարտվեր)))))

Անատոլ ֆրանս-Ժակ Անատոլ Ֆրանսու Տիբո
Անդրե Մորուա-Էմիլ Սալոմոն Վիլգելմ Էրզոգ
Աննա Ախմատովա-Աննա Գորենկո

Ջեկ Լոնդոն-Ջոն Գրիֆիտ Չեյին
Մարկ Տվեն-Սեմուել  Լենգհորն Կլեմենս
Պաբլո Ներուդու-Նեֆտալի Ռիկարդո Ռեյես Բասուալտո(չփորձեք արտասանել
«լեզուններդ կկոտրեք»))))
Սանդրո Բոտիչելի-Ալեսանդրո Ֆիլիպելի
Վոլտեր-Ֆրանսուա Մարի-Արուե
Ժորժ Սանդ-Ամանդինա Ավրորա  Լյուսիլ Դյուպեն
Ստենդալ -Անրի-Մարի Բեյլ
Լյուիս Քերոլ-Չարլզ Լյուդվիջ Դոդջսոն
Իվ Մոնտան-Իվո Լիվի
Բոբ Դիլան-Ռոբերտ Ալեն Ցիմերման
Գրետա Գարբո-Գրետա Գուստաֆսոն
Ժան Գաբեն -Ժան Ալեկսի Մոնկորժե
Ժան Մոլիեր -Ժան Բատիստ Պոկլեր
Ջորջոնե-Ջորջո Բարբարելի Դա Կաստելֆրանկո
Տինտորետտո-Յակոլո Ռոբուստի
Մերլին Մոնրո-Նորմա Բեյկեր
Տիցիան-Տիցիանո Վեչելիո
Սոֆի Լորեն-Սոֆիյա Շիկոլոնե
Ֆրեդի Մերկուրի-Ֆարուխ Բալսարա
Eric Patrick Clapp
2Pac-Tupac Shakur
Eminem Marshall Mathers
Մոնիկա Վիտտի-Մարիա Լուիզա Չեչչարելի
Լենին- Վլադիմիր Իլիչ Ուլյանով
Ստալին-Իոսիֆ Վասարիոնովիչ Ջուղաշվիլի
 և այլն ...և այլն....

Գեղեցիկ որակներով ու համբավով զարդարեք Ձեր անունը...)))))))

2 комментария:

  1. Իմ սիրելի Լիլի, գրառումդ կարդացի ու ինքս էլ սկսեցի վերհիշել պատճառները, թե ինչու գրելիս վերցրի ՛՛Սևադա՛՛ կեղծանունը : Անձնագրով՝ Սյունե Սարգսյան : Ազգանունս շատ եմ սիրում : Իմ դեպքում Սևադան ծնվեց նախ՝ այդ անվան նկատմամբ տածած անհասկանալի սիրուց)))) Հետո էլ փոքրուց երազում էի տղա դառնալ ( չես պատկերացնի՝ քանի անգամ եմ տանից փախել, ընկել ծիածանի ետևից, որ գնամ, տղա դառնամ :Խեղճ իմ ծնողներ, սեռափոխության մեծ ցանկությանս պատճառով ինձ գտնում էին տանից շատ հեռու: Այ հիմա նոր հասկանում եմ՝ ինչքան եմ տանջել մերոնց))) ) : Ներքին համոզմունք ունեմ, որ տղա լինելու դեպքում անունս Սևադա էին դնելու : Ու այսպես Սյունե Սևադա-ն իմ երկու ՝ տղա-աղջիկ էությունների համադրումն է , իմ աղջկական նրբության ու տղամարդավարի լուրջ որոշումներ կայացնելու ու ամեն բանի դիմադրելու խառնուրդը : Փառք Աստծո՝ էլ ծիածաններ չեմ փնտրում))) Երբ գիտակցում ես, թե ինչ հրաշալի է աղջիկ/կին լինել, ինչ պարգև է մի օր երեխա ծնել ու մայրանալ...Մի կողմ ես դնում բոլոր ծիածանները (Ի դեպ՝ կուզեի, որ կնոջ, մայրության խորհուրդի մասին գրառում անեիր: Սիրով կուզեի լսել քեզ, քեզնից լավ դրա մասին , երևի թե, ոչ մեկ խոսել չի կարող) : Ու այ էսպես էլ Սյունեն ու Սևադան հաշտ ու համերաշխ միասին ապրում են : Իմ դեպքում երկու էություններիս համադրությունն է Սյունե Սևադան : Կեղծանունս էլ եմ սիրում, շատ ...սյունեավարի է ստացվել: Միտեսակ ձեռագրով կեղծանուն է :
    Կներես, հարազատս, եթե փոքր-ինչ շեղվեցի բուն թեմայից : Քո բլոգում անհնար է չծավալվել)))))

    ОтветитьУдалить
  2. Սյունիկ -անուշիկ,ինչ փառահեղ մեկնաբանություն էր ))) Շնորհակալ եմ,բարեկամս...սիրում եմ «կարդալ քեզ»...)))) հիմա հասկացա ,թե ինչու ես ծիածանոտ...ծիածանագույն..արևախառը ))))))
    Բարեկամս,կեղծանունս Пя́тая графа́-ս(ազգությունս) թաքցնելու համար չէ)))..))) ոչ էլ «աշխատանքային անուն է»... ինձ համար այն -հիշողություն է..հոգեվիճակ ...իրականում մարդն է ստեղծում իրեն ճշմարիտ անուն... իմաստավորում,գեղեցկացնում, «զարդարում» այն ...))) ամեն ծառ իր պտղից է ճանաչվում...եթե մարդն էությամբ խաղող է-նրանից փուշ չես քաղի...կամ՝հակառակը ..որքան էլ անունները փոխվի )))))»
    ես ինձ զգում եմ ու կամ -Լիլի Յան-ա...)))))
    Ասում ես մայրության մասին գրեմ ...??մտնեմ «սրբության սրբոց» ...??
    սիրուց խոսել եմ..«ջազից» նույնպես..պարզ է....տրամաբանական շարունակությունը որդեծնությունն ու մայրությունը պիտի լինի...)))
    Թերևս...մի օր անպայման կգրեմ ...))))

    ОтветитьУдалить