18+ :))
Ինչի՞ է ընդունակ սիրահարված « տղամարդ աստվածը» հանուն երկրային կնոջ ....Ամեն ինչի ... և նպատակին հասնելու համար լավ են բոլոր միջոցները... ))) Կարելի է առանց խորշելու վերածվել որևէ կենդանու,օրինակ
,ցուլի՝Եվրոպային տիրանալու համար ..Կարապի ՝Լեդայի հետ կենակցելու համար... իսկ Եվրիդեմուսին կարելի է նաև ներկայանալ ,ինչո՞ւ չէ, մրջնի տեսքով ...))
Նկ .Տիցիան,« Դանայա»
Լավ է գոնե Դանայային այցելելուց մի փոքր «զոռ տվեց» երևակայությանն ու գեղեցկուհու մոտ ոսկե անձրևի տեսքով գնաց ...))) Ահա,թե ինչի է ընդունակ սիրահարված Յուպիտերը(Զևսը) ,որին գրեթե միշտ «կարելի է ամեն բան ,իսկ ցուլին՝ ոչինչ»))
«Լեդան ու կարապը » կամ Լեդան զգում է Յուպիտերի «ֆիզիկական ներկայությունը»....
Այս թեմային շատ անվանի նկարիչներ են անդրադարձել, և որոնցից շատերը «ցնցող մանրամասներով » են պատկերել Կարապի կերպարանք ստացած Յուպիտերի(Զևսի) և Լեդայի կենակցումը , «մեծ վարպետությամբ» շեշտելով զգացական սիրո բոլոր նրբերանգները... ))
Ի տարբերություն դա Վինչիի Միքելանջելոն իր կտավում ,որը կատարել է Ալֆոնսո դ'Էստեի պատվերով ,դրամ վաստակելու նպատակով,առասպելական հերոսներին պատկերել է ոչ թե մերձեցումից հետո,այլ ընթացքի մեջ....Դե,պարզ է ,պատվիրատուի պահանջով ...)))
Կորեջո(1531-32թ)
նկ.Վորոնկով
Ինչի՞ է ընդունակ սիրահարված « տղամարդ աստվածը» հանուն երկրային կնոջ ....Ամեն ինչի ... և նպատակին հասնելու համար լավ են բոլոր միջոցները... ))) Կարելի է առանց խորշելու վերածվել որևէ կենդանու,օրինակ
,ցուլի՝Եվրոպային տիրանալու համար ..Կարապի ՝Լեդայի հետ կենակցելու համար... իսկ Եվրիդեմուսին կարելի է նաև ներկայանալ ,ինչո՞ւ չէ, մրջնի տեսքով ...))
Նկ .Տիցիան,« Դանայա»
Լավ է գոնե Դանայային այցելելուց մի փոքր «զոռ տվեց» երևակայությանն ու գեղեցկուհու մոտ ոսկե անձրևի տեսքով գնաց ...))) Ահա,թե ինչի է ընդունակ սիրահարված Յուպիտերը(Զևսը) ,որին գրեթե միշտ «կարելի է ամեն բան ,իսկ ցուլին՝ ոչինչ»))
Անցնենք առաջ...)))
«Լեդան ու կարապը » կամ Լեդան զգում է Յուպիտերի «ֆիզիկական ներկայությունը»....
Սպարտայի թագավոր Տինդարևսի կինը ՝Լեդան լողանում էր գետում...Յուպիտերը գերված նրա գեղեցկությամբ՝ վերածվում է կարապի ... և նրբին շոյանքներով հասցնելով Լեդային «քնքուշ միգամածության» ՝ տիրանում է նրան....
Որոշ ժամանակ անց Լեդան ձու է «ծնում » ,որտեղից հայտնվում է հիասքանչ Հեղինեն....Այո,այն նույն Հեղինեն ,որի պատճառով ծագեց Տրոյական պատերազմը...
Scindia museum, Gwalior.
Որոշ ժամանակ անց Լեդան ձու է «ծնում » ,որտեղից հայտնվում է հիասքանչ Հեղինեն....Այո,այն նույն Հեղինեն ,որի պատճառով ծագեց Տրոյական պատերազմը...
Scindia museum, Gwalior.
Ահա մի առասպել,որը բոլոր ժամանակների հանճարեղ նկարիչների ու քանդակագործների «ներշնչանքի աղն է» եղել....Կրքոտ սիրով ու քնքշությամբ լի Կարապ և կարապի նրբագեղություն ու գեղեցկություն ունեցող չքնաղ Լեդա...Երկու էությունների (երկրային և երկնային,ոգեղեն ու մարմանվոր ) հանդիպում ...ֆիզիկական մարմինների միաձուլում...Հույզեր ու մարմին...
Մարդ և թռչուն ....
Այս թեմային շատ անվանի նկարիչներ են անդրադարձել, և որոնցից շատերը «ցնցող մանրամասներով » են պատկերել Կարապի կերպարանք ստացած Յուպիտերի(Զևսի) և Լեդայի կենակցումը , «մեծ վարպետությամբ» շեշտելով զգացական սիրո բոլոր նրբերանգները... ))
( օրինակ ՝ Ֆրանսուա Բուշեի գրեթե « hard porno » հիշեցնող նույնանուն աշխատանքը նույնիսկ զզվելի է....ինձ մոտ չի տեղադրված այդ նկարը))) ) ....
Արվեստի պատմության մեջ Կարապի ու Լեդայի վերաբերյալ ամենահայտնի կտավներից են Լեոնարդո դա Վինչիի և Միքելանջելոյի անհետացած կտավները....
Ահա Լեոնարդո Դա Վինչիի (անհետացած) «Լեդան ու Կարապը» կտավի կրկնօրինակը (նկ. Չեզարե դ'Սեստո...Դա Վինչիի աշակերտն է եղել)
.....հիասքանչ մարմի նրբագեղ կորեր ...զարմանահրաշ պլաստիկա... ձևերի կատարելություն...շոշափելի,կենսական ջերմությամբ լցված երկրային կին ...Նա քնքշությամբ գրկել է Կարապի պարանոցը ՝առաքինությամբ փախցնելով հայացքը...Նրանց ոտքերի մոտ ձվերից դուրս եկող երեխաներ կան ... իսկ դա Լեոնարդոյի մեկնաբանությամբ նշանակում է ,որ Կարապը մի անգամ չէ որ այցելել է Լեդային...Երեխաներն արդեն կան ,իսկ նրանք դեռ շարունակում են միասին լինել...
Ի դեպ, եթե ուշադիր նայեք , ապա անպայման կնկատեք Լեդայի դիմագծերի մեջ Ջոկոնդային նմանություն ...
Ի դեպ, եթե ուշադիր նայեք , ապա անպայման կնկատեք Լեդայի դիմագծերի մեջ Ջոկոնդային նմանություն ...
Միքելանջելո
Ի տարբերություն դա Վինչիի Միքելանջելոն իր կտավում ,որը կատարել է Ալֆոնսո դ'Էստեի պատվերով ,դրամ վաստակելու նպատակով,առասպելական հերոսներին պատկերել է ոչ թե մերձեցումից հետո,այլ ընթացքի մեջ....Դե,պարզ է ,պատվիրատուի պահանջով ...)))
Կորեջո(1531-32թ)
նկ.Վորոնկով
Комментариев нет:
Отправить комментарий