Мой список блогов

воскресенье, 1 января 2012 г.

01.01.12 :»))

                                       Новогодняя тема на мобильный телефон                         
:»))
Այսօր իմ ծննդյան օրն է...բայց դա ամենևին էլ կարևոր մի իրադարձություն  չէ...ես դեռ այնքան «խենթ չեմ»,որ ուրախանամ  մի բանի համար ,որն ինձ հեռացնում է սկզբից՝ մոտեցնելով ավարտին..չնայած սա էլ է հարաբերական...ամեն բանի  վերջ ինչ-որ նորի  սկիզբն է..օրինակ,վերջանում է  գիշերն ու այդ գեղեցիկ ավարտից ...Ծնվում է Լույսը...իսկ Լույսի ծոցից `ԱՐԵԳԱԿՆ ԱՐԴԱՐ ԱՌԱՎՈՏ ԼՈՒՍՈ.... հրաշք է,չէ՞...) :»))

Երիտասարդությունից  հեռանալն   ու «ծերությանը»  մեկ տարով մոտենալը  ուրախանալու     « հարմար ու գեղեցիկ» պատճառ կամ  առիթ չեմ համարում   ....:»)
Բայց սա չէր իմ նպատակը...զուտ կանացի հետաքրքրասիրությունը դրդեց ինձ մտնել բլոգ...
Այո,շատ էի ուզում իմանալ. բացի ինձանից որևէ մեկի մտքով կանցնի՞ հունվարի մեկին մտնել համացանց...Արդյո՞ք միայնակ եմ «խենթությանս» մեջ,թե՞ ...դե...հիմա կպարզեմ Ձեր «ինետ-կախվածության» չափը::»)) 
                                           
                                                    
p.s...տեսնենք-տեսնենք... :» ))

6 комментариев:

  1. Դու միայնակ չես Լիլի ջան, մենք քեզ հետ ենք, ժպտում եմ: Այսօր շատ կարևոր իրադարձություն է ժողովուրդ ջան, և Ամանոր է, և մեր Լիլիի ծննդյան տարեդարձն է, ուստի հարկ եմ համարում պատշաճ կերպով շնորհավորել մեր սիրելի Լիլիին: Լիլի ջան սրտանց շնորհավորում եմ Քեզ` Ամանորի և Ծննդյանդ օրվա կապակցությամբ: :Ցանկանում եմ առողջություն, երկար ու հետաքրքիր կյանք, երջանկություն:Թող միշտ լավ, բարի ու արժանի մարդիկ քեզ շրջապատեն::)

    ОтветитьУдалить
  2. Lili jan stex enq, amur kangnac enq)) Shnorhavor Amanor))) baci dranic` Dzer cnundn el shnorhavor,mer sireli Lili, hogu , marmni u mtqeri harmonia em cankanum)) tarin hianali sksvec,mi qani jamic ardenn grarum kunenam))) eka Dzez mot taqanam, hangstanam u ancnem gorci)) Dzez el menak chenq toxni, voch mi depqum!!))

    ОтветитьУдалить
  3. Im sireli barekam, mer annman Lili... ushaca... voroshel ei im blogum anpayman texekacnel mer myus bloger u voch bloger @nkernerin, vor hunvari mek@ krknaki e gexecik u nshanakalic... vor ayn ir mej uni ararchagorcutyan mi gexecik psak evs (Dzer barerov asac))).).
    sakayn gitem ays grarman masin, minch dzer zgushacnel@ Edvardn indz arden asel eeer...u hima grelus jamanak@ kogtagorcem aystex' baremaxtanqnerov jermacnelu...
    Shnorhavor evs mek angam Lili jan, cankanum em, vor sharunakabar vayeleq shat-shateri Sern u Harganq@... Duq arjani eq shat aveliin... Shnorhakal em, vor kaq u chanachum em dzez...

    ОтветитьУдалить
  4. իհարկե մենակ չես Լիլի ջան...մենք քեզ հետ ենք,,,Շնորհավորում եմ Ծննդյանդ և Ամանորի կապակցությամբ,,,քեզ ամենալավն ու բարին,,,,թող ժպիտը երբեք չպակասի դեմքիցդ;)))

    ОтветитьУдалить
  5. Լիլի ջան ես էլ եկա իմ ներկան ստանալու... իմ շաաաաաատ սիրելի Լիլի ջաաաաաան, շնորհավորում եմ... մեզանից անպակաս լինես, միշտ ջերմացնեց մեզ քո հիասքանչ գրառումներով: շատ եմ սիրում քեզ, քո հոգին...

    ОтветитьУдалить
  6. Uremn mer Lilin el horoskopov aycexjyur e :) ?? Shnorhavorum em, tankagin barekams, xorhrdanshakan e, vor ko Cnndyan or@ ham@nknum e aynpisi mi hianali toni het, inchpisin Amanorn e!!! Isk du ko cnndyan orvan nayi inchpes menk - voch te ayd or@ Lilin 1 tarov mecacav, ayl ayd or@ na cnvec u ir andzov mez boloris luys pargevec :) :)

    ОтветитьУдалить