Мой список блогов

вторник, 4 июня 2013 г.

Աշխարհի ամենաթանկ նկարներից մի քանիսը

Աբստրակտ էքսպրեսիոնիզմի լիդեր Ջեկսոն Պոլլոքի այս նկարը համարվում է աշխարհի ամենթանկ նկարներից մեկը  ..)))) կամ ես եմ «հետամնաց»  ու բան չեմ հասկանում Աբստրակտ էքսպրեսիոնիզմից...կամ «աշխարհն է գիժ»)))... 2007թ. այն վաճառվել է 140 մլն.դոլարով ...գնորդը՝մեքսիկացի ֆինանսիստ Դեվիդ Մարտինեզու....




Պոլլոքը վրձնի, նկարակալի,ներկապնակի փոխարեն օգտագործում էր հոսող ներկեր...դնում էր կտավը հատակին ու վրան տարբեր գույնի ներկեր թափում... նաև՝ ներկի մեջ  խառնած ավազ ...ապակու փշրանքներ..
Հասկանում եմ .ինքնատիպ է...բայց 140միլ.դոլա՜ր...)))) այ՜ սա չեմ կարող հասկանալ...))))

«բամբասեցի» Պոլլոքին..)))» , բայց  որքան էլ տարօրինակ է,այնուամենայնիվ, ձգող ..գերող բան կա այս նկարներում...գուցե գույնի.. ...կորերի ու գծերի «խելագար  պարի» պարզ ու թեթև ներդաշնակությունը  ...?չգիտեմ...միգուցե...))» 
Խնդրեմ,ես էլ սկսեցի իմաստ փնտրել անիմաստության մեջ...)))
 ..140 միլ.դոլա՜րրրր    այս նկարի համար... Չէ,ընդունակ չեմ հասկանալու))))
Իսկ ավելի լուրջ.
«Ես շարունակում եմ հեռու մնալ   նկարչի սովորական գործիքներից ՝մոլբերտից,ներկապնակից ու վրձնից:Ես նախընտրում եմ փայտիկներ,դանակներ ,հոսող ներկեր կամ ներկի խառնուրդ՝ ավազից ,ապակու փշուրներից  կամ ուրիշ ինչ-որ բանից :Երբ  գեղանկարչության ներսում եմ ՝ես չեմ  գիտակցում  ,թե ինչ եմ անում:Հասկացողությունը գալիս է ավելի ուշ:Ես պատկերի փոփոխությունների  ու ոչնչացման առջև  վախ չունեմ,քանզի պատկերն ապրում է  իր  սեփական կյանքով :Ես պարզապես օգնում եմ նրան ի հայտ գալու:Բայց ,եթե ես կորցնում եմ կապը նկարի հետ ,ստացվում է ցեխ ու անկարգություն:Իսկ եթե ՝ոչ ,ապա  մաքուր ներդաշնակություն   և թեթևություն  ...այնպես,ինչպես դու վերցնում ես ու տալիս...»,-պարզաբանում է Ջեքսոն Պոլլոքը...


Джексон Поллок "Алхимия"







Աշխարհի ամենաթանկ նկարներից մի քանիսը 

Պոլ Սեզան $ 250,0 մլն « Թուղթ խաղացողները»





Վիլլեմ դը Կուննինգ «Կինը»  $ 137,5 մլն

Գնահատե՛ք :))))
 Կնոջ կատաղի...  հրեշային   գեղեցկությունն   ու  անճոռնի «հրապույրների  թովչանքը»   հարբած (կամ էլ ՝ գլխացավով տառապող) տղամարդու  աչքերով ...:)))
Զարմանալի է ...ինչպե՞ ս է  Կուննինգին հաջողվել այսօրինակ  գեղեցկությամբ  խաբել  ...ապակողմնորոշել ....և ազդել   էսթետիկ գնահատական տալու  ուղեղի ($ 137,5 մլն ) որոշման վրա... )))  Հայտնի է,որ մեր ուղեղը  գեղեցիկը ,սիմետրիկը տեսնելու ,ընկալելու ,գնահատելու մեծ շնորհով է օժտված... (ի դեպ,  դասական գեղեցկության   ընկալման ժամանակ գրգռվում, ակտիվանում է  дорсолатеральная префронтальная кора ... (ներեցեք,չկարողացա թարգմանել))» )))






 Վան Գոգ . «ծաղկաման 15 արևածաղիկներով » 74,5 մլն դոլար

Հրա՜շք...Վան Գոգի հավերժական գերուհին եմ ես ...)))



Ամեդեո Մոդիլիանի « Բազմոցին նստած մերկ կին» 68,98մլն դոլար



Մոդիլյանի ...էքսպրեսիոնիզմի վառ ներկայացուցիչ...կենդանության օրոք հաջողություներ չունեցավ...Միայն մահվանից հետո նրա աշխատանքները դարձան հայտնի... 2010թ նրա նկարները վաճառվեցին ռեկորդային գնով....






Մարկ Ռոտկո «Սպիտակ կենտրոն» 74մլն. դոլար ))) ( աբստրակտ էքսպրեսիոնիզմի ներկայացուցիչ)







 Պիկասո «Պարտեզում նստած կինը»63,5 միլ.դոլար








Կազիմիր Մալեվիչ   (սուպրեմատիզմ )... ,սուպրեմատիկ կոմպոզիցիա ,60մլն դոլար






Լյուսեն Մայքլ Ֆրեյդ,«Benefits Supervisor Sleeping»2008թ վաճառվել է 33,6 մլն դոլարով

Самые дорогие и редкие лоты мира))))))))))))
խե՜ղճ Լյուսեն  Ֆրեյդ...))) որքան «տառապած » կլինի «գեղագիտական հաճույքից» այս «չքնաղ» целлюлит -ը պատկերելիս....

                                                                          (())

Հ.Գ. Իսկ  Էքսպրեսիոնիստ Էդվարդ Մունկի աշխատանքններից (հատկապես « ճիչ»- նկարից ) ես սարսափ եմ զգում ...))) , «ճիչ»-ի «ուլտրաձայնն» ինձ խենթացնում է...
Անապատային կյանքի  մեջ   կանչողի հուսահատ  ձայն ...  զուր կանչ անհոգի ,խուլ ու համր աշխարհում...աշխարհ, ուր  բոլորս դատապարտված  ենք հուսահատության ,միայնության , օտարացման...
«ճչացող » մարդն ասես տեսնում է ապագան ...ու ահաբեկված գոռում ...
Նկարը հատուկ չեմ տեղադրել ...
Ասեցի արդեն.
վախենում եմ...)))
Նկարը վաճառվել է 120 միլիոն դոլլարով...

8 комментариев:

  1. Հետաքրքիր գրառում էր շատ, բարեկա՛մս : )))Իրոք, եթե ես նկարեմ այդպիսի նկարներ կվաճառվեն այդ գնով ? _)))Իմ կարծիքով նրանց ձգում է ոչ թե նկարը, այլ նկարողի մեծությունը )
    Շնորհակալ եմ, Լիլի ջան)

    ОтветитьУдалить
  2. Ամեն ստեղծագործող իր «հնարրքներն» ունի...իր «խենթությունը»....
    Պատկերացումները,թե ինչպիսին կարող է լինել..կամ ՝պիտի լինի գեղանկարչությունը,մի քանի նկարիչներ «գլխիվայր» շուռ տվեցին ...օրինակ՝Մալևիչը,Դալին...Պոլլոքը....վերջինս պարզապես «պայթեցրեց» աբստրակցիոնիզմը...«հեղափոխական էր»...մոդերնիզմի դասական մարմնացում...դժբախտ «ճակարագրով» մարդ ...«ներքին հրեշները »կործանեցին նրան...
    Այնպես չէ որ չեմ հասկանում...բայց իրոք չեմ հասկանում «բազմամիլիոնանոց գներից»...)))) ի՜նչ անեմ...
    Անահիտ ջան ...մեր ժամանկներում «անհնարին» ոչինչ չկա -դու փորձիր ... ))))ես կդառնամ քո «PR մենեջերը »))) ...նկարի անունն էլ կդնենք «Ենթագիտակցական զեղումների արտահոս ...» կամ՝ « գիտակցություն սողոսկող ենթագիտակցական մրրիկներ» ....))) համոզված եմ-կհարստանանք միանգամից )))))կատակում եմ ,բարեկամս..))))
    Շնորհակալ եմ...

    ОтветитьУдалить
  3. Ես մինչև հիմա Մալեվիչի կվադրատը մի հավեսով չեմ հասկացել, ու՜ր մնաց սրանք))

    ОтветитьУдалить
  4. Ա՜հ,չգիտեմ էլ որտեղից սկսեմ..)))
    Բացի սև կվադտատից ,Մալեվիչն ուներ նաև Կարմիր և Սպիտակ կվադրատներ...)))Ըստ նրա կարմիրը -հեղափոխության ազդանշան էր ,սպիտակը-մաքուր գործողություն...իսկ սևը-խնայողության...
    Ըստ իս սրանք «գայթակղության երեք ժայռերն են» ,ենթագիտակցական ստորջրյա խութեր ...որին ամեն մեկը բախվելով իր «երևակայյության ու փիլիսոփայության «խորը» փչացածության չափով» կարող է «սայթաքել»...)))) ինֆորմացիա տալ, նաև ստանալ ինքն իր մասին ...)))))))))))))))»հարցրու և կլսես ..այնքան կարծիքներ..))))
    սկսած վախերից ու ցանկություններից ..հուսահտությունից ու անտանելի թախիծից.....վերջացրած գիտակցական այլ մակարդակների ու տարածաչափությունների ..մաքուր գույների ու ներքին տեսիլների մասին...
    Սև և Սպիտակ...երկու սկիզբներ..երկու Բացարձակ...և այլն ..և այլն ..ևայլն ...
    մի մասն էլ կպնդի ,որ հիմարացրել է մեզ Մալեվիչը..ինչ որ բան է նկարել (երևի կին)չի ստացվել...վերցրել ու ծածկել է Սև գույնով ...)))) և ստացվել է այն,ինչ ստացվել է..)))))) գլուխկոտրուկ ..))
    Տեսնում ես,Բարեկամս....անսպառ թեմա է..կարելի է զարգացնել՝ Ինքնաճանաչողության նպատակով ...))))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Չէ, բացատրությունների մասին չէր խոսքս, այլ` ինչ լավ , հիանալի, < շուստռի > մեթոդ է գտել, հաճելիորեն զարմացած էի, երբ առաջին անգամ կարդացել էի բացատրությունները.. Ինչպես է հաջողվել շփոթության մեջ քցել, երբ , հնարավոր է, նույնիսկ չեղած տեղից առիթ է ստեղծել նմանատիպ բացատրություններ < հորինել >:

      Շնորհակալ եմ, իմ թանկագին, իմ մտերիմ ջան:

      Տես, որ միշտ այցելում եմ: Այլ կերպ լինել չի կարող:

      Удалить
    2. ժպտում եմ...Շնորհակալ եմ,բարեկամս

      Удалить
  5. Լիլի, հանճարեղ ես անգամ հեգնանքիդ մեջ ))))))))

    ОтветитьУдалить
  6. Շնորհակալ եմ,Մարի ջան...
    Բայց ես ինչ-որ բան չէի ուզում ապացուցել...)))
    Ուղղակի միակողմանի չեմ նայում իրերին...աշխարհին...)))այլ՝ ցածրից ..կողքից..բարձրից ..նաև՝հավասարը հավասարի ..)))

    ОтветитьУдалить