Мой список блогов

пятница, 5 июля 2013 г.

Մի շատ «ծեծված» բառի մասին ))) ...Խարիզմա

խարիզմա-(հուն. -շնորհ,աստվածային պարգև) մի խոսքով,բնությունից օժտված,շնորհալի...ներքին հմայքով և ձգողականությամբ ուժեղ անհատականություն ,որը կարող է զանգվածին տանել իր հետևից..))
Իր օժտվածության շնորհիվ մարդկանց գրավելու բնությունից տրված կարողություն ...


...մարդ,որն իր հետևորդների աչքերում հեղինակություն է,իսկ  խարիզման հիմնված է  նրա  բացառիկ անձնական հատկությունների վրա (իմաստություն ,հերոսություն...)

խարիզմատիկ անձնավորության կողմից  մեզ վրա թողած տպավորության , անհատական էներգիայի ու  դրա ազդեցության նշանակությամբ  էլ սովորաբար  օգտագործվում է այս բառը  ամենօրյա կյանքում... 
Խաիզման նաև  հոգեբանորեն ինքն իրեն մատուցելու մեծ շնորհք է... մարդկաց վրա էֆեկտիվորեն  ազդելու ունիվերսալ  շնորհք))) 



Ամբիցիոզ («աջ ու ձախ » գործածվող բառ )))
Ղարիբյանի ռուս-հայերեն բառարանում թարգմանված է ՝ ինքնասեր ,պատվախնդիր,պարծենկոտ,պատվամոլ , գոռոզամիտ ...

Ո՞վ ես դու ,ինչպիսի՞ն ես դու  ,ամբիցիաներով լի մարդ ...)))
Հիմա կասեմ...))»


Այս կամ այն չափով ամբիցիաներ ունեն բոլորը..
 Վատ է հատկապես  եսասիրության ,կոպտության , մեծամտության  «հետ»  զուգակցված չափից ավելի պատվախնդրությունը , հավակնոտությունը... , փառասիրությունը...հնարավորությունների գերագնահատումը...հարգանքի ու պատվի  արտաքին նշաններին հանդեպ մեծ պահանջկոտությունը... 

    Չափից ավելի ամբիցիոզ  մարդիկ  (շատերի մոտ ամբիցիաները   ԴՆԹ-ի մեջ է գրված) :))) Հիմնականում մաքսիմալիստներ են...Կտրական են...չգիտեն կամ գրեթե չգիտեն կարեկցել,բարեհաճ լինել...
   Նրանք դնում են իրենց առջև անիրականալի նպատակներ, ծրագրեր ու պնդում ,որ անպայման  կհասնեն դրանց....երբեմն հասնում էլ են ...))  «Արևի տակին » լավագույն տեղի համար դաժան պայքարում  ամբիցիոզ մարդիկ փորձում են հաղթել ցանկացած եղանակով...ցանկացած միջոցներով ...)))

զգուշացում. չափազանցված , մոլուցքի հասնող, անառողջ ամբիցիաները  կվնասեն ձեզ...))))

 Իսկ հիմա լավ ՝ ադեկվատ ամբիցիոզների մասին...))  

Ադեկվատ ամբիցիոզը   չի չափազանցնում իր տաղանդը,...շնորհք ունի  ուրիշներին լսելու ... սթափ է  գնահատականի մեջ ... դնում է նպատակներ ու ձգտում հասնել դրանց...հասնել ազնիվ ճանապարհներով...
  Հարգում եմ  չափավոր ամբիցիոզներին ... նրանք   խոհամիտ վերաբերմունք ունեն կյանքի հանդեպ (ի տարբերություն ինձ ))))  ...  և գիտեն ,թե ինչ են ուզում  ...  :)))




Իսկ այս բառերն այնքան էլ  «ծեծված չեն» :))

L’Esprit d’Escalie(հենց ֆրասերեն էլ գործածեք...))),որը

բառացիորեն նշանակում է ՝«սանդուղքային  խելք կամ էլ՝սրամտություն սանդղահարթակում ...» , 

վեճն  ավարտվելուց հետո  որքան ենք ափսոսում,դառնանում,  որ «մի լավ տեղը դնել չկարողացանք», չէ՞))) վշտանում  ,որ ճիշտ, արժանի պատասխանը, հաջող  ռեպլիկն ու համոզիչ փաստարկը  շատ  ուշ  է միտքդ   գալիս ...երբ  արդեն դուրս ես եկել սենյակից...))) 

Ֆրիսոն-(ֆր.frisson )  դող ,սարսուռ,թրթիռ...մի խոսքով ,օրինակ ՝փշաքաղվել լավ երաժշտություն լսելիս...)))» 

հազվադեպ գործածվող  տերմին է... 
օգտագործվում  է  ռոկոկո ոճի  նրբագեղությունը բնութագրելու համար 



Ֆրիկ-(ֆրիկներ...հա՜,այսպիսի մարդիկ կան))))
արտասովոր հագուստով,պիրսինգներով ,դաջվածքներով,երբեմն սադրիչ,հանդուգն վարքով,սոցիալական կարծրատիպերից զերծ մարդիկ ..ընդհանուր զանգվածից առանձնանում են ոչ միայն արտաքին տեսքով ,այլև յուրօրինակ մտածողությամբ ,աշխարհայացքով ...
նման են էպատաժային մարդկանց ..կամ՝հակառակը)))

Էպատաժ-ֆր. epatage բառից է,որը նշանակում է սկանդալային ,հանդուգն ,գրգռիչ վարք...
մարտահրավեր արտահայտող տեսք...
ընդունված նորմերն ու կանոնները խախտող վարք...
բառը ծագել է ֆր.«épater»-ից ,որը նշանակում է շշմեցնել,զարմացնել...ու եթե առաջ էպատաժային կարող էր լինել միայն կանոններ խախտող  սկանդալային վարքը,ապա հիմա  նրա սահմանները ընդլայնվել են ..Նրա ոլորտ են մտել բացարձակապես կյանքի բոլոր ասպեկտները՝ մարդիկ ,վարք,կոշիկներ,աքսեսուարներ ...)))

Էպատաժային մարդ -մարդ,որը չի ամաչում գործել  հասարակական կարծիքին հակառակ ,նրան չեն հետաքրքրում բարոյական հարցերը..կարող է հագնվել անճաշակ ու վառ...և այլն))

 Մարգինալ -այս բառը գործածում  են շատ հաճախ... ու շատ հաճախ առանց հասկանալու,թե իրականում ինչ է այն նշանակում...
բավականին խիստ,վիրավորական  բառ է, և օգտագործվում է սոցիոլոգիայում...նշանակում է՝ մարդ,որը դուրս է   սոցիալական իր խմբից...անցյալի հետ կապերը խզած,«ամենածայրում» գտնվող,ընդունված չափանիշներն ու կանոնները չընդունող,անորոշ ապագայով  մարդ...

«մարգինալի» հոմանիշը-իզգոյ,ապադասային անձ,իր միջավայրից վտարյալ անձ(որը հետագայում վերածվում է «լյումպենի»)))...
նման է «աուտսայդերին»,սակայն վերջինս օգտագործվում է հոգեբանության մեջ...

Լյումպեն -(գերմ.-«ցնցոտի»)բառը «շրջանառության» մեջ է մտցրել Կարլ Մարքսը՝պրոլետարիատի ստորին շերտի նշանակման համար...հետագայում «լյումպեններ» սկսեցին կոչել առանց սոցիալական արմատների ,առանց բարոյական կոդեքսի ապադասային շերտին(թափառաշրջիկներ,մուրացկաններ,հանցագործներ,հարբեցողներ....)


ավելին՝















  • Խոսիր ,որ քեզ տեսնեմ


  • 3 комментария:

    1. Lիլի ջան, իսկ կօգնես ինձ հասկանալ "կրեատիվ" բառի իմաստը. միգուցե ամոթ է ,որ չգիտեմ,բայց անկեղծ ասեմ. շատ անգամ ամաչել եմ հարցնել մարդկանցից...

      ОтветитьУдалить
      Ответы
      1. Սիրով,սիրելի Աննա..)) բայց նախ պիտի ասեմ ,որ դու ինձ միշտ «հոգեդարձ» (կամ ՝բլոգ-դարձ ես անում) քո շատ հաճելի այցելությամբ ...որի համար շնորհակալ եմ շա՜տ......միշտ որոշում եմ այլևս մի տող անգամ չավելացնել իմ էջում ,սակայն ,ինչպես երևում է, դեռ խոսքիս տերը չեմ)) դե ինքդ ասա...ինչպե՞ս կարող եմ մերժել քեզ նման անկեղծ ,բարի ,նրբանկատ հրաշքին...))
        կրեատիվ (լատ.creatio,անգլ.creative ) -ստեղծագործական ,ստեղծագործել,արարել..հորինում... Նոր ,ոչ ստանդարտ մտածողության,յուրատեսակ գաղափարներով,ինքնօրինակ մտահղացումներով ստեղծագործող ....(խումբ ,անհատ )
        Շնորհակալություն «վերակենդանացման » համար,Աննա ջան )))

        Удалить
    2. Շնորհակալ եմ ես էլ , Լիլի ջան...Բայց ինչի համար ես որոշում կամ նույնիսկ նման բան մտածում...ես չգիտեմ պատճառը , բայց պարզապես խնդրում եմ `նման բան չանես.միգուցե ես սա խնդրում եմ դրդված էգոիստությունից,որովհետև շատ հաճախ զգում եմ քո,քո խոսքերի նաև խորհուրդների, զրույցների կարիքը,չգիտեմ.բայց գիտեմ մի բան, որ չեմ ուզում կորցնել հարազատ մարդու,ընկերոջ...Ճիշտ է,միգուցե ես էլ հաճախակի չեմ գրում,բայց դրա մեղավորը ես չեմ,այլ իմ երբեք չհանդարտվող չարաճճին:
      Լիլի ջան,դու հրաշալի ու հսկայական աշխատանք ես կատարել,դու մի չտեսնված տաքուկ անկյուն ես ստեղծել,մի փոքրիկ ջերմ աշխարհ,որտեղ կցանկանա հայտնվել յուրաքանչյուրը ,ով ճակատով խփվել է իրականություն- պատին ու մի քիչ կյանքը գունավորելու փափագ ունի , ով նույնիսկ շատ շոգ օրերին էլ մրսում է . խնդրում եմ...չթողնես մրսեմ...

      ОтветитьУдалить