Мой список блогов

суббота, 30 июня 2012 г.

Մերկ ճշմարտություն-Nuda Veritas (Խոսքի պատմություն-ից)

Նկ. Ա. Կաբանել
Մերկ ճշմարտություն-Nuda Veritas
Файл:1863 Alexandre Cabanel - The Birth of Venus.jpg
Այս խոսքերը հռոմեացի բանաստեղծ Հորացիուս Ֆլաքուսի (Quintus Horatius Flaccus 65-8 թ. Ք.Ա.)ներբողից են ...
Ինչո՞ւ մերկ....

 Անտիկ քանդակագործները սովորաբար  ճշմարտությունը քանդակում էին  մերկ կնոջ տեսքով,որը պիտի խորհրդանշեր,ակնարկեր  իրերի ճշմարիտ ,իրական դրությունը...առանց նվազեցնելու,լռության մատնելու,գունավորելու և թերասության ..

այլաբանորեն՝ճշմարտությունն այնպիսին է ,ինչպիսին կա-՝պարզ,ուղղակի,առանց ակնարկության ու երկդեմի խոսքի...


P.S.Գիտեք ,  իսկ ես վախենում եմ մերկ ճշմարտությունից...այն կարող է շատ  այլանդակ լինել... Ես հաստատ«կուշաթափվեի » ճշմարտություն խորհրդանշող այն  «կնոջ մերկ մարմնից,որը տգեղ է , աննրբանկատ ,աչք ծակող, դառը   ... »  և իր մեջ   ավելի շատ   խայթոցներ ու չարություն է պարունակում,քան ճշմարտություն ...
 Ուշադիր եղեք ,ներս նայեք ու ինքնազննում արեք և կնկատեք,որ շատ  հաճախ  անամոթաբար քողարկված «ճշմարտախոսությամբ» ,ծուռ «ուղղամտությամբ»,անմաքուր «ազնվությամբ»  մենք մեր համոզմունքներն   ու  մեր սրտի մաղձոտ խոսքն ենք մատուցում ...մատուցում «իբրև  մերկ ճշմարտություն »...Սա չարից է...
 :))

 Դե , ինչպես ասում են՝« մշտապես ճշմարտությունն ասողի կյանքն էլ Ճշմարտապես անտանելի կարող է դառնալ »,ուստի մի խրատ Ժողովողից.« Խիստ շատ արդար մի եղիր.և քեզ չափազանց իմաստուն մի կարծիր.Ինչո՞ւ համար քեզ կորցնես:Ժողովող 7:16(մի պահանջիր կատարելություն ոչ ինքդ  քեզանից  և  ոչ էլ ուրիշներից):
Իսկ ես ,չգիտեմ  էլ թե  ինչու, միշտ խնայում եմ մարդկանց ...:))  և  չվհատեցնելու համար  «դառը ճշմարտությունը » միշտ մատուցում եմ   սիրո մեջ թաթախված ....))))) քանզի
ինձ  համար «ճշմարտությունն ու պլատոնը (ընկերը) »  հավասարապես թանկ են ...)))) 

5 комментариев:

  1. Հիշեցի....)))
    «մեկը լողանում էր...մյուսը գողացավ նրա հագուստը...Այդ օրվանից ճշմարտությունը շրջում է մերկ,իսկ սուտը ծածկվում նրա հագուստով»:)))
    իսկ ինչպես իմանալ...?ինչպես զանազանել,որ գողացված հագուստով ծպտված «ճշմարտություն» չեն մատուցում,,,«հրամցնում» մեզ....???))))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ..... Իսկ ինչ է Ճշմարտությունը...??? Բացարձակ ճշմարտությունը ինչ-որ բարդ բանի սպառիչ,ամբողջական գիտելիքն է...
      իսկ հնարավոր է հասնել բացարձակ ճշմարտության ...?? Այո...եթե հնարավոր լիներ Աստծո հետ նույն մակարդակի,նույն հարթակի վրա լինել ,որն իրականում անհնարին է...)))
      Սակայն.«Ճանաչիր ճշմարտությունն ու նա կազատի քեզ ,-հորդորում է Խոսքն Աստծո...»
      Կարելի այսպես անվերջ դատողություններ անել ...ու «ավելորդ վեճի մեջ կորցնել ճշմարտությունը»:
      Իսկ Նիցշեն համարում էր,որ սարսափելի բան է ծովում ծարավից մեռնելը....)))ու շարունակում էր.«միթե դուք ուզում եք այնպես աղել ձեր ճշմարտությունն,որ նա այլևս երբեք ծարավներ չհագեցնի...»)


      Ընկերներիս փոխարեն վիճեցի ինքս ինձ հետ ....ժպիտտտտտտ))))))))

      Удалить
    2. «Ամոթ մեզ պես ընկերներին» մտածեցի ես ու գրեցի այս տողերը առանց որևէ տարակուսանքի... :) )))

      Գիտեք? Լիլի ջան, երբեք չեմ հոգնի կրկնելուց, որ ցանկացած միտք, իրադարձություն, պատմություն, նույնիսկ եթե բազմիցս լսած կամ կարդացած լինեմ, անկրկնելի հմայք ու բույր են ստանում Ձեր "ֆիրմային" ձևակերպումով ;) Եվ որ Հենց նրանով եք տարբերվում նաև, որ կարող եմ անընդհատ կարդալ Ձեր ձևակերպմամբ նույն արտահայտությունը, միտքը, վերջապես` գրառումը և երբեք չհոգնել...

      Շնորհակալ եմ, որ կաք Դուք և թույլ եք տալիս անհագորեն սովորել Ձեզնից միայն բարին ու ժշմարիտը...

      Удалить
    3. Հասմիկ ջան,ասում ես ամոթ...??? չէ,մեղմ ես ասել-շատտտտտտ ամոթ))))))

      Удалить
  2. իսկ ես ձեզ մտքի սրությամբ ու խորությամբ փայլելու համար «ասպարեզ էի» բացել...հրավիրել էի վեճի ...կարելի էր մի քիչ «ծածկել« կամ ավելի «ընդգծել» ճշմարտության մերկությունը...չցանկացաք...))))
    ահա,ճշմարտությունը.«նեղացած եմ բոլորիցդ» )))))))

    ОтветитьУдалить