Մոդեռն (ֆր. moderne-ժամանակակից) նոր ոճ եվրոպական և ամերիկյան արվեստում...վերցնելով բոլոր դարաշրջանների արվեստի գծերից ,ստեղծել է սեփական գեղարվեստական հնարքները ՝հիմնված դրվագավոր ,դեկորատիվ ,ասիմետրիկ սկզբունքների վրա....
Մոդեռնը սերտ կապված է սիմվոլիզմի հետ...
Մոդեռնի առանձնահատկությունները՝ամբողջականություն,
արտաքին և ներքին ճկունություն,կոմպոզիցիայի դեկորատիվ և կոնստրուկտիվ տարրեր ,դինամիկա...
Գ.Կլիմտ,Հեքիաթ
մոդեռնի հիմնական հոսանքներից են .
Տիֆֆանի (ԱՄն-ում)
Արտ-Նովո (Ֆրանսիա) կամ «fin de siècle» (բառացիորեն ՝դարի վերջը)
Նեոռոմանտիկ կամ ազգային-ռոմանտիկ
Ռացիոնալ կամ երկրաչափական
Նեոպլաստիցիզմ կամ «օրգանական ճարտարապետություն»
Նեոկլասիցիզմ ...
նաև ռետրոսպեկտիվ,նեոգոտիկական և այլն...
19-րդ դարից սկսած Մոդեռնը նվաճեց աշխարհն ու մինչև այսօր «բաց չի թողնում» ))
Մոդեռնի և մոդեռնիզմի տարբերությունը
*Մոդեռնիզմ-գեղարվեստական ուղղությունների ,երևույթների միագումար արվեստում ,19-րդ դարի երկրորդ կեսից 20-րդ դարի կեսերը...
Մոդեռնիզմը մոտ է ավանգարդիզմին և հակապատկերն է ակադեմիզմի...
Մոդեռնիզմի հոսանքները. ավանգարդիզմ,պրիմիտիվիզմ,կուբիզմ,սյուրռեալիզմ,ֆուտուրիզմ,էքսպրեսիոնիզմ,աբստրակցիոնիզմ...
Գուստավ Կլիմտ,ավստրիացի նկարիչ...ավստրիական մոդեռնի հիմնադիր.. շատ լավ տիրապետելով ակադեմիական մաներային ,Կլիմտը երբեք չպարփակվեց պայմանականության շրջանակների մեջ...
Նրա կտավների «վիզուալ լեզուն » զգացական է... արական և իգական խորհրդանիշներ ՝էրոտիզմի շեշտարությամբ...հարցեր, խոհեր ,մտորումներ սիրո,կրքի , կյանքի ,մահվան շուրջ...
Նկարիչը օգտագործում էր միայն վառ,մաքուր գույներ ՝ոսկեգույնի համադրությամբ...
Ի դեպ,Կլիմտը շատ մտերիմ է եղել Ֆրեյդի հետ... )) հոգեվերլուծության փիլիսոփայությունը մոտ էր նրան...
«Համալսարանի համար.Փիլիսոփայություն,Բժշկություն,Արդարադատություն ».Կլիմտի սկանդալային նկարների այս շարքը
արժանացավ(չգիտես ինչու))) վիեննական հասարակության բարկությանը...
Արդարադատություն
Օրենքը թշնամական է,իսկ արդարությունը- ոչ բոլորի համար ։
Երեք մերկ ֆուրիաներ դաժանորեն պատժում են անօգնական ծերունուն,որը ավեշի շուտ վշտահար է ,քան վտանգավոր հանցագործ։
Ութոտնուկը կամաց-կամաց կուլ է տալիս զոհին՝ վճռափոխության կամ արդարանալու ոչ մի շանս չտալով...
Նկարի վերին հատվածում ՝կատարյալ իրականության մեջ,հեռու իրական կյանքից,բազմել են Արդարությունը,Օրենքն ու Ճշմարտությունը...
Այս կտավը ոչնչացվել է հրդեհից,ավստրիական Իմմենդորֆ ամրոցում,1945թ.
«Կյանքի Ծառը»
«Ջուդիտ»
Ադել Բլոխ -Բաուերի դիմանակարը
«Հույս 2»
Հույս 1(Նադեժդա 1 ) էլ ունիԿլիմտը...))
«Համբույր»
«Ադամ և Եվա »
Մոդեռնը սերտ կապված է սիմվոլիզմի հետ...
Մոդեռնի առանձնահատկությունները՝ամբողջականություն,
արտաքին և ներքին ճկունություն,կոմպոզիցիայի դեկորատիվ և կոնստրուկտիվ տարրեր ,դինամիկա...
Գ.Կլիմտ,Հեքիաթ
մոդեռնի հիմնական հոսանքներից են .
Տիֆֆանի (ԱՄն-ում)
Արտ-Նովո (Ֆրանսիա) կամ «fin de siècle» (բառացիորեն ՝դարի վերջը)
Նեոռոմանտիկ կամ ազգային-ռոմանտիկ
Ռացիոնալ կամ երկրաչափական
Նեոպլաստիցիզմ կամ «օրգանական ճարտարապետություն»
Նեոկլասիցիզմ ...
նաև ռետրոսպեկտիվ,նեոգոտիկական և այլն...
19-րդ դարից սկսած Մոդեռնը նվաճեց աշխարհն ու մինչև այսօր «բաց չի թողնում» ))
Մոդեռնի և մոդեռնիզմի տարբերությունը
*Մոդեռնիզմ-գեղարվեստական ուղղությունների ,երևույթների միագումար արվեստում ,19-րդ դարի երկրորդ կեսից 20-րդ դարի կեսերը...
Մոդեռնիզմը մոտ է ավանգարդիզմին և հակապատկերն է ակադեմիզմի...
Մոդեռնիզմի հոսանքները. ավանգարդիզմ,պրիմիտիվիզմ,կուբիզմ,սյուրռեալիզմ,ֆուտուրիզմ,էքսպրեսիոնիզմ,աբստրակցիոնիզմ...
«Հարսնացուն»,
Գուստավ Կլիմտ,ավստրիացի նկարիչ...ավստրիական մոդեռնի հիմնադիր.. շատ լավ տիրապետելով ակադեմիական մաներային ,Կլիմտը երբեք չպարփակվեց պայմանականության շրջանակների մեջ...
Նրա կտավների «վիզուալ լեզուն » զգացական է... արական և իգական խորհրդանիշներ ՝էրոտիզմի շեշտարությամբ...հարցեր, խոհեր ,մտորումներ սիրո,կրքի , կյանքի ,մահվան շուրջ...
Նկարիչը օգտագործում էր միայն վառ,մաքուր գույներ ՝ոսկեգույնի համադրությամբ...
Ի դեպ,Կլիմտը շատ մտերիմ է եղել Ֆրեյդի հետ... )) հոգեվերլուծության փիլիսոփայությունը մոտ էր նրան...
«Համալսարանի համար.Փիլիսոփայություն,Բժշկություն,Արդարադատություն ».Կլիմտի սկանդալային նկարների այս շարքը
արժանացավ(չգիտես ինչու))) վիեննական հասարակության բարկությանը...
Արդարադատություն
Օրենքը թշնամական է,իսկ արդարությունը- ոչ բոլորի համար ։
Երեք մերկ ֆուրիաներ դաժանորեն պատժում են անօգնական ծերունուն,որը ավեշի շուտ վշտահար է ,քան վտանգավոր հանցագործ։
Ութոտնուկը կամաց-կամաց կուլ է տալիս զոհին՝ վճռափոխության կամ արդարանալու ոչ մի շանս չտալով...
Նկարի վերին հատվածում ՝կատարյալ իրականության մեջ,հեռու իրական կյանքից,բազմել են Արդարությունը,Օրենքն ու Ճշմարտությունը...
Այս կտավը ոչնչացվել է հրդեհից,ավստրիական Իմմենդորֆ ամրոցում,1945թ.
«Կյանքի Ծառը»
«Ջուդիտ»
Ադել Բլոխ -Բաուերի դիմանակարը
«Հույս 2»
Հույս 1(Նադեժդա 1 ) էլ ունիԿլիմտը...))
ահա
«Հույս 1» -ը Կլիմտի ժամանակակիցներն անպարկեշտ ու անվայել էի համարում ...
Կնոջ երեք տարիք
«Համբույր»
«Ադամ և Եվա »
Комментариев нет:
Отправить комментарий