Мой список блогов

вторник, 23 октября 2012 г.

Աշնանային թեման ավարտում եմ ավստրալիացի նկարիչ Graham Gerken -ի աշնանային չքնաղ բնապատկերներով...)))))) .



















Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)




Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)

Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)


Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)


Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)

Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)


Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)


Пейзажист Грэм Геркен (Graham Gercken)

                                                       








7 комментариев:

  1. I've been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's
    pгetty worth enough for me. Ιn mу ѵiеw, іf
    all ѕite owners and bloggers mаde gοoԁ content аs you diԁ,
    the net will be much morе useful than eveг before.
    Also visit my web blog : scott tucker japan

    ОтветитьУдалить
  2. այո..))) տաք ,լուսավոր ...հմայիչ..պայծառ... ի դեպ ,այս նկարիչը չի ստացել մասնագիտական կրթություն ... ինքնուս է... նրա ամբողջ կրթությունը-կոլեգաների հետ հաղորդակցությունն ու շփումն է եղել,,, Բրավո Graham Gerken ))))
    Շնորհակալ եմ,բարեկամս արձագանքի համար...)))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Իրոք շատ լավն են, անտարբեր անցնել չկարողացա)
      Գողացա արդեն Ձեզնից ^_^

      Удалить
  3. Ա՜հ, բարեկամս...Դուք չեք «գողացել» ...այդ ես եմ սիրով ու սրտանց նվիրել Ձեզ...)))))))
    Շնորհակալ եմ....))))

    ОтветитьУдалить
  4. Ответы
    1. ինձ մնում է ժպտալ ..))) ու ասել. Նույնպես Շնորհակալ եմ...))))

      Удалить