Мой список блогов

пятница, 2 декабря 2011 г.

Դեռ չհայտնած մի Շնորհակալություն կա...

նկ.  Fabio Cembranelli
Դեռ չհայտնած մի Շնորհակալություն կա...
Առաջին բլոգը,որը հայտնաբերեցի պատահաբար ...ու ընդհանրապես...առաջին ծանոթությունս Բլոգ կոչված երևույթին ,որն  էլ ինձ ՀԻԱՑՐԵՑ ,այնուհետև ՝ Մոտիվացրեց  :))
http://myway.am/   -ն
 էր
ՇՆՈՐՀԱԿԱ՜Լ ԵՄ....

Շնորհակալ եմ «Ավելի բարձր և ավելի հեռու…»

 իսկ http://jasmena-gold11.blogspot.com  թերևս իմ ամենասիրելի բլոգներից մեկն է:))

Ընթացքում եղան շատ զարմանալի ու գեղեցիկ հայտնություններ,բացահայտումներ ,որոնց հետևում եմ....հիանում...զարմանում..ուրախանում..(Իրինա,,, Սյունե Սևադա...GREG TAMAZIAN  ... Էդիտա..


Ես կարծում էի,թե մենախոսություն  է ստացվելու....սակայն ստացվեց Երկխոսություն...այն էլ ինչպի՜սի...:))

Солнечные картины Laurent Parcelier

նկ.LAURENT PARCELIER

9 комментариев:

  1. Լա~յն ժպտում եմ... Թերևս Քո մոտ, սիրելի Լիլի, միշտ էլ հաջողվել է լինել ճիշտ տեղում, ճիշտ ժամանակին, օգնել ամենքին, ժպիտներ պարգևել, թեկուզ հենց միայն հզոր ուժով խոսքի...

    ОтветитьУдалить
  2. Lili jan, anspaseli er)) Ardyok MyWay-@ nman drvatanki arjani e - es chgitem, bayc da iharke chi nshanakum, vor chpetk e Dzez srtanc shnorhakalutyun haytnem nman toxeri hamar.
    U avelacnem, vor ete irok im blog@ inch vor motivacnox azdecutyun gorcel e ays hiaskanch blogi stexcman hamar, apa es aveli kan bavararvac em... Dzez u blogin der mec trichkner en spasvum, hamozvac em:-)

    ОтветитьУдалить
  3. Blog kochvac erevuytn indz hamar el uner http://myway.am/ anun@))) Iskapes harazat blog e dardzel, kan mi qani blogner, voronq amen angam, ete hamakargchi demn em, piti bacvac linen, nor nyuti aknkaliqov...lav hner@ tertelu hacheli zbaxmunqov))) Ays blogum hogi ka, shunch,buyr... zgacel eq?:)

    ОтветитьУдалить
  4. շատ հաճելի անակնկալ էր: Շատ շնորհակալություն

    ОтветитьУдалить
  5. Լիլի ջան ինչ հետաքրքիր բան ստացվեց հենց նոր))) Բլոգդ ավելացրեցի իմ սիրելի բլոգների ցուցակում մեկ էլ հանկարծակի աչքս ընկավ էս նյութին: Էս ինչ անուշադիր եմ եղել,որ էսքան ժամանակ չեմ նկատել....Մի պահ ինձ վատ զգացի,ամաչեցի: Անչափ շնորհակալ եմ քեզ: Ինձ անչափ հաճելի է քեզ պես գրագետ,զարգացած ու խելացի մարդուց նման կարծիք լսել բլոգիս մասին)))
    Լեոն, Հասմիկը, Գրեգը մեկը մեկից տարբեր են ,բայց երեքն էլ օրիգինալ, ասելիքով լի: Քեզ էլ,Լիլի ջան,միշտ հաճույքով եմ կարդում: Եվս մի անգամ կներես,որ էսքան ուշ եմ արձագանքում (անկեղծ վատ զգացի ինձ) , ուղղակի իմացի,որ ամեն մի էսպիսի արձագանք ինձ շա~տ մեծ ուժ ու ջերմություն է տալիս...Շնորհակալ եմ!

    ОтветитьУдалить
  6. vay Lili jan shnorhakal em qez shat)) ashxarhum amenic shat es ankexcutyunn em sirum u qo barer@ ankexc ein zgum em,henc hima uxxaki jptum em qez)) jpitov avelin kareli e asel ;)

    ОтветитьУдалить
  7. Լիլի ջան, նախ, իհարկե, շնորհակալություն ինձ ևս հիշելու համար..
    որքանով հասկացա, մի քանի բլոգներ կան, որոնք այսպես ասած "կապված" են միմյանց: Ուրախ եմ, որ դրանցից մեկն եմ, ուրախ եմ, որ այսպես ծանոթանում եմ Ձեր մտքերին, քանզի հոգևոր շփումն ավելի վեհ է ու ճշմարիտ է - իմ կարծիքով:
    մի գաղտնիք էլ բացեմ :ՃՃՃ --- ես ել եմ myway.am -ից սկսել: :DD

    ОтветитьУдалить
  8. Երբ շնորհակալության խոսք ենք ունենում, սակայն ավելին ենք ստանում` դեռ չհասցրած հայտնել այն... ինչ ենք զգում... անհնար է ասել, սկսում է ջեմությամբ ճառագել հոգին ու խոսել ժպիտը, ինճպես Սյունեն է գրել... Շնորհակալ եմ: :)

    ОтветитьУдалить
  9. Բոլորդ էլ հիանալի բլոգերներ եք. Ապրեք...:)

    ОтветитьУдалить