Мой список блогов

понедельник, 10 декабря 2012 г.

Կրկին վեր կաց...Երբեք մի ասեք.«Իմ գավաթը լեփ լեցուն է...)))

Աշակերտը հարցնում է ՎԱՐՊԵՏԻՆ,թե ինչպես կարձագանքեր ,եթե իմանար իր անկման մասին:
-Վեր կաց:
-Իսկ հաջորդ անգա՞մ:
-Կրկին ՎԵՐ ԿԱՑ:

-Եվ որքան է շարունակվելու Ընկնելն ու Բարձրանալը,-զարմացած հարցրեց աշակերտը:
-ԸՆԿԻՐ ՈՒ ԲԱՐՁՐԱՑԻՐ, քանի դեռ կենդանի ես,քանզի ,նա ով ընկավ ու չբարձրացավ՝մեռած է արդեն...



Երբեք մի ասեք.«Իմ գավաթը լեփ լեցուն է...)))

Մի համալսարանի պրոֆեսոր դիմեց ճապոնական Նան Ին-ին ,ցանկանալով իմանալ Դզենի մասին:

Վարպետը նրան թեյ առաջարկեց:Նա սկսեց  լցնել թեյը գավաթի մեջ ու երբ արդեն լիքն էր գավաթը ,միևնույնն է, նա չդադարեցրեց լցնելը:
Պրոֆեսորն ընդհատեց վարպետին ասելով.
-Վարպետ գավաթը լիքն է ,խնդրում եմ,մի լցրեք այլևս:
Նան Ինը պատասխանեց.
-Դու նման ես այս թեյի գավաթին ,լեցուն  միայն սեփական դատողություններով ու շաբլոններով ու ,եթե դու սկզբից չդատարկես քո գավաթը,ապա ես ինչպե՞ս ցույց տամ քեզ ,թե ինչ է Դզենը:
Դզենն ասում է.«Եթը դու լի ես սեփական տեսակետներով ,ապա դու խուլ ես  այլոց խոսքերի իմաստությանը ...»:
 Մարդկանց միջև ընթացող բանավեճի ժամանակ հաճախ է  տեղի ունենում  ,երբ ամեն մեկը ձգտում է  պաշտպանել իր տեսակետը ...արդյունքում, յուրաքանչյուր ոք, բացառությամբ  իր ձայնից ու կարծիքից   ՝ չի լսում կամ տեսնում ուրիշ ոչինչ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий