Мой список блогов

понедельник, 27 мая 2013 г.

Դեռ երեկ...

Դեռ երեկ քսան տարեկան էի 
Ու վատնում էի ժամանակը իմ,
Խաղում կյանքիս հետ,
Ինչպես խաղում են հաճախ սիրո հետ,
Ու գիշերները ցերեկ դարձնում
Հաշվի չառնելով,որ կյանքս է անցնում 
Ու հալվում է այս ժամանակի մեջ:
Ես ծրագրեր կազմեցի բազում,որոնք այդպես էլ մնացին օդում,

Եվ փայփայեցի ես այնքան հույսեր-այդ պատրանքները հօդս ցնդեցին:

Ես մոլորվել եմ, հիմա չգիտեմ դեպի ուր գնալ,
Եվ երկնքին եմ հայացքս հառել,բայց սիրտս արդեն հանձնել եմ հողին:
Դեռ երեկ քսան տարեկան էի,
Ու մսխում էի ժամանակը իմ,
Ես հույս ունեի կանգնեցնել նրան ,
Զսպել ու սանձել,
Ու առաջ անցնել նրանից անգամ ,
Բայց ես վազեցի,վազեցի միայն,
Շունչս կտրվեց և ես հևասպառ կանգնել եմ հիմա:
Անտեսում էի անցած օրերս և ապագային էի իմ ապավինում,
Իմ « ես » -ն անպայման առաջ էր ընկնում բոլոր խոսքերից,
Համոզված էի,որ իմ կարծիքը  ամենաճիշտն էր  այլ կարծիքներից ,
Երբ աշխարհն էինք  ըմբոստ կեցվածքով մենք քննադատում:
Դեռ երեկ քսան տարեկան էի,
Բայց ես կորցրի  ժամանակը իմ
Հիմարություն անելով միայն,
Որոնք իմ հոգուն բնավ չթողին 
Ոչ մի ճշմարիտ ,որոշակի հետք,
Ճակատիս վրա մի քանի կնճիռ գոյացավ միայն,
Ու ձանձրույթի վախ....
Քանզի սերերս լույս աշխարհ չեկած իջան գերեզման,
Ընկերները իմ ինձնից հեռացան ,նրանք այլևս չեն վերադառնա,
Մեղքը իմն է ,որ շուրջս դատարկ է այսօր,
Ջահել օրերս ու կյանքս ,ավաղ, վատնեցի իզուր:
Իմ լավ ու վատը ես չհասկացա,
Դեն շպրտեցի ամեն մի լավ բան,
Ու ինձ մնացին ժպիտներս պաղ,
Ու ինձ մնացին արցունքներս քար:
Որտեղ է հիմա 
Ջահելությունը 
Իմ քսանամյա....
                                      Շարլ Ազնավուր
Թարգմ.՝ չգիտեմ ում ...)))


6 комментариев:

  1. Lili jan,,,gites, te vorqan em qez karotel barekams...qo gracner@,...u inchpes misht paylum es...urax em , vor het eka...
    Shnorhakal em, gexecik blogi hamar, Lili jan

    ОтветитьУдалить
  2. aaa,ահա և մեր Անահիտը ...ինչ լավ է ,որ վերադարձել ես ...վերադարձար ու «ստիպեցիր» (որոշել էի «բազմաչարչար » հանգստի անցնել)))) ինձ էլ վերադառնալ ...)))) դե, հայտնի է արդեն ,ես անկարող եմ անպատասխան թողնել ինձ ուղղված խոսքը...))) հատկապես ,եթե այն սպասված է ու հարազատ...
    Երեկ եղա քո բլոգում ...և այդ ինչպես է հաջողվել քեզ այսքան ժամանակ «ծպտված »մնալ ....զարմացած եմ ..)))
    Գիտես ,քեզ մաղթում եմ գործնական մտքի սուր հեռատեսություն .... և Ապրելու Արվեստ ..Մեծագույն Արվեստ-խոսափելու կյանքի ճանապարհին «դրված» ծուղակներից ու որոգայթներից և,իհարկե, «անհաջող» ընկերակցությունից...))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Լիլի իմ սիրելի բարեկամ...Aynqan shnorhakal em...
      Isk blogs...chgitem...tesnenq khajoxvi voreve ban...tesnenq...
      Amen depqum shaaat-shaat shnorhakalutyun qez...tankagin barekams...

      Удалить
    2. << Ազնավուրը Ազնավուրի մասին >> կարդալուց հետո, գիտե՞ս, էնքան էի զարմացել: Էդ << հաջողությանը >> հեչ էլ էդպիսին չէի պատկերացնում: Ամեն ինչ էնքան ուրիշ ձև էր...

      Удалить
    3. Անահիտ ջան ,մի հին ու շատ իմաստուն խրատ կա.« Երբ ջուրն իր ճանապարհին խոչընդոտի է հանդիպում ,կանգ է առնում ...կուտակվում ,մեծացնում ծավալը,հզորանում ու... անցնում նրա վրայով»
      հարկավոր է ընդօրինակել ջրի օրինակին...))))
      Ես նույնպես...Շատտ շնորհակալ եմ քեզ...)))

      Удалить
  3. Հոգին իր համար չի ստեղծում ...հոգին ստեղծում է ուրիշների համար - պարգևելով ուրախություն և իրեն և ուրիշներին ...Սա է ճշմարիտ հաջողությունը ...
    Բարև neu em ջան ,,,ոնց ես,բարեկամս?

    ОтветитьУдалить