Мой список блогов

среда, 1 февраля 2012 г.

Հետաքրքիր պատմություններ,փաստեր Ավտո-ների մասին))))


Դինո 246GT մոդելը եզակի էր այն բանով,որ նրա վրա չկար Ֆերրարիի ոչ մի լոգո....նա ի հայտ է գալիս որպես մատչելի  «կրտսեր» ապրանքանիշ,բայց իր   12000 դոլլարանոց   գնացուցակով  նա 1969թ դրությամբ   երեք անգամ  թանկ էր, քան Jaguar XJ6:
Ֆերրարիի որդին՝Ալֆրեդինոն ,կամ ՝պարզապես «Դինո»-ն 1956թ 24 տարկան հասակում  մահանում է մկանային դիստրոֆիայից ...պատմում են ,որ այդ օրվանից ի վեր Ֆերրարին գրեթե ամեն օր այցելում էր որդու շիրիմին..



Սիգարշավող ձիու լոգոն ֆերրարիին նվիրել է բարոնուհի Բարակկան:Նրա զոհված որդին առաջին համաշխարհային պատերազմի ժամանակ եղել էր -օդաչու-ասս(թռիչքային և մարտական հմտությունների մեջ նշանավոր)  ...  նա  այդ ձին ՝սպիտակ ֆոնի վրա օգտագործել է որպես իր թռիչքային  խորհրդանիշ(էմբլեմա):

Անցյալ դարի 60-ականներին PORSCHE-n  արտադրում էր տրակտորներ ֆերմերների համար:Սակայն ընկերությունը վերաորակավորվեց և սկսեց թողարկել շքեղ ավտո-ներ...

Որպես կանոն PORSCHE ապրանքանիշի մեքենաների մեկնարկման բանալին գտնվում է ղեկի ձախ կողմից:Դա ամենևին էլ  ձախլիկների համար չի արված ,այլ հարմարավետության : Ըստ Լե-Մանի առաջին ավտոմրցումների կանոնների վարորդը պետք է վազեր մինչև մեքենան ,ցատկեր մեջն ու շարժվեր:Հետևաբար մեկնարկման բանալու այդպիսի դիրքը հենց  մեկնարկման  սկզբից առավելություն է տալիս վարորդին :


Ֆերուչչո Լոմբարջինին իր բիզնեսը սկսել է տրակտորների արտադրությամբ:Նա շատ էր սիրում ավտոներ ,և իր ավտոտնակում մի քանի  տարբեր մեքենաներ ուներ ,այդ թվում նաև Ferrari 250 GT,որը միշտ խնդիրներ էր ունենում կռվանի(со сцеплением) հետ...Եվ մի անգամ Լոբարջինի եկա Էնցո ֆերրարիի մոտ ու ասեց նրան ,որ նրա մեքենան խլամ է,թափելու բան...)))
Ֆերրարին պատասխանեց նրան.«Գուցե և դու լավ ես  հասկանում տրակտորներից ,սակայն սպոտային մեքենաները քո խելքի բանը չեն»:
 Այդ ժամանակ Լոբարջինին որոշեց արտադրել իր մեքենան ,սկսելով նրանից ,որ  աշխատողների հետ միասին  քանդեց   այդ  ֆերրարին ,որից միշտ դժգոհում էր, ու բարելավվեց  նրա բոլոր մասերը...

Տրակտորային մագնատ Լոմբարջինին որոշեց ստեղծել իր սեփական supercar-ը բացառապես ի հեճուկս (ինադու)))Ֆերրարիի, այն բանից հետո ,երբ Լոմբարջինիի  բողոքները մի քանի «ֆերրարիների» որակի վերաբերյալ ,որոնք պատկանում էին նրան  ,Ֆերրարին անտարբերության մատնեց....

1963թ FORD-ը 18 միլիոն դոլլարով  փորձեց գնել Ferrari-ն,սակայն Էնցոն չհամաձայնեց այն պատճառով,որ ամերիկացիները հրաժարվեցին տալ նրան լիարժեք վերահսկողություն  «над гоночным подразделением»:
Ի պատասխան ՝FORD-ը  ստեղծեց իր GT 40-ը:

Շատերը գիտեն,որ այս մեքենան կոչվել է  ի պատիվ հիմնադրի դստեր,որի անունն էր Mercedes ...իսկ ,ահա, եռաճառագայթ աստղը ,որը 1909թ դարձել էր ընկերության խորհրդանիշը,խորհրդանշում է Mercedes ապրանքանիշի հաջողությունը օդում,ջրում,ցամաքում:Բացի  մեքենաներից Դայմլեր ընկերության  ապրանքանիշի սեփականատերը արտադրում էր նաև  շարժիչներ տրանսպորտային միջոցների և օդանավերի համար:



Մի անգամ Հենրի Ֆորդը  շնորհակալական նամակ է ստանում«Ford v-8 sedan » ավտոմեքենայի բարձր ընթացային հատկությունների համար :Չնայած այն բանին ,որ մի սովորական նամակ էր , Ֆորդը որոշեց հրապարակել այն:Որով և գովազդը դարձրեց 20-րդ դարի ամենահայտնի  «մարդասպանը»:
Նամակի հեղինակն էր  Քլայդ Բարրոուն...
«Ford v-8 sedan » մեքենայով էին Բոննին ու Քլայդը փախչում ոստիկաններից...
Հիմա  գնդակներից ծակծկված այդ մեքենան կարող եք տեսնել Primm Valley հոթելում ,որը Լաս Վեգասից մի ժամվա հեռավորության վրա է գտնվում:

Սթիվ Ջոբսը սիրում էր վարել Mercedes-Benz SL 55 AMG 
ապրանքանիշի ավտոմեքենա,ընդ որում՝առանց համարանիշի))): Հարցը նրանում էր,որ ըստ Կալիֆորնիայի օրենքի համարների տեղադրման համար պահանջվում է 6 ամիս:Ջոբսը մի ավտոսրահի հետ պայմանավորվեց,ավելի ճիշտ ,պայմանագիր կնքեց համաձայն որի 6 ամիսը մեկ նոր 
SL 55 վերցնում ՝վերադարձնելով հինը:
-Ավտոսալոնի օգուտը,-կհարցնեք դուք???)))
Իսկ օգուտը շատ մեծ էր...Ջոբսի վերադարձրած մեքենաները ավելի թանկ էին վաճառվում,քան նորը...

Սկզբից BMW արտադրում էր օդանավի շարժիչներ,իսկ լոգոտիպը« ժառանգել էր ծնողներից» RAPP Motorenwerke-ից:
Այս ընկերության արտադրությունը գտնվում էր Բավարիայում,այդ պատճառով էլ շրջանի սեգմետները ներկված էին սպիտակ ու կապույտ...
Ընկերության «տրանսֆորմացիայից» հետո մարկետոլոգները
BMW-ի լոգոտիպի համար լեգենդ հորինեցին...Կապույտ երկինքը հատող սպիտակ թևանիվ( пропеллер)
Եվ միայն 10  անց BMW դարձավ քաղաքացիական ավտոմեքենաներ արտադրող ընկերություն:

 Մի անգամ ռադարի գյուտարար ,շոտլանդացի ֆիզիկոս Ռոբերտ Ուոթսոն Ուոտտի մեքենան արագությունը գերազանցելու համար  կանգնեցրեց ոստիկանությունը  :
«Եթե իմանայի ,թե ինչ եք անելու նրա հետ ես երբեք չէի հորինի ռադարը»,- ափսոսանքով բացականչեց ֆիզիկոսը)))))))

Sharunakeli))))

Комментариев нет:

Отправить комментарий