Мой список блогов

вторник, 8 ноября 2011 г.

Կերտիր ինքդ.....Օդի համը...

Մարդուն արարելուց հետո մի կտոր կավ ավելացավ...և աստված հարցրեց մարդուն, թե ինչ կցանկանար ունենալ...
-Երջանկություն,-շշնջաց մարդը...
 Դրեց Աստված մարդու ափի մեջ ավելացած  կավն ու պատվիրեց.
-ԿԵՐՏԻ՛Ր ԻՆՔԴ....



Օդի համը



Օդն ունի՞ համ...չգիտե՞ս...իսկ ցանկանո՞ւմ ես իմանալ...)))Պահիր շնչառությունդ ... մի պահ մի շնչիր....իսկ հիմա ,շնչահեղձությունից հետո, կարո՞ղ ես պատասխանել ,թե ինչ համ ունի օդը....Դե,իհարկե,ունի ... Դա Կյանքի համն է ...
Այդ համը դու միշտ պիտի զգաս,այդ համը կա ամենուր...շատ բաների մեջ...
Մի՛ կեր այն,որի մեջ չկա կարևոր համը,մի՛ խոսիր նրանց հետ ովքեր մեռած են հոգեպես.....իմաստուն եղիր... Անշտապ խմիր կյանքի գավաթից ...բավականությամբ խմիր...այլապես կարող ես ժամանակից շուտ դատարկել այն...հնարավոր է նաև ,որ զուր ցփնես այն  ...

                                       (())
Երբ վերջին ծառը կտրված կլինի,
 ,երբ վերջին գետը թունավորված կլինի,
և երբ վերջին ձուկն էլ բռնված է արդեն,միայն այդ ժամ կհասկանաս ,ով անմիտ մարդ,որ փողդ չես կարող ուտել....
                                         (())

«Անհնարին  է»,- ասեց պատճառը
« Անմտություն է»,-ասեց փորձը
« Անօգուտ է»,-ասեց հպարտությունը
«Փորձիր»,-շշնջաց երազանքը


                                   

                                                    (()) Ուսանելու նպատակով Վարպետի մոտ է  գալիս մի պատանի...
-Ինչի ՞դ է պետք,-հարցրեց նա:
-Ուզում եմ դառնալ ուժեղ ու անպարտելի:
-Միայն ցանկացիր,-հետևեց պատասխանը:
Բարի եղիր բոլորի հանդեպ, հարգալից....բարությամբ  ու հարգալից վերաբերմունքով կշահես շատերի սերն ու փոխադաձ հարգանքը...Քո ոգին կդառնա ուժեղ,մաքուր...ուշադրությունը կօգնի քեզ նկատել ամենանուրբ փոփոխությունները,իսկ դա հնարավորություն կտա կանխել բախումներն ու շահել մենամարտը՝չմտնելով մարտի մեջ...
Եվ ,եթե քեզ հաջողվի կանխել բախումները,ուրեմն դու կդառնաս անպարտելի:
 ՞նչու:
-Որովհետև չի գտնվի մեկը ,որի հետ մենամարտես...
Պատանին հեռացավ...Տարիներ անց  նա  նորից եկավ ՈՒՍՈՒՑՉԻ մոտ.
 ՞նչ է հարկավոր  քեզ ,-հարցրեց ՈՒՍՈՒՑԻՉԸ
-Ոչինչ,ես պարզապես եկա հարցնելու,թե ինչպե ՞ս եք...գուցե ՞ հարկավոր է Ձեզ իմ օգնությունը...ինչո՞վ կարող եմ օգտակար լինել :
...Եվ միայն այդ ժամանակ ՈՒՍՈՒՑԻՉԸ   դարձրեց նրան  իր աշակերտը...


Комментариев нет:

Отправить комментарий