Мой список блогов

четверг, 11 августа 2011 г.

Ռաբինդրանատ Տագորի Աղոթքը



Молитва Рабиндраната Тагора.

Господи!
Научи меня любить тебя так,
Как я люблю себя.
Научи осудить себя так,
Как я осуждаю других.
Научи осознавать, что степенность
— Это самая большая степень силы,
А мщение-первый признак слабости.

Господи!
Не дай мне гордости тогда,
Когда я побеждаю,
Не допусти разочарования
при поражении.
Напоминай мне всегда,
что поражение-
Это попытка перед успехом.

Господи!
Если ведёшь меня к успеху,
То не забирай скромность,
Если даёшь скромность-
Не отбирай человеческую
гордость.

Господи!
Если я причиняю людям вред,
Дай силы просить у них
прощения.
Но если люди вредят мне,
Дай силы прощать их.



Տեր աստված,
Սովորեցրու ինձ սիրել քեզ այնպես,ինչպես ինձ եմ սիրում։
Սովորեցրու դատել ինձ այնպես,ինչպես ուրշներին եմ դատում։
Սովորեցրու գիտակցել,որ վրեժը թուլության առաջին նշանն է:
Տեր Աստված,
Մի տուր ինձ հպարտություն այն ժամանակ,
Երբ ես հաղթում եմ։
Թույլ մի տուր հուսահատվել պարտության ժամանակ։
Հիշեցրու ինձ միշտ,որ պարտությունը՝
հաջողության հասնելու փորձերից է:
Տեր Աստված,
Երբ  առաջնորդում  ես հաջողության ճանապարհով, մի խլիր ինձնից համեստությունս
:
Երբ տալիս ես համեստություն,
Մի վերցրու մարդկային հպարտությունս։Տեր Աստված,
Եթե ես մարդկանց  ցավ պատճառեմ,
Ուժ տուր ինձ նրանցից ներողություն խնդրելու,
Իսկ եթե մարդիկ ինձ ցավ պատճառեն
Ուժ տուր ներելու նրանց։


Комментариев нет:

Отправить комментарий